Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/03/22 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
Lepiej niech nie wymienia, bo i przyciski mu wcisną w innym kolorze. XD Dadzą mu żółte a on powie że po VIN tak ma być.3 punkty
-
2 punkty
-
Dużo ciekawych aut, polecam obejrzeć Kto bystry znajdzie tu klubowe auto ?1 punkt
-
Od pewnych roczników wychodziły także z tylko jednym czujnikiem na tylnej osi.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jeżeli regulacja cięgien i nowa oliwa nie pomaga to tylko wymiana synchronizatorów została, żadna filozofia w tym temacie.1 punkt
-
Ja te przewody kupowałem u siebie w sklepie motoryzacyjnym. Mieli gotowe miedziane po zarabiane w różnych długościach. Kupiłem dwa po 20 cm i dogiołem.1 punkt
-
Ja ostatnio u siebie wymieniałem tłoczek i gumki z Autofrena ,ale polecają tez Frenkit .1 punkt
-
Kolego, to jest szkoda całkowita. Rzeczywisty koszt naprawy przekroczy wartość auta przed szkodą. Podejrzewam, że kosztorys sporządzono na podstawie fotek nadesłanych przez poszkodowanego (bez oględzin rzeczoznawcy). Parę uwag: 1. Kalkulacja sporządzona w systemie DAT (jest mało precyzyjny, pomija zastosowane korekty i rabaty, a często także nazwy producentów i dostawców części zamiennych). 2. Rażąco zaniżona stawka rbg (60 zł, podczas gdy średnia stawka przekracza 110 zł). 3. Kosztorys nie uwzględnia konieczności wymiany niektórych części i czynności naprawczych: - pod poszyciem zderzaka znajdują się wzmocnienia , ślizgi zaczepy, które też uległy uszkodzeniu, ale są niewidoczne bez zdemontowania zderzaka, - pokrywa silnika kwalifikuje się do wymiany (róg jest przełamany), nie uwzględniono też jej lakierowania, - na zdjęciach widać uszkodzone nadkole i dokładkę zderzaka, kosztorys nie uwzględnia konieczności wymiany tych części. - nie uwzględniono sprawdzenia geometrii zawieszenia, sprawdzenia szczelności klimatyzacji i kosztu badania technicznego po naprawie. Przy szkodzie całkowitej poszkodowany ma prawo do korzystania z samochodu zastępczego (od zdarzenia, do otrzymania odszkodowania, plus 1-2 dni na znalezienie i zakup innego auta. Samochód zastępczy można wynająć nawet od sąsiada (potrzebna umowa najmu). Korzystanie z auta zastępczego przyspiesza proces likwidacji szkody, bo generuje koszty po stronie ubezpieczyciela. Pozdrawiam.1 punkt
-
Z racji uwalenia docisku z awx - pękł sobie na pół. Wleciało kilka modyfikacji: Lampy - czarna łyżwa + soczewka b8.5 + nowe klosze Heble przód S4 345 mm + Tył Zacisk T5 324 mm Nowy płyn hamulcowy Stabilizator RS4 + Gumy poliuretan + Łączniki zregenerowane na poliuretanie Docisk Sachs Performance Tarcza w kevlar Dla ciekawskich wrzucam zdjęcie pękniętego docisku.1 punkt
-
NelsonPL. Przebrnąłem przez przypadek przez wszystkie strony tego wątku. Jesteś k**wa mistrzem.? Czym byłby świat bez takiej piękności …. ???1 punkt
-
Jakoś nie wiadomo kiedy przeleciało kolejne 8000km., więc dzisiaj wypadła kolejna wymiana oleju z filtrami. Jak zwykle poszedł Liqui Moly HIGHTECH 5W40 i wszystkie filtry KNECHT. Do tego wymiana płynu hamulcowego i świec (NGK). Przy okazji wymieniłem czynnik w układzie klimatyzacji. I w sumie tyle, co tu więcej pisać skoro nic się nie dzieje Latamy dalej Pozdro!!!1 punkt
-
Ja osobiście jestem bardzo wdzięczny za rady @Muskel1. Nie wszystko człowiek zawsze wie, więc twierdzę, że lepiej jak bedzie tu na forum więcej informacji. Każdy z nas ma swój rozum i zrobi z tą wiedzą co będzie chciał.1 punkt
-
Ponad rok już o tym piszesz. Opanuj się chłopie i nie lej wody tylko montuj coś i później pisz, że zamontowałeś.1 punkt
-
1 punkt
-
Ty ślepy jesteś? przecież widać że farba schodzi z pokręteł, kierownica jest wytarta i brudna przede wszystkim, a gałka na 100% jest w innym kolorze, powinna być w tym samym kolorze co masz tunel środkowy (te plastiki po bokach) a widać że jest zupełnie inna. Jak nie wierzysz wbij do mnie do tematu, bo mam taką samą tylko że z perforacją i sobie porównasz.1 punkt
-
Chyba się Panowie nie zrozumieliśmy, ale to nic. Moim zdaniem temat "Jaki silnik wybrać" powinien zawierać informację odnośnie silnika czyli jego wady i zalety, to co się psuje, ewentualnie to co dużo kosztuje podczas wymiany. Taka polemika, że ktoś ma np na oku jakiś tam model i czy za 30 tyś to dobra cena - moim zdaniem jest troszkę nie na miejscu. Tak samo jak i głupie pytania czy w aucie są fotele materiałowe czy skórzane? To chyba nie dotyczy silnika, prawda? Czytając troche ten wątek można w sumie zgłupieć, bo może na 11 stron ten zwykły kowalski po pól godziny znajdzie ze 3 normalne odpowiedzi na nurtujące go pytanie czy kupić 2.0 przedlifta czy polifta z określonym wariantem mocy.1 punkt
-
:polew: :polew: :polew: zmieniałem mu koła na zimowe i zajrzałem z ciekawosci1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00