Skocz do zawartości

Ranking

  1. ElectricShock

    ElectricShock

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      97


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10235


  3. KonradA4troop

    KonradA4troop

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      89


  4. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      318


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/26/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Autko wróciło właśnie z serwisu, gdzie dokonano wymiany kompletnego zawieszenia, kolejnej wymiany oleju w skrzyni na oryginalny ZF, uszczelnień silnika a dodatkowo kilku akcesoriów. Auto jest teraz super sztywne, zwarte. Jest wrażenie jazdy zupełnie nowym samochodem. Zupełna cisza przy pokonywaniu nierówności, układ kierowniczy pracuje teraz bardzo precyzyjnie. Jestem pod wrażeniem kunsztu mechanika, który zrobił kawał dobrej roboty. Wszystko zostało idealnie spasowane. Pod maską panuje błysk jak w fabrycznie nowym samochodzie. Cały zespół napędowy został wymyty. Na wszelki wypadek zespół rozrządu został zamontowany nowy. Architektem tego zadania była firma https://autorefit.pl/ z Malawy koło Rzeszowa którą ze względu na świetne, wręcz pedantyczne wykonanie zadania, bardzo polecam. Muszę przy tym dodać, że Pan z firmy Autorefit doskonale ogarnia jednostki TFSI. Powierzchnie przed złożeniem zostały bardzo starannie oczyszczone. Koszt podzespołów to łącznie około 7-8 tyś. + robocizna. Ale było warto. Samochód jeździ jak marzenie. Dodatkowo banan na twarzy z powodu posiadania super zadbanego i ogarniętego egzemplarza To właśnie jest mój sposób na właściwy tuning samochodu
    5 punktów
  2. Kamerki, Gałka i inne rzeczy muszą być z aso, bo to must have, ale opony, wahacze itp. już mogą być w zamienniku. :V No tak, to logiczne... swoją drogą też robie zawieszenie teraz przód, ale ja na twoim miejscu wrzuciłbym lemfordera, tak jak na 1 montaż szedł.
    2 punkty
  3. Ten ea113 to tragiczna baza jeśli chodzi o wszystko powyżej stage 3. Wykres nie powala, patrząc na środki i czas jaki poświęciłeś. Ile nie wsadzisz, ile się nie nadłubiesz, mało komu się udaje dotrzeć do 380-400 ps. Tylko zmiana auta na S3 może coś pomoc. Ja za ułamek Twoich kosztów zrobiłem oficjalnie 331 ps, potem zmieniłem turbo na k04 i było coś koło twojego wyniku. Potem dla każdego jednego śmiesznego konia trzeba wydawać tysiące w tym silniku. Pieniądze w błoto. Sprzedałem stage3 kupiłem wolnossące S4 które w serii ma tyle koni i każdy głupi to naprawi, serwis do przejścia. Inaczej się rozpędza, 0-100 podobne ale nie trzeba co chwile jeździć poprawiać, rozgrzewać, pilnować, hamować, kontrolować. A zesra się i tak lada chwila coś, tak jest z projektami. I zastanawianie - naprawić czy sprzedać jak stoi. Byłem tam, przerabiałem to. Tak czy siak zakres prac imponuje, auto tez ladne nietuzinkowe, kto się zna doceni
    2 punkty
  4. Felgi zapowłokowane, auto umyte, więc można było zakładać koła na auto, czekam na dekielki
    2 punkty
  5. Trochę przeliczyłeś swoje kompetencje. Kim myślisz że jesteś, że możesz tutaj jakimiś gierkami z podstawówki dyktować warunki? Przewiń kilka stron wstecz i zobacz kto tu naprawdę ciągle wypisuje i jest "syfem" - tak, widać głównie ciebie i jescze dwóch innych, którzy najwidoczniej za cel życiowy obrali sobie spamowanie bzdetami w tym temacie.
    1 punkt
  6. Gdybyś chciała to za koszt wysyłki paczkomatem mogę wysłać taki wklad bo mam 2 sztuki i się walają w piwnicy
    1 punkt
  7. TRW to b.dobra firma. Nie pierwszy raz kupuje ich części.. Zawsze się sprawdzają b.dobrze.
    1 punkt
  8. Bez znaczenia ale ja zawsze ją pierw wkładam a potem grill
    1 punkt
  9. amor przód - 8E0 413 031 DF sprezyna przód - 8E0 411 105 CH amor tył - 8E0 513 036 T sprezyna tył - 8E0 511 115 DM
    1 punkt
  10. Niestety ale nowe przeważnie są gorsze niż naprawione oryginalne. No chyba, że nowe mają być oryginalne
    1 punkt
  11. Zmień klasycznie na 320/288 i bedziesz zadowolony na 110%. Kwestia czy masz kasę na to i chcesz. Na forum są gotowe zestawy p&p po regeneracji / sam mam taki i sobie chwalę/. Nowy płyn i kilkukrotne odpowietrzenie i bedą hamować jak trzeba.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Jeśli chodzi o zaworek jednokierunkowy to ma przepuszczać w jedną stronę, a jak kupiłeś toprana to nie ma to prawa działać.
    1 punkt
  14. Z tego co kojarzę to miałeś przepływke podmienić... Jakbyś miał nieszczelność to by wyszła albo coś źle robisz. Pytanie czy ezektor i zaworek odmy jednokierunkowy kupiłeś ori, jak nie to zyebałeś sprawę
    1 punkt
  15. Szczelność kompresorem się sprawdza ciśnieniowo. Logi jakieś masz zrobione? Jakies błędy prócz ubogiej mieszanki?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...