Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/23/23 uwzględniając wszystkie działy
-
Wszystko kwestia gustu Mam rnse i kamerę cofania, chwalę sobie. Pisz do @kosik25 w sprawie kamery cofania, doradzi pomoże i od niego również pozyskasz moduł do kamery.1 punkt
-
WBA8X31060G841324.pdf WBA8X31010G776513.pdf Zawartość dodana 0 minut później TRUZZZ8N061003426.pdf Zawartość dodana 0 minut później WAUZZZF46KA020615.pdf Zawartość dodana 1 minuta później WAUZZZ8KOFA108707.pdf1 punkt
-
Jeżeli kupisz gotowca, czyli juz przerobione lampy to praktycznie nie ma dużo roboty i nic trudnego. Najbardziej czasochłonne jest zdjecie zderzaka do podmiany lamp. A jeżeli sam bedziesz przerabiać lampy to najważśniejsze zachowanie czystości przy pracy, aby nie ubrudzic wnętrza lampy i nie porysować kloszy od środka.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzień dobry wszystkim. Jestem Robert. Pochodzę z Zagłębia. Mam warsztat i służę pomocą z zakresu mechaniki, elektroniki i elektryki. Pozdrawiam.0 punktów
-
Polowałem długo na S4, ale były sporo droższe i zwykle w gorszym stanie, szczególnie fotel kierowcy. Trafił mi się komplet S5 sportback w wersji UK (fotel kierowcy jest praktycznie w idealnym stanie) i w dobrej cenie, więc grzech było nie brać. Pamięć ma tutaj akurat fotel pasażera. W wygodzie jest olbrzymia różnica, przyznajmniej takie są moje odczucia, w sportach czy reacaro po trasie 400km już czuć było trochę plecy, a tutaj jest naprawdę komfortowo. Pianka jest dużo grubsza i jeszcze nie wysiedziana. Fotele mają większy zakres ruchu w każdym kierunku i dodatkowo można mocniej napompować lędźwie. Co do montażu, przód pasuje p&p, wiadomo trzeba zmienić kostki. Z tył jest trochę rzeźbienia. Siedzisko jest większe niż w A4 ale po chwili walki udaje się je wpasować i zatrzaskuje się w ori otworach montażowych. Z oparciem jest więcej pracy, bo trzeba dorobić nowe mocowania żeby kanapa się zatrzaskiwała, tutaj z pomocą przyszedł @KiziorDZN, jutro mogę zrobić fotki jak to wygląda.0 punktów
-
Very beautiful interior , so cool , but I'm interested like others , how did you fit it , maybe because you have a folded rear seats its easier ? How did you fit front seats , just exchange rails on which seats slides on or something else ? Seating positions on front , can you get low like before , or lower , or is it a higher seating positions?0 punktów
-
Pakiet startowy był w 2021 kiedy kupiłem czyli odma zmieniona zjakiegoś vaico i dv jeszcze fabryczna siedziała. Ori odma wleciała i zawór dv z Pierburga. Wszystko robiłem ja osobiście więc wiem co z czym. Turbo sprawdziłem i spinka nic nie da ,bo to drży klapka wewnątrz turbiny. A spinka jest jak luz zrobi się na zewnątrz.0 punktów
-
Wygląda to pięknie, pasuje też całkiem nieźle względem pozostałych elementów a jak z użytkowaniem, jak się siedzi? ? Jak z montażem powiedz? Fotel kierowcy z pamięcią?0 punktów
-
Elegancko wyszło z tymi fotelami . Szkoda tylko że napis s5 a nie s4 . Powiesz coś na temat tylniej kanapy i oparć . Jak to tam weszło ??0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
100% right. Well - now I solve the problem with temperature sensor . Can you imagine that 2 new Original VW sensors doesnt work on the dashboard? They both show bad temperature all the time. I buy Borsehung sensor and everything is fine..the problem was that in the ECU the temperature was fine and on the dashboard it wasnt . WTF... I was thinking that the dashboard sensor of the cooling temperature was broken or something in the dashboard itself. But it's not. I recommend Borsehung now to everyone - its propably better than OE. It is made in Germany, Magdeburg. The same thing with their Oil filter. I am now.thinking about changing it from Knecht/mann to Borsehung... why? Mann and knecht are manufactured in china and Borsehung is in Germany still. Its better made, better package, look more professional and look like the original oil filter I have some time ago0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Mieszkalem w Niderlandach 10 lat Dobry olej - odpowiednik naszego Motul Zawartość dodana 2 minuty później Mając dwa te same auta 1 z piebiegiem " 200-250k, drugie z przebiegiem 300k + zdecydowanie bardziej realny jest twój i bez zastanowienia odrzuciłbym ten pierwszy .... Ładna b7 Gratulacje0 punktów
-
Jakiś cudów oczekujesz, myślisz że znajdziesz 20 letni silnik jeszcze z małym notem i pewnie w super cenie i ekstra stan? Gdzie konkretnie o oznaczeniu bex jest ich mało. No chyba że masz 100% pewniaka....0 punktów
-
Plusik za korek, mega bzdet, a jednak znacznie ułatwiający wlewanie płynu ?0 punktów
-
0 punktów
-
Kolega dobrze radzi ? u mnie w wątku w ostatnich postach możesz co tam siedzi ? Powodzenia w modach0 punktów
-
0 punktów
-
Aktualizacja tematu bo wziął i umarł. B7 zostaje ze mną do końca swych dni, w związku z tym przez ostatni rok w miarę możliwości po trochu odchwaszczałem mechanicznie dziada. Były jakieś tam rozrządy, serwis napędów, wymiana oleju w skrzyni, nowy osprzęt z każdej strony silnika, itp. itd. Mechanicznie doprowadzony do ładu to była chęć powkładać jakieś pierdoły. Strzelił przebieg, przy którym w Polsce samochód nie jest już sprzedawalny. Przy tegorocznym serwisie olejowym wróciłem do lepkości 5W40, tym razem coś mało popularnego na Polskim rynku, za to z wyjątkowo dobrymi ocenami pod kątem jakości. Do tego magnetyczny korek spustowy oleju Fmic Performance. Oraz sucha wkładka filtra powietrza hiflow AEM. Wyebauem downpipe, stary już jestem i drażnił mnie smród z wydechu. Trafił się przypadkiem i w dobrym hajsie sportowy katalizator Milltek 200cpsi. Downpipe jest wystawiony na sprzedaż w odpowiednim dziale. Produkcja BM-Performance i sprzedawany niegdyś na forum przez kolegę bartez80. nieaktualne Z ciekawości, czy odczuję jakąkolwiek różnicę, zamontowałem rozpórkę kielichów od Bensona. Wymaga relokacji zbiorniczka wyrównawczego, dorobione blaszki w miejsce ori mocowań oraz dystans przy przedniej śrubie. Wyebauem też PCV delete kit. Widać na powyższym zdjęciu odmę. Dzięki temu wynalazkowi może i owszem, nie brudzimy bezpośrednio kanałów dolotowych oparami olejowymi z odmy ale za to walimy olej z pokrywy klawiatury prosto na dolot turbiny. Powoduje to powolną degradację membrany gruszki, może ulec uszkodzeniu - temat poruszany na forach i grupach przez Geremiego. Nie wspominając ofc, że ten olej pchany jest dalej do dolotu i intercoolerów. Wolę jednak co kilkadziesiąt kkm wyczyścić kolektor i kanały dolotowe z ewentualnych oparów z odmy, a mieć spokój z wymywaniem wszystkich rur i icków z oleju. Zamontowana najnowsza rewizja odmy dla EA113 z końcówką R. I na koniec truskawka na torcie, mod z kategorii grubasów. Korek-lejek zbiornika płynu spryskiwaczy Simply Clever ze Skody. Dalsze plany? Cieszyć się z jazdy i nie zapuścić samochodu tak, jak przez ostatnie trzy lata (jebanyj C-19).0 punktów
-
Uczciwi ludzie takimi samochodami nie jeżdżą... Gratki, fajnej pomarańczki ?0 punktów
-
0 punktów
-
A ten już się będzie przypiedralał ...0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00