griga-st Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Pisałem już w jakimś poście wcześniej, NIE ma znaczenia jakie paliwo lejecie, w danym regionie i tak wszystkie stacje biorą paliwo z lokalnej bazy, w Polsce wiecie ile jest rafinerii i ilu może być producentów paliw. Dokładnie,a szanowni koledzy "bija piane" przez ostatnie osiem stron Mam kumpla który miał b-szóstkę i tez wierzył w te miksole i denaturaty . Przy czym słowa "miał" i "wierzył" są tutaj jak najbardziej celowo użyte
Kamyk Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 a co - dymu se narobił gdzieś ?? mów chłopie, bo to ciekawa sprawa może być ...
radimm Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 koledzy a co sądzicie o paliwie orlenu ekodiesel? czy to jest zwykła ropka, z proekologicznym ostatnimi czasy dodatkiem w nazwie, czy faktycznie jakies bio syfy? Do AFN'a mozna to lac? Czy odradzacie?
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Do [AFN'a] możesz wlać i olej po frytkach
radimm Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Do [AFN'a] możesz wlać i olej po frytkach no jest to jakas pozytywna wiadomosc a co sadziecie o tym paliwie? jezdzi ktos z was na tym?
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Zaraz Cię "zjedzą" , że to nie jest wątek o [AFN'ach] :gwizdanie:
Kamyk Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Do [AFN'a] możesz wlać i olej po frytkach hehe - i to po tygodniu smażenia
JotAeN Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Tak sobie czytam i czytam i w szoku jestem :/ Zawsze myślałem że lepiej zalać BP Ultimate niż Zwykły ON bo dla wtrysków to jest lepiej, al eteraz widzę że niema co się rozdrabniać tylko lać ON i co jakiś czas czyścić wtryski
michier Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Lać zwykły ON, ja przelatałem 170kkm bez lania zadnych cudów i wszystko OK
MikeWawa Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja leje tylko V Powera i Verve . A to dlatego ze łudzę sie ze te paliwa spełniają jakiekolwiek normy :>[br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 18:57_________________________________________________ Z testów ADAC, na które powoływał się „Auto Świat”, wynika, że wzrost osiągów nowoczesnych, wysilonych jednostek napędowych wynosi od 1,6 do 4,5 proc. Natomiast spadek spalania – od 1 do 5,6 proc.
alvarokr Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Kumpel ma w leonie II ten silnik z pompkami siemensa (170KM + chip). Lał na orlenie lepszy ON i co 1000km zaświecał mu się DPF..od dwóch lat leje na STATOIL ON GOLD i DPF zaświecił się pierwszy raz tydzień temu. Ja w swoim leje co trzecie tankowanie do pełna ON GOLD a tak to zwykły ON. W poprzednim aucie czyli a4b6 AWX w zimie zdarzyło mi się przy -25 stopniach zaczął coś przerywać silnik na zwykłym ON..dolałem wtedy sporo ON GOLD i chwila moment problem zniknął
rookie Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 ja dolewam Skydda albo LM Diesel Zusatz i jest bosko, a ON z orlenu lub BP
RS Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja ostatnio leje wszystko (oprocz bio-diesla i oleju z frytek ) i nie odczuwam zadnych dyskonfortow w pracy silnika. Jakis czas temu uzywalem uszlachetniacza LM i byla wyczuwalna roznica, ale telepalo na wolnych obrotach. Dzisiaj robie moja inspekcje LL co 20 tkm i przy kazdej wymianie oleju zaraz czyszcze wtryski ultradzwiekowo- i jak juz napisalem- no problem.
Rabbi Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 ostatnio po zalaniu Orlen Verva mam wrażenie że silinik głośniej chodzi niż na zwykłym ON Orlen,ale czy to możliwe ?
pastaldo Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 a ja się zastanawiam nad oranżadą ramach oszczedności. Znajomy ponad pół roku nie miał nic innego w baku i hula az miło
Rabbi Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 a ja się zastanawiam nad oranżadą ramach oszczedności. Znajomy ponad pół roku nie miał nic innego w baku i hula az miło jeżdziłem na tym towarze rok laguną 2.2d dolewałem troszkę mixolu i śmigała pięknie.Ale dziś chyba mała różnica ceny miedzy opałem a ON
Yoghurt Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ja ostatnio leje wszystko (oprocz bio-diesla i oleju z frytek ) i nie odczuwam zadnych dyskonfortow w pracy silnika. Jakis czas temu uzywalem uszlachetniacza LM i byla wyczuwalna roznica, ale telepalo na wolnych obrotach. Dzisiaj robie moja inspekcje LL co 20 tkm i przy kazdej wymianie oleju zaraz czyszcze wtryski ultradzwiekowo- i jak juz napisalem- no problem. A ile Cie kosztuje czyszczenie wtryskow w myjce ultradzwiekowej? pytam o laczny koszt wraz ze srubami, oringami itd.
VesslaN Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam! Pora na moje pierwsze tankowanie ... pierwsze bo nigdy nie mialem "dizla" a od kilku dni jestem jego posiadaczem. Jest to 2.0 TDI 140KM oznaczenei silnika to BPW. Najbliżej mam Shela i tam planuje jechać. Poproszę o jakieś rady jakie paliwo lać ... że ON to ja wiem - ale czy zwykly czy cos lepszego. Czytam jeszcze o dolewaniu jakiś płynów do paliwa ale nie wiem co i jak... dlatego proszę jak do laika o jakieś rady ... pozdrawiam
jospethe Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 A ja chyba wszystkich zaskoczę. Leję do swojego klamota ruski ON, który przywozi mi mój sąsiad za 4.20 zł. Jeżdżę na niej już 3 lata i silnik chodzi tak samo jak na polskim On z Orlenu. Spadku w mocy i osiągach nie ma żadnej. W zimę jedynie wytrąca się trochę parafina przy ujemnych temperaturach, ale dodaje uszlachetniaczy i jest ok. Moim zdaniem paliwa typu diesel gold, vpower diesel itp nie różnią się niczym od zwykłego ON oprócz ceny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się