mateusz16 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam , żeby wymienić tuleje tylnej belki trzeba ją wymontować całkowicie z auta?
quattro80 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 ok coś pomyślę, dzięki ! ja zalogowałem się na Najtasze usugi kurierskie - tanie przesyki zagraniczne i midzynarodowe. Tani kurier jeżeli paczka nie przekracza 30kg w 20zł się mieści
Arkadiush Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Slo gdzie tak pomykałeś wieczorem ?
slo Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 teraz, przed chwilą ? a gdzie mnie widziałeś ? tzn Werę
niestandardowy Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Nie mow bo sie wyda Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Madbar Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Czolem:hi: Niestandardowyznalazłeś coś?
niestandardowy Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Szukam. Od 1.8 T w b6 bedzie pasowac? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Arkadiush Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 teraz, przed chwilą ? a gdzie mnie widziałeś ? tzn Werę Jechała w kierunku. POZNANIA
Szymanek31 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Najprawdopodobniej masz niesprawny egr . Zaślepienie niesprawnego egra nie rozwiąże problemu . Zaślepia sie go po to , by nie zatykał sie syfem ale pod warunkiem , ze jest elektrycznie i mechanicznie sprawny . Za jakiś czas znów Ci wywali błąd egr . Najtańsza opcja to go zdemontować i przeczyścić tak by tłoczek mógł sie swobodnie ruszać , jesli to nie pomoże , zawór będzie do wymiany . Wspomniałeś , ze przepływomierz podmieniony i nie ma rezultatu więc raczej mozna go wykluczyć. Panowie to prawda? ? Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.
Madbar Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Najprawdopodobniej masz niesprawny egr . Zaślepienie niesprawnego egra nie rozwiąże problemu . Zaślepia sie go po to , by nie zatykał sie syfem ale pod warunkiem , ze jest elektrycznie i mechanicznie sprawny . Za jakiś czas znów Ci wywali błąd egr . Najtańsza opcja to go zdemontować i przeczyścić tak by tłoczek mógł sie swobodnie ruszać , jesli to nie pomoże , zawór będzie do wymiany .Wspomniałeś , ze przepływomierz podmieniony i nie ma rezultatu więc raczej mozna go wykluczyć. Ok ; Panowie to prawda? ? Nie całkiem. Masz pewnie AVF, albo AWX, a to znaczy, że Twój EGR jest tylkosterowany pneumatycznie i nie ma tam nic elektrycznego. Błąd wywala Ci na podstawie odczytów z sond lambda przed i za katem. Dlatego trxzeba EGR wlogować z softu. A zaślepic możesz, bo nawet jak się nie domyka to po zaslepieniu nawet z uniesionym ggrzybkiem puści Ci tylko powietrze w kolektor, chociaż niejeden twierdzi, że to nic nie poprawia, poza tym, że unikniesz sadzy w kolektorze ssacym. I tu się zgadzam, a jeśli całkiem go usuniesz, to .dodatkowo przestanie lać olej na plecionke od wydechu, ale wtedy nie będziesz miał klapy gaszacej.
Szymanek31 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Najprawdopodobniej masz niesprawny egr . Zaślepienie niesprawnego egra nie rozwiąże problemu . Zaślepia sie go po to , by nie zatykał sie syfem ale pod warunkiem , ze jest elektrycznie i mechanicznie sprawny . Za jakiś czas znów Ci wywali błąd egr . Najtańsza opcja to go zdemontować i przeczyścić tak by tłoczek mógł sie swobodnie ruszać , jesli to nie pomoże , zawór będzie do wymiany .Wspomniałeś , ze przepływomierz podmieniony i nie ma rezultatu więc raczej mozna go wykluczyć. Ok ; Panowie to prawda? ? Nie całkiem. Masz pewnie AVF, albo AWX, a to znaczy, że Twój EGR jest tylkosterowany pneumatycznie i nie ma tam nic elektrycznego. Błąd wywala Ci na podstawie odczytów z sond lambda przed i za katem. Dlatego trxzeba EGR wlogować z softu. A zaślepic możesz, bo nawet jak się nie domyka to po zaslepieniu nawet z uniesionym ggrzybkiem puści Ci tylko powietrze w kolektor, chociaż niejeden twierdzi, że to nic nie poprawia, poza tym, że unikniesz sadzy w kolektorze ssacym. I tu się zgadzam, a jeśli całkiem go usuniesz, to .dodatkowo przestanie lać olej na plecionke od wydechu, ale wtedy nie będziesz miał klapy gaszacej. Madbar kurde przepraszam Cie ale tu wcale nie chodzi o moje audi- w nim wszystko na tip top:D chodzi mi o autko mojej pani, mianowicie opel corsa b 1.2 16v z 99 roku. I w tamtym silniku mam z tym problem i stad moje pytanie... Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.
Szymanek31 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Tak powiedział mi jeden koleś dlatego chciałbym się upewnić czy tak wlasnie jest? Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.
rosool88 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Panowie co tam słychać w państwie duńskim??
niestandardowy Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Czasc rosool dawno cie nie bylo Szymanek, czysciles trgo egr-a? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Szymanek31 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Nie właśnie corsa byla u mechaniora wyszedl blad egr i go zaslepil szczerze mówiąc chyba nie czyścil go nawet.. dlatego sadze ze problem nadal moze byc przez ten zawor no ale sam tego nie zrobię Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.
Banan Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Ty masz 1.2 16V tak? Czyli masz silnik X12XE - pierwsza rzecz znaleziona w necie: CZYSZCZENIA ZAWORU EGR W SILNIKU X12XE.pdf - OPEL CORSA B - INSTRUKCJE OBSŁUGI SAMOCHODOW + SAM NAPRAWIAM - dicaprio33 - Chomikuj.pl rozbierasz i czyścisz. Jakie masz objawy tzn co się dzieje? Po zaślepieniu EGR pali Ci się błąd? Miałem Vectrę B z X18XE ( inny silnik tzn z innej rodziny GM Family II twój jest GM Familiy 0 ) - i tam zaślepienie EGR nie powodowało wyświetlania żadnego błędu.
Szymanek31 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Jest tak - auto przerywa w trakcie jazdy szczegolnie podczas biegu dwa i trzy i cztery prędkości od 20 do 60 km. Jak sie rozpedzi jest ok. Dodatkowo silnik pracuje nie rowno. Sprawdzona była sonda jest ok, dodatkowo wymienilem wszystkie filtry i olej oraz wymieniony termostat bo nie bylo go wcale... na komputerze pokazało blad Recyrkulacji spalin... wiec mechanik postanowil go zaślepic. Objawy nie minęły natomiast blad egr niby z kompa znikl... problem nadal jest dodatkowo podmienialem przeplywomierz ale bylo tak samo wiec to nie to. Dowiedziałem sie wlasnie o tym egr ze mozna go było przeczyścić itp a nie zaślepic i niby gotowe. .. Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.
niestandardowy Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 jak zaslepisz egr-a tez wywali blad. Pany... potrzebny telefon do musashi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się