Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

ok coś pomyślę, dzięki !

:hi: ja zalogowałem się na Najtasze usugi kurierskie - tanie przesyki zagraniczne i midzynarodowe. Tani kurier jeżeli paczka nie przekracza 30kg w 20zł się mieści

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej masz niesprawny egr . Zaślepienie niesprawnego egra nie rozwiąże problemu . Zaślepia sie go po to , by nie zatykał sie syfem ale pod warunkiem , ze jest elektrycznie i mechanicznie sprawny . Za jakiś czas znów Ci wywali błąd egr . Najtańsza opcja to go zdemontować i przeczyścić tak by tłoczek mógł sie swobodnie ruszać , jesli to nie pomoże , zawór będzie do wymiany .

Wspomniałeś , ze przepływomierz podmieniony i nie ma rezultatu więc raczej mozna go wykluczyć.

Panowie to prawda? ?

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej masz niesprawny egr . Zaślepienie niesprawnego egra nie rozwiąże problemu . Zaślepia sie go po to , by nie zatykał sie syfem ale pod warunkiem , ze jest elektrycznie i mechanicznie sprawny . Za jakiś czas znów Ci wywali błąd egr . Najtańsza opcja to go zdemontować i przeczyścić tak by tłoczek mógł sie swobodnie ruszać , jesli to nie pomoże , zawór będzie do wymiany .

Wspomniałeś , ze przepływomierz podmieniony i nie ma rezultatu więc raczej mozna go wykluczyć. Ok

;

Panowie to prawda? ?

Nie całkiem. Masz pewnie AVF, albo AWX, a to znaczy, że Twój EGR jest tylkosterowany pneumatycznie i nie ma tam nic elektrycznego. Błąd wywala Ci na podstawie odczytów z sond lambda przed i za katem. Dlatego trxzeba EGR wlogować z softu. A zaślepic możesz, bo nawet jak się nie domyka to po zaslepieniu nawet z uniesionym ggrzybkiem puści Ci tylko powietrze w kolektor, chociaż niejeden twierdzi, że to nic nie poprawia, poza tym, że unikniesz sadzy w kolektorze ssacym. I tu się zgadzam, a jeśli całkiem go usuniesz, to .dodatkowo przestanie lać olej na plecionke od wydechu, ale wtedy nie będziesz miał klapy gaszacej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej masz niesprawny egr . Zaślepienie niesprawnego egra nie rozwiąże problemu . Zaślepia sie go po to , by nie zatykał sie syfem ale pod warunkiem , ze jest elektrycznie i mechanicznie sprawny . Za jakiś czas znów Ci wywali błąd egr . Najtańsza opcja to go zdemontować i przeczyścić tak by tłoczek mógł sie swobodnie ruszać , jesli to nie pomoże , zawór będzie do wymiany .

Wspomniałeś , ze przepływomierz podmieniony i nie ma rezultatu więc raczej mozna go wykluczyć. Ok

;

Panowie to prawda? ?

Nie całkiem. Masz pewnie AVF, albo AWX, a to znaczy, że Twój EGR jest tylkosterowany pneumatycznie i nie ma tam nic elektrycznego. Błąd wywala Ci na podstawie odczytów z sond lambda przed i za katem. Dlatego trxzeba EGR wlogować z softu. A zaślepic możesz, bo nawet jak się nie domyka to po zaslepieniu nawet z uniesionym ggrzybkiem puści Ci tylko powietrze w kolektor, chociaż niejeden twierdzi, że to nic nie poprawia, poza tym, że unikniesz sadzy w kolektorze ssacym. I tu się zgadzam, a jeśli całkiem go usuniesz, to .dodatkowo przestanie lać olej na plecionke od wydechu, ale wtedy nie będziesz miał klapy gaszacej.

Madbar kurde przepraszam Cie ale tu wcale nie chodzi o moje audi- w nim wszystko na tip top:D chodzi mi o autko mojej pani, mianowicie opel corsa b 1.2 16v z 99 roku. I w tamtym silniku mam z tym problem i stad moje pytanie...

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powiedział mi jeden koleś dlatego chciałbym się upewnić czy tak wlasnie jest?

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie właśnie corsa byla u mechaniora wyszedl blad egr i go zaslepil szczerze mówiąc chyba nie czyścil go nawet.. dlatego sadze ze problem nadal moze byc przez ten zawor no ale sam tego nie zrobię:(

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz 1.2 16V tak? Czyli masz silnik X12XE - pierwsza rzecz znaleziona w necie: CZYSZCZENIA ZAWORU EGR W SILNIKU X12XE.pdf - OPEL CORSA B - INSTRUKCJE OBSŁUGI SAMOCHODOW + SAM NAPRAWIAM - dicaprio33 - Chomikuj.pl rozbierasz i czyścisz.

Jakie masz objawy tzn co się dzieje? Po zaślepieniu EGR pali Ci się błąd? Miałem Vectrę B z X18XE ( inny silnik tzn z innej rodziny GM Family II twój jest GM Familiy 0 ) - i tam zaślepienie EGR nie powodowało wyświetlania żadnego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak - auto przerywa w trakcie jazdy szczegolnie podczas biegu dwa i trzy i cztery prędkości od 20 do 60 km. Jak sie rozpedzi jest ok. Dodatkowo silnik pracuje nie rowno. Sprawdzona była sonda jest ok, dodatkowo wymienilem wszystkie filtry i olej oraz wymieniony termostat bo nie bylo go wcale... na komputerze pokazało blad Recyrkulacji spalin... wiec mechanik postanowil go zaślepic. Objawy nie minęły natomiast blad egr niby z kompa znikl... problem nadal jest dodatkowo podmienialem przeplywomierz ale bylo tak samo wiec to nie to. Dowiedziałem sie wlasnie o tym egr ze mozna go było przeczyścić itp a nie zaślepic i niby gotowe. ..

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...