Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Xenony w reflektorach zespolonych po II lifcie - montaż żarówek i przetwornic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przetwornice Koito i żarniki Philips :good:

Oryginalny Philips 4300k świeci lepiej i ładniej niż chiński 6000k.

jest gdzies dostepny gotowy taki zestaw czy osobno trzeba kupowac?

no i kwestia ceny? ile taki zestawik?

Opublikowano

Żarniki Philipsa można kupić normalnie w sklepie, na allegro też ale raczej odradzam bo bardzo łatwo jest trafić na podróbkę.

Ja nie mam przetwornic Koito, tylko inne ale też japońskie (ze sklepu xenonowe.pl)

Taki zestaw nie kosztuje 150zł tylko znacznie więcej bo 140zł kosztuje jeden żarnik Philipsa.

Z własnego doświadczenia polecam, mam ten zestaw i przez rok użytkowania nie miałem żadnych problemów. Żadnej zmiany barwy czy problemów z zakłóceniami radia i cb radia.

Ale i tak najlepsze są wrażenia jak zaparkujesz koło jakiegoś nowego auta z seryjnymi ksenonami, wychodzisz porównać barwę i :shocked: bo jest taka sama.

Opublikowano

Ja wtrącę swoje trzy grosze do str 16 - ja mam z marca 1998 h4 lampy Valeo - czy samochód był walony? Nie wygląda na to - jedynie co to samochód był kupiony z salonu we Francji.

Opublikowano

No widzisz endriuu??!Jak zmieniałem swoje (przy Twojej pomocy,dzięki) to również miałem valeo.Chyba nie do końca tak było z tymi lampami.U mnie nie ma śladu jakiejkolwiek przeróbki ( oczywiście teraz już jest).Ciekawe jak to było na prawdę???

Opublikowano

Witam

Udalo mi sie dostać hid'y z grubymi przetwornicami i zarnikami z mocowaniem plastikowym. Po opisie były zakupione przez popredniego właściciela z ww.hids4u.co.uk w sumie to całkiem fajna zabawka i daje duZo lepsze światło teraz tylko ciekaw jestem w jakiej barwie są. Firma sprzedaje tylko 3 opcje 5000, 6000, 8000 jest jakaś szansa w łatwy sposób to sprawdzić ? Jak dla mnie cieżko jest zobaczyć różnice ale licze na jakaś pomoc. Może ...

Opublikowano

Koledzy przestańcie ferment siać. Nie ma zapisu w polskim prawie o spryskiwaczach ani samo poziomowaniu. Jedynie jest o barwie. Z tego co pamiętam to barwa coś na poziomie 4300-5000 Tylko nowe to muszą mieć. W soczewkach nie ma znaczenia jaki żarnik.

Bzdura.

Jedź na pierwszy lepszy przegląd z hidami. Spotkaj policjanta i nie miej sprysków. Powodzenia życzę :gwizdanie:

Zresztą już była dyskusja na ten temat.

Kolego jeżdżę rocznie około 40 tyś i żaden policjant nie doczepił się a kontrole miałem często. Także na przeglądzie nie ma żadnych problemów. Oczywiście żarniki 4300. Proponuje poczytać kodeks drogowy, a nie czerpać wiedzę z opowieści. Oczywiście nikogo do niczego nie namawiam. Spryski i samopoziomowane jest wymagane w nowych autach.
Opublikowano

Koledzy przestańcie ferment siać. Nie ma zapisu w polskim prawie o spryskiwaczach ani samo poziomowaniu. Jedynie jest o barwie. Z tego co pamiętam to barwa coś na poziomie 4300-5000 Tylko nowe to muszą mieć. W soczewkach nie ma znaczenia jaki żarnik.

Bzdura.

Jedź na pierwszy lepszy przegląd z hidami. Spotkaj policjanta i nie miej sprysków. Powodzenia życzę :gwizdanie:

Zresztą już była dyskusja na ten temat.

Kolego jeżdżę rocznie około 40 tyś i żaden policjant nie doczepił się a kontrole miałem często. Także na przeglądzie nie ma żadnych problemów. Oczywiście żarniki 4300. Proponuje poczytać kodeks drogowy, a nie czerpać wiedzę z opowieści. Oczywiście nikogo do niczego nie namawiam. Spryski i samopoziomowane jest wymagane w nowych autach.

jak bys wrzucil ten moment z kodeksu drogowego i udowodnil wszystkim ze mozna jezdzic z xenonem bez spryskow i samopoziomu starszymi autami to ja bym byl :notworthy: bo na przegladzie przyczepil mi sie po co mi ten guzik od manualnej regulacji lamp jak jest zenon, i czy te spryski dzialaja czy tylko przyklejone atrapki (co za debil)... przypalilem glupa i powiedzialem ze takie auto kupilem...

Opublikowano

Koledzy przestańcie ferment siać. Nie ma zapisu w polskim prawie o spryskiwaczach ani samo poziomowaniu. Jedynie jest o barwie. Z tego co pamiętam to barwa coś na poziomie 4300-5000 Tylko nowe to muszą mieć. W soczewkach nie ma znaczenia jaki żarnik.

Bzdura.

Jedź na pierwszy lepszy przegląd z hidami. Spotkaj policjanta i nie miej sprysków. Powodzenia życzę :gwizdanie:

Zresztą już była dyskusja na ten temat.

Kolego jeżdżę rocznie około 40 tyś i żaden policjant nie doczepił się a kontrole miałem często. Także na przeglądzie nie ma żadnych problemów. Oczywiście żarniki 4300. Proponuje poczytać kodeks drogowy, a nie czerpać wiedzę z opowieści. Oczywiście nikogo do niczego nie namawiam. Spryski i samopoziomowane jest wymagane w nowych autach.

jak bys wrzucil ten moment z kodeksu drogowego i udowodnil wszystkim ze mozna jezdzic z xenonem bez spryskow i samopoziomu starszymi autami to ja bym byl :notworthy: bo na przegladzie przyczepil mi sie po co mi ten guzik od manualnej regulacji lamp jak jest zenon, i czy te spryski dzialaja czy tylko przyklejone atrapki (co za debil)... przypalilem glupa i powiedzialem ze takie auto kupilem...

Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 zachęcam do lektury w polskim prawie co nie jest zabronione to jest dozwolone.
Opublikowano

u mnie kwestia wygląda tak: było bosch 2xH7 + H1, wstawiłem Valeo zespolone z soczewa pod 2xH7, i teraz myślę o xenonie, udało mi się z rozbitej eski odzyskać jeden projektor i jedną przetwornice Valeo, i co dalej lepiej będzie rozejrzeć się za drugim projektorem i przetwornicą ori czy coś kombinować z innymi palnikami pasującymi jak H7? soczewki pod zwykły halogen maja inne parametry niż te pod xenon. pasuje w ogóle taki projektor do mojej lampy? bo jeszcze nie rozbebeszałem jej.

Opublikowano

Pisząc "projektor" masz na myśli żarnik?

Opublikowano

Aha. Kiedyś ktoś pisał na forum o przekładaniu soczewki w reflektorze Valeo, ale moim zdaniem nie wiem czy warto się w to bawić. Za reflektory Valeo dostaniesz na allegro dobre pieniądze, za które kupisz nowe Depo przystosowane do D2S.

Opublikowano

siemka

chopy mam pytanko

soczewki pod ksenon przyszly ewidentnie widac roznice miedzy odblysnikami sama soczewka chyba sie nie rozni porownywalem ale nie znalazlem zadnych prazkow ani innych roznic

dzieki uprzejmosci jednego z klubowiczow podziekowania dla pawelwor za akrakcyjna cene zakupilem klosz H7 do celow badawczych i musze powiedziec ze sama wymiana soczewki z H7 na D2S to zaden problem

pytanie moje dotyczy przeslony sa dwie opcje TG i TD w ktorym polozeniu ma byc ten " drucik " nie wiem czy nie wyskoczyl w transporcie obie maja rozne polozenie nie wiem od czego to zalezy od strony powiedzmy prawa soczewka i lewa soczewka

pamieta ktos jak to ma byc i na ktora strone???

wielkie dzieki za wszelkie info

Opublikowano

siemka

chopy mam pytanko

soczewki pod ksenon przyszly ewidentnie widac roznice miedzy odblysnikami sama soczewka chyba sie nie rozni porownywalem ale nie znalazlem zadnych prazkow ani innych roznic

Szkło soczewki pod xenon ma inna barwę -jest białe, szkło soczewki pod żarówkę H7 ma kolor fioletowo-zielony(tak jak szkło antyrefleksowe w okularach)

Przesłona służy do zmiany położenia z pozycji europejskiej na angielską lub na odwrót.

W momencie zakładania przesłony (jest spinana czteroma wsuwkami metalowymi z soczewką) ścięta krawędź przesłony musi być z lewej strony w obu lampach inaczej będzie świecić "po angielsku" czyli bardziej doświetla lewą stronę. Najłatwiej sprawdzić pod ścianą i włączając lampki.

Opublikowano

siemka

chopy mam pytanko

soczewki pod ksenon przyszly ewidentnie widac roznice miedzy odblysnikami sama soczewka chyba sie nie rozni porownywalem ale nie znalazlem zadnych prazkow ani innych roznic

Szkło soczewki pod xenon ma inna barwę -jest białe, szkło soczewki pod żarówkę H7 ma kolor fioletowo-zielony(tak jak szkło antyrefleksowe w okularach)

Przesłona służy do zmiany położenia z pozycji europejskiej na angielską lub na odwrót.

W momencie zakładania przesłony (jest spinana czteroma wsuwkami metalowymi z soczewką) ścięta krawędź przesłony musi być z lewej strony w obu lampach inaczej będzie świecić "po angielsku" czyli bardziej doświetla lewą stronę. Najłatwiej sprawdzić pod ścianą i włączając lampki.

dzieki

a nie orientujesz sie ktore oznaczenie to europa a ktore anglia

chodzio o TG i TD??

Opublikowano

siemka

chopy mam pytanko

soczewki pod ksenon przyszly ewidentnie widac roznice miedzy odblysnikami sama soczewka chyba sie nie rozni porownywalem ale nie znalazlem zadnych prazkow ani innych roznic

Szkło soczewki pod xenon ma inna barwę -jest białe, szkło soczewki pod żarówkę H7 ma kolor fioletowo-zielony(tak jak szkło antyrefleksowe w okularach)

Przesłona służy do zmiany położenia z pozycji europejskiej na angielską lub na odwrót.

W momencie zakładania przesłony (jest spinana czteroma wsuwkami metalowymi z soczewką) ścięta krawędź przesłony musi być z lewej strony w obu lampach inaczej będzie świecić "po angielsku" czyli bardziej doświetla lewą stronę. Najłatwiej sprawdzić pod ścianą i włączając lampki.

dzieki

a nie orientujesz sie ktore oznaczenie to europa a ktore anglia

chodzio o TG i TD??

Kolego soczewka odwraca a wiec przesłona w soczewce powinna byc ustawiona tak -- --__ w jednej i drógiej tak samo.

Jak zapalisz swiatła to na scianie uzyskac musisz odwrotny wzór __----

siemka

chopy mam pytanko

soczewki pod ksenon przyszly ewidentnie widac roznice miedzy odblysnikami sama soczewka chyba sie nie rozni porownywalem ale nie znalazlem zadnych prazkow ani innych roznic

Szkło soczewki pod xenon ma inna barwę -jest białe, szkło soczewki pod żarówkę H7 ma kolor fioletowo-zielony(tak jak szkło antyrefleksowe w okularach)

Przesłona służy do zmiany położenia z pozycji europejskiej na angielską lub na odwrót.

W momencie zakładania przesłony (jest spinana czteroma wsuwkami metalowymi z soczewką) ścięta krawędź przesłony musi być z lewej strony w obu lampach inaczej będzie świecić "po angielsku" czyli bardziej doświetla lewą stronę. Najłatwiej sprawdzić pod ścianą i włączając lampki.

Jak bys spojazał pewnie kilka postów wczesniej pokazywałem wszelkie róznice pomiedzy soczewka xenon a H7 sa nawet zdjecia, Różnica jest kolosalna ale tylko w odbłysniku soczewka xenonu wcale niczym sie nie rózni.

Opublikowano

ic3ek a orientujesz sie ktora oznaczenie odnosi sie do wersji EU a ktora anglia

Opublikowano

Panowie czasami jak załączam swoje nowe HID'y to licznik ma tendencję do zawieszania się - to znaczy zapalają się na chwilę (i później gasną) wszystkie kontrolki i zeruje się licznik dziennych kilometrów. Tylko jest małe ale czasami jak zapalę światła podczas jazdy to nic się nie dzieje, ale kiedy zapalę na wolnych obrotach (bez dogazowania) to powstanie ten sam efekt tylko, że później nie zgaśnie imo i nie działają wskaźniki obrotów i prędkości.

Sprawdziłem spadek napięcia podczas odpalania świateł przy włączonym silniku to jest rzędu około 0,5V, mam akumulator 70Ah ale jest on leciwy i chyba stracił swoją pierwotną pojemność.

Moje pytanie jest takie: czy są jakieś urządzenia, które by niwelowały powstawanie w/w efektów przy włączaniu świateł? Przetwornice w moim zestawie są cyfrowe nie analogowe umieściłem je: jedną przy pompie wspomagania, drugą przy filtrze powietrza, więc do komputera jest "znaczna odległość".

Opublikowano

Boguś, może to wina tych chińskich przetwornic? Może wyżerają Ci akumulator? Taki mały offtop-jakiś czas temu stłukł mi się w komórce wyświetlacz, założyłem nową podróbę i teraz bateria trzyma mi o połowę krócej! Szukam więc uszkodzonego telefonu z oryginalnym wyświetlaczem na podmianę...

Opublikowano

Boguś, może to wina tych chińskich przetwornic? Może wyżerają Ci akumulator? Taki mały offtop-jakiś czas temu stłukł mi się w komórce wyświetlacz, założyłem nową podróbę i teraz bateria trzyma mi o połowę krócej! Szukam więc uszkodzonego telefonu z oryginalnym wyświetlaczem na podmianę...

ja tez mialem HIDy u siebie i problemu z Fisem potem brak wyswietlania stacji z radia wywalilem przetwornice zalozylem H7 odpialem aku i wszystko bangla

teraz montuje spowrotem ale Koito + Philips

co marka to marka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...