andy_sky Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 czy to prawda że AUDI cięło koszta i dach i słupki w moim modelu sę nieocynkowane
Pucek Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 czy to prawda że AUDI cięło koszta i dach i słupki w moim modelu sę nieocynkowane raczej nie, sprawdź czy nie masz wspawanego dachu z innego auta
andy_sky Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 no nie mam tylko po uderzeniach kamieni robią się purchle
mateusz1528 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Moze poprostu zabraklo im na Twoj model ?
Gwerty Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a4 jest dobrze zabezpieczone w całości na pewno dach i słupki tez są zabezpieczone, ale to jednak juz nie to co było w b4.
supi9 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 6 lat jeździłem B4 i mowy nie było o korozji - moim zdaniem prawda jest brutalna - korozja jest tylko po naprawie nadwozia wykonanej po taniości
mrumi Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 ten sam problem występuje w A6 Avant, na dachu robią się bąble. Znajomego A6 - sam sprowadzał, sprawdzana czujnikami lakieru itd. pewne autko, po kilku latach w Polsce dostała bąbli, także nie zawsze "prawda jest brutalna". Nie ma co cwaniakować "bo mi jeszcze nie wyskoczyło nic"... Audi nie jest idealne... ;]
mateo_81 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Odgrzeję kotleta, A4 ma dach nieocynkowany, cała reszta jest ocynkowana (łącznie ze słupkami). Nie chciało mi się w to wierzyć, ale potwierdził to znajomy rzeczoznawca. W związku z tym warstwa lakieru na dachu jest grubsza aniżeli na innych elementach... A temat dachu będę przerabiał bo pojawiły mi się pęcherzyki nad przednią szybą w okolicach uszczelki. Grubość lakieru sprawdzana miernikiem elektronicznym i wszystko OK.
CUB@ Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 ten sam problem występuje w A6 Avant, na dachu robią się bąble. Znajomego A6 - sam sprowadzał, sprawdzana czujnikami lakieru itd. pewne autko, po kilku latach w Polsce dostała bąbli, także nie zawsze "prawda jest brutalna". Nie ma co cwaniakować "bo mi jeszcze nie wyskoczyło nic"... Audi nie jest idealne... ;] podobna sytuacja u mojego kumpla czym nowsze tym wieksze gówno
songo Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 to w takim razie porównaj sobie blachę z modelu b5 a b6. w b5 blacha była dużo grubsza i nie było mowy o żadnym pęcherzyku i tam to wiedziałem ze mam ocynk a tu w b6 blaszka taka że paluszkiem bym wgiął drzwi do środka a na progu już 3 malutkie pęcherzyki-szok
wooojtus Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 B5 mam bardzo słaby punkt w postaci dolnych bocznych listw z jakiegos sztucznego tworzywa z wtopionym elementem metalowym, który po kilku latach użytkowania rdzewieje w tej listwie i powoduje rdzewienie dolnych partii ładnie ocynkowanych i wydawałoby sie zabezpieczonych drzwi. Wkurza mnie to niemiłosiernie, bo na całym nawoziu nie mam śladów korozji a spod tych listw bocznch wyłażą burchle. Idiotyczny pomysł z tymi listwami!
MATIUS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 później audi wyciągneło wnioski i te listwy są już bez metalowej wkładki
wooojtus Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ja miałem montowane u siebie te z metalem. Koszt kompletu nowych listw to około 400 zł, jeśli sie dobrze orientuję + spinki i regeneracja miejscowa lakieru. Całkiem kosztowna pomyłka konstruktorów.
morsdicti Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ktoś tu napisał, że prawda jest brutalna ... otóż nie zawsze. B5 z 1998 roku i na dachu pod relingami jest rdza ... a dach nie "był wspawany z innego auta" ponieważ sam osobiście przy lakierniku mierzyłem miernikiem lakieru ... wszystkie szyby ten sam rok nadwozie w pełni symetryczne też mierzone przyrządem .. więc o dzwonie czy dachu nie ma mowy I jaka przyczyna ? wychodzą burchle na około 3-4 cm długości w miejscu prowadnicy wody pod relingiem .... zarówno z jednej jak i z drugiej strony
MATIUS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 panowie lepiej nie będzie to nie czasy audi b3 i b4 króre były wzorami w zabezpieczeniu przed korozją nie żałowali ocynku tak samo MB w124 czy volvo takie czasy auto ma służyć max 10-15 lat i na złom....i do salonu po nowe tylko Kogo na to stać..... :gwizdanie:
pawelhel Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Ciekaw jestem czy u kogos schodzi lakier z gornej czesci nadkola przod
ŁYSY44 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 z tego co mi wiadomo to B5 mają ocynk do szyb a słupki i dach już bez ocynku
pablo_9 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Ciekaw jestem czy u kogos schodzi lakier z gornej czesci nadkola przod u siebie zauważyłem taki objaw ostatnio będzie trzeba coś z tym zrobić tylko narazie nie wiem co
pawelhel Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Ja wiem nadkole do malowania a wraz z nim dokładki zderzaków i progi i będzie git majonez
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się