Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Bartek ale te na krzyżaka spokojnie zamontuje w miejsce płaskich ?? Nie. On pasuje tylko na ostatni zewnętrzny otwór - bo tam spinasz nadkole + spojler + spinka trzymająca w ślizgu zderzaka. Na pozostałe 2 otwory jest za długi - bo spinasz tylko nadkole + spojler (środkowy otwór nadkola) oraz nadkole i osłonę silnika (wewnętrzny otwór nadkola) . Zatem krzyżak nie będzie trzymał i będzie wylatywał (chyba że nawalisz podkładek). ---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- Pany pomóżcie bo te łamagi w ASO nie potrafią mi odpowiedzieć.Chodzi mi o kołki mocujące nadkole z tym spojlerkiem - ile ma ich w końcu iść na stronę? 1 czy 2 sztuki? W tym spojlerku fabrycznie jest jeden klip montażowy, ale jest też miejsce na drugi klip. normalnie nie miałbym problemu z doborem, ale ETKA pokazuje jakieś bzdety w przypadku tych kołków Chodzi o element 16 http://i.imgur.com/MsfKMoP.png Artur... W spojlerku od dołu montujesz ten sam, metalowy kołek co do osłony dźwiękochłonnej (ten dłuższy czyli 8D0 805 121 B). Natomiast mocowanie nadkola (od strony koła) wchodzą łącznie 3 kołki plastikowe ale 2 różne typy. Na zewnątrz dajesz kołek na krzyżaka (4A0 805 121 C) a dwa kołki od środka (4A0 805 121 A) są na płaski śrubokręt. Z tych 3 wymienionych kołków plastikowych - dwa zewnętrzne mocują spojlerek i nadkole a wewnętrzny łączy nadkole i osłonę dźwiękochłonną. Ok teraz to już wygląda mi jaśniej. Tylko dlaczego 2 od środka? Gdzie ten drugi ma się zaczepić - w nadkolu jest otwór na niego? W nadkolu na dole macie 3 otwory na kołki - na zewnątrz jest krzyżak, w środku jest płaski i wewnętrzna strona nadkola też płaski. Obejrzyjcie sobie nadkole a potem przeczytajcie dokładnie i ze zrozumieniem to co napisałem wcześniej.
turzol Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Już teraz Bartek wiem wszystko , faktycznie są 3 otwory w nadkolu w poziomej linii. Zamówiłem te ustrojstwa przez tel, ceny troche powalają, ale chce zrobić z tym porządek raz na zawsze
Kshyhu87 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Panowie mam u siebie wycieraczki aero i się zastanawiam czy można jakoś zwiększyć siłę docisku pióra do szyby?
hiszpan123 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Pany w planach jest zamiana koła 19" przod 8.5 et35 (zapewno wejdzie)tyl 9.5 et 35 i tu pytanie wlezie to ? Druga sprawa jakie opony najlepiej bedzie naciagnąć na to? Przód 215/35 tyl 225/35 ? przód wejdzie, tył: raczej nie ma szans u mnie przy 19"x9 i et 35 ocierało dopiero ustawienie geometrii na 5 stopniowy negatyw ( bodajże tak jak w RS4 ) wlazło opony 225/35 przy 9,5 będzie mocny naciąg ale da rade Tez boje się o tył teraz mam 19" 9" et 30 gumy 225/35 continentalei jest na styk ale znów ta sama felga opona rownież tych samych parametrów lecz bridgestone i tarło http://s23.postimg.org/n4820a3o7/2013_05_16_07_55_43.jpg Odboje na gwint zakładałeś?? Tylko te ktore bylo w komplecie z gwintem
Christiano Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Dojazdówka 17" wchodzi na zacisk 320.
Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Dojazdówka 17" wchodzi na zacisk 320. Taaadaaaam
Christiano Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jutro mogę sprawdzić jej parametry jak coś
fantowski Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 jakie polecacie oponki w 19 a jakich nie polecacie?? handluje ktoś oponkami? potrzebuje 4x 215/35/19
Gość SpongeBob Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 jakie polecacie oponki w 19 a jakich nie polecacie?? handluje ktoś oponkami? potrzebuje 4x 215/35/19 sam Prezes chyba wystawial kiedys oponki na sprzedaz
jozek726 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 to jak już jest o kołkach to może mi ktoś powie jakie są mi potrzebne do osłony pod silnik? Może gdzieś kupię jakiś komplet ?
turzol Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 to jak już jest o kołkach to może mi ktoś powie jakie są mi potrzebne do osłony pod silnik? Może gdzieś kupię jakiś komplet ? Tutaj też są 2 rodzaje kołków długość 18mm 8D0 805 121 długość 20mm 8D0 805 121 B Ile ich dokładnie potrzeba to ETKA nie pokazuje
Patryś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Patrz ile tam luzu między autami. By się ścisnęli to by było tylko 99 km korku.
Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 to jak już jest o kołkach to może mi ktoś powie jakie są mi potrzebne do osłony pod silnik? Może gdzieś kupię jakiś komplet ? Tutaj też są 2 rodzaje kołków długość 18mm 8D0 805 121 długość 20mm 8D0 805 121 B Ile ich dokładnie potrzeba to ETKA nie pokazuje Na łączenie osłony ze spojlerem zderzaka potrzebne są 3szt. krótkiego kołka z grubą podkładką 8E0 805 121 A. Następnie kolejny kołek czyli 8D0 805 121 B (10szt.) - tutaj mamy trzy kołki z przodu zaraz za spojlerem zderzaka, dwa od doły na spojlerkach nadkoli, 3 na łączenie osłon silnika i skrzyni oraz 2 na tylną część osłony skrzyni. Do tej wersji kołka potrzebna jest podkładka 4A0 805 137 (7szt. ponieważ w otworach blisko spojlera się ich nie zakłada). Widzę, że przyda się DIY - skończą się problemy (jutro coś przygotuję).
turzol Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 to jak już jest o kołkach to może mi ktoś powie jakie są mi potrzebne do osłony pod silnik? Może gdzieś kupię jakiś komplet ? Tutaj też są 2 rodzaje kołków długość 18mm 8D0 805 121 długość 20mm 8D0 805 121 B Ile ich dokładnie potrzeba to ETKA nie pokazuje Na łączenie osłony ze spojlerem zderzaka potrzebne są 3szt. krótkiego kołka z grubą podkładką 8E0 805 121 A. Następnie kolejny kołek czyli 8D0 805 121 B (10szt.) - tutaj mamy trzy kołki z przodu zaraz za spojlerem zderzaka, dwa od doły na spojlerkach nadkoli, 3 na łączenie osłon silnika i skrzyni oraz 2 na tylną część osłony skrzyni. Do tej wersji kołka potrzebna jest podkładka 4A0 805 137 (7szt. ponieważ w otworach blisko spojlera się ich nie zakłada). Widzę, że przyda się DIY - skończą się problemy (jutro coś przygotuję). oj DIY by się przydał, już widzę że coś poknociłem z przednimi kołkami bo zamówiłem 8E0 805 121 B Tak mi matoły z ASO podpowiedzieli po podaniu VIN
andr3i Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 ja bede swoja oslone silnika zdejmowal w sobote bo panowie z aso twierdzil ize jest gdzies peknieta wiec jesli juz to moge porobic dokladne zdjecia
Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 ja bede swoja oslone silnika zdejmowal w sobote bo panowie z aso twierdzil ize jest gdzies peknieta wiec jesli juz to moge porobic dokladne zdjecia Spoko Andrzej - mam już wszystko przygotowane
andr3i Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 OK BARTEK btw moj pierwszy DIY zrobiony opisany i gotowy do pomocy innym
jerzu Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 siema, czy siatka o oznaczeniach 8X0 869 MRY na haczykach 8E5 861 869 będzie ładnie naciągnięta? Ponawiam pytanie
Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 OK BARTEK btw moj pierwszy DIY zrobiony opisany i gotowy do pomocy innym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się