Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko dziwi mnie czemu w elsie ich nie widzę...

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kaju, miałeś mi coś w Elsie sprawdzić :whistling:

Opublikowano

ło masz... komp w aucie auto na podnośniku...

Opublikowano

Nitroo miałeś się po łokieć zameldować [emoji2]

Tapniete z HGW 2

Opublikowano

ło masz... komp w aucie auto na podnośniku...

To czekam panie zapominalski :decayed:

Nitroo miałeś się po łokieć zameldować [emoji2]

Tapniete z HGW 2

Weź na spota, to podlecę na sekundę ze szkoły, ok? :)

Opublikowano

:kawa::hi:

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

odpuść, zrobię Ci to przy okazji reszty tak jak jest ori :wink:

w ogóle jak przeglądam to schematy pokazują dojście do modułu drzwi... ale od modułu do lusterek już nie ma drogi kabli, robiłem to teraz u moglaja to zrobię i u Ciebie razem z resztą

Od modułu do lusterka przecież masz ory polaczenie w zaleznoscin od lustra czy 10 lub 14 pinow. Tam juz nic nie robisz. Musisz tylko doprowadzic 2 kable do modulu drzwi i tyle.

A fabrycznie chyba jest tak że kostka z lusterka wchodzi do modułu w drzwiach a stamtąd kostką czarną wychodzą sygnały , czyż nie?

Opublikowano

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

odpuść, zrobię Ci to przy okazji reszty tak jak jest ori :wink:

w ogóle jak przeglądam to schematy pokazują dojście do modułu drzwi... ale od modułu do lusterek już nie ma drogi kabli, robiłem to teraz u moglaja to zrobię i u Ciebie razem z resztą

Od modułu do lusterka przecież masz ory polaczenie w zaleznoscin od lustra czy 10 lub 14 pinow. Tam juz nic nie robisz. Musisz tylko doprowadzic 2 kable do modulu drzwi i tyle.

A fabrycznie chyba jest tak że kostka z lusterka wchodzi do modułu w drzwiach a stamtąd kostką czarną wychodzą sygnały , czyż nie?

tak jest

Opublikowano (edytowane)

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

odpuść, zrobię Ci to przy okazji reszty tak jak jest ori :wink:

w ogóle jak przeglądam to schematy pokazują dojście do modułu drzwi... ale od modułu do lusterek już nie ma drogi kabli, robiłem to teraz u moglaja to zrobię i u Ciebie razem z resztą

Od modułu do lusterka przecież masz ory polaczenie w zaleznoscin od lustra czy 10 lub 14 pinow. Tam juz nic nie robisz. Musisz tylko doprowadzic 2 kable do modulu drzwi i tyle.

A fabrycznie chyba jest tak że kostka z lusterka wchodzi do modułu w drzwiach a stamtąd kostką czarną wychodzą sygnały , czyż nie?

tak jest
Dokładnie

I tak to trzeba wlasnie zrobić [emoji6]

Edytowane przez pajda
Opublikowano

Zieluu, dnia 14 Maj 2015 - 10:17, napisał:

Witajcie :hi: Mam szybkie pytanie - zmieniając kierę B6 4ramienną, na B6 3ramienną nie potrzebuje zmieniać taśmy? Sama kiera i poducha? :wink:



tak sama kiera i poducha, plus można zmienić kodowanie modułu pod kierownicą

Zmieniłem z 4 raminnej na 3 ramienną i nie mogę pozbyć się błędu 00588, a na desce AIRBAG dumnie świeci . Kostki przeczyściłem, usunięcie błędu vagem nie pomaga, co mam jeszcze zrobić ? Jak założę starą wszystko ok.

Jak zmienić kod 00xxx na 01xxx , gdzie tego w vagu szukać ?

Opublikowano

zapewne kable w podusi trzeba przepiąć

Opublikowano

zapewne kable w podusi trzeba przepiąć

coś więcje ...

Opublikowano

ło masz... komp w aucie auto na podnośniku...

To czekam panie zapominalski :decayed:

Nitroo miałeś się po łokieć zameldować [emoji2]

Tapniete z HGW 2

Weź na spota, to podlecę na sekundę ze szkoły, ok? :)
Mieszkasz sześć kilometrów dalej... Nie musisz robić kanapek na drogę [emoji2]. Przypomnij się w niedzielę bo nie wiem czy wyrobię się na spot.

Tapniete z HGW 2

Opublikowano

Panowie macie u siebie w AVFach te podgrzewacze płynu chłodzącego:
male_3b7cfbe78b5efc5346e8e98cb92496b.jpg

Lub czy może ktoś kto tego nie ma dokładał go samodzielnie? Bo mam z pod tego króĆca delikatny wyciek, będę wymieniał oringi, to może przy okazji bym sobie zamontował ten króciec z podgrzewaczem i w zimie coś by tam sobie grzało płyn. Ogarniał ktoś ten temat, lub wiecie czy jest jakiś schemat co by trzeba było i gdzie podpiąc i np w VAGu coś poprzekodowywac ?! :eusathink:

Opublikowano

W końcu dorwałem w dobrej monecie, optymalne ori 17' do mojej kozy :decayed:

11axtlf.jpg

Opublikowano

Siema. Montował ktoś zegary w słupek?

Opublikowano (edytowane)

Zieluu, dnia 14 Maj 2015 - 10:17, napisał:

Witajcie :hi: Mam szybkie pytanie - zmieniając kierę B6 4ramienną, na B6 3ramienną nie potrzebuje zmieniać taśmy? Sama kiera i poducha? :wink:

tak sama kiera i poducha, plus można zmienić kodowanie modułu pod kierownicą

Zmieniłem z 4 raminnej na 3 ramienną i nie mogę pozbyć się błędu 00588, a na desce AIRBAG dumnie świeci . Kostki przeczyściłem, usunięcie błędu vagem nie pomaga, co mam jeszcze zrobić ? Jak założę starą wszystko ok.

Jak zmienić kod 00xxx na 01xxx , gdzie tego w vagu szukać ?

Zmiana kodowanie nic nie da. Problem jest z okablowaniem poduszki albo w samej poduszce. Sprawdz styki Edytowane przez biggman
Opublikowano

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

Opublikowano

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

Urwała się linka? Czy jakiś inny problem? Czytałem o tym kiedyś, awaryjnie, to trzeba zdjąć osłonę pod silnikiem i przy pomocy jakiegoś pręta dotrzeć do zamka od dołu tym prętem. Zlokalizować element blokujący i go przestawić, ponoć w stronę pasażera. Całość najłatwiej wykonywać z jakiegoś kanału ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...