Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

odpuść, zrobię Ci to przy okazji reszty tak jak jest ori :wink:

w ogóle jak przeglądam to schematy pokazują dojście do modułu drzwi... ale od modułu do lusterek już nie ma drogi kabli, robiłem to teraz u moglaja to zrobię i u Ciebie razem z resztą

Od modułu do lusterka przecież masz ory polaczenie w zaleznoscin od lustra czy 10 lub 14 pinow. Tam juz nic nie robisz. Musisz tylko doprowadzic 2 kable do modulu drzwi i tyle.

A fabrycznie chyba jest tak że kostka z lusterka wchodzi do modułu w drzwiach a stamtąd kostką czarną wychodzą sygnały , czyż nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

odpuść, zrobię Ci to przy okazji reszty tak jak jest ori :wink:

w ogóle jak przeglądam to schematy pokazują dojście do modułu drzwi... ale od modułu do lusterek już nie ma drogi kabli, robiłem to teraz u moglaja to zrobię i u Ciebie razem z resztą

Od modułu do lusterka przecież masz ory polaczenie w zaleznoscin od lustra czy 10 lub 14 pinow. Tam juz nic nie robisz. Musisz tylko doprowadzic 2 kable do modulu drzwi i tyle.

A fabrycznie chyba jest tak że kostka z lusterka wchodzi do modułu w drzwiach a stamtąd kostką czarną wychodzą sygnały , czyż nie?

tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

odpuść, zrobię Ci to przy okazji reszty tak jak jest ori :wink:

w ogóle jak przeglądam to schematy pokazują dojście do modułu drzwi... ale od modułu do lusterek już nie ma drogi kabli, robiłem to teraz u moglaja to zrobię i u Ciebie razem z resztą

Od modułu do lusterka przecież masz ory polaczenie w zaleznoscin od lustra czy 10 lub 14 pinow. Tam juz nic nie robisz. Musisz tylko doprowadzic 2 kable do modulu drzwi i tyle.

A fabrycznie chyba jest tak że kostka z lusterka wchodzi do modułu w drzwiach a stamtąd kostką czarną wychodzą sygnały , czyż nie?

tak jest
Dokładnie

I tak to trzeba wlasnie zrobić [emoji6]

Edytowane przez pajda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zieluu, dnia 14 Maj 2015 - 10:17, napisał:

Witajcie :hi: Mam szybkie pytanie - zmieniając kierę B6 4ramienną, na B6 3ramienną nie potrzebuje zmieniać taśmy? Sama kiera i poducha? :wink:



tak sama kiera i poducha, plus można zmienić kodowanie modułu pod kierownicą

Zmieniłem z 4 raminnej na 3 ramienną i nie mogę pozbyć się błędu 00588, a na desce AIRBAG dumnie świeci . Kostki przeczyściłem, usunięcie błędu vagem nie pomaga, co mam jeszcze zrobić ? Jak założę starą wszystko ok.

Jak zmienić kod 00xxx na 01xxx , gdzie tego w vagu szukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


zapewne kable w podusi trzeba przepiąć

coś więcje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ło masz... komp w aucie auto na podnośniku...

To czekam panie zapominalski :decayed:

Nitroo miałeś się po łokieć zameldować [emoji2]

Tapniete z HGW 2

Weź na spota, to podlecę na sekundę ze szkoły, ok? :)
Mieszkasz sześć kilometrów dalej... Nie musisz robić kanapek na drogę [emoji2]. Przypomnij się w niedzielę bo nie wiem czy wyrobię się na spot.

Tapniete z HGW 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie u siebie w AVFach te podgrzewacze płynu chłodzącego:
male_3b7cfbe78b5efc5346e8e98cb92496b.jpg

Lub czy może ktoś kto tego nie ma dokładał go samodzielnie? Bo mam z pod tego króĆca delikatny wyciek, będę wymieniał oringi, to może przy okazji bym sobie zamontował ten króciec z podgrzewaczem i w zimie coś by tam sobie grzało płyn. Ogarniał ktoś ten temat, lub wiecie czy jest jakiś schemat co by trzeba było i gdzie podpiąc i np w VAGu coś poprzekodowywac ?! :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu dorwałem w dobrej monecie, optymalne ori 17' do mojej kozy :decayed:

11axtlf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Montował ktoś zegary w słupek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zieluu, dnia 14 Maj 2015 - 10:17, napisał:

Witajcie :hi: Mam szybkie pytanie - zmieniając kierę B6 4ramienną, na B6 3ramienną nie potrzebuje zmieniać taśmy? Sama kiera i poducha? :wink:

tak sama kiera i poducha, plus można zmienić kodowanie modułu pod kierownicą

Zmieniłem z 4 raminnej na 3 ramienną i nie mogę pozbyć się błędu 00588, a na desce AIRBAG dumnie świeci . Kostki przeczyściłem, usunięcie błędu vagem nie pomaga, co mam jeszcze zrobić ? Jak założę starą wszystko ok.

Jak zmienić kod 00xxx na 01xxx , gdzie tego w vagu szukać ?

Zmiana kodowanie nic nie da. Problem jest z okablowaniem poduszki albo w samej poduszce. Sprawdz styki Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

Urwała się linka? Czy jakiś inny problem? Czytałem o tym kiedyś, awaryjnie, to trzeba zdjąć osłonę pod silnikiem i przy pomocy jakiegoś pręta dotrzeć do zamka od dołu tym prętem. Zlokalizować element blokujący i go przestawić, ponoć w stronę pasażera. Całość najłatwiej wykonywać z jakiegoś kanału ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

Szarp za grill. Jedyne co to możesz zaczep urwać ale wszystkie nie pójdą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

Szarp za grill. Jedyne co to możesz zaczep urwać ale wszystkie nie pójdą :wink:

Tylko szarp górną część grilla. Bo tylko góra jest na zatrzaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki inny sposób niż normalny, można otworzyc awaryjnie maskę? Wczoraj otwierała się normalnie, a dzisiaj zonk. :facepalm:

500e6bd84a388341fdb1ad14d294f708.jpg

Tapniete z HGW 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S3ns - nie wiem jeszcze co sie stalo i gdzie jest problem, ale linka chyba cala, bo jak ciagne to czuc opor. Jezeli to wina zamka to czy moge cos zrobic ze swoim zamkiem, zeby drugi raz taka sytuacja nie miala miejsca czy tylko wymiana na inny? W ogole to w czym przewaznie (oprocz zerwanej linki) tkwi tutaj problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@K, u mnie linka wyskoczyła z zamka maski.

Wyciągaj grill, odkręcaj trzy śrubki od maski i masz otwarte. Trochę łamania się jest z odkręcaniem, ale idzie. Cierpliwości.

A metoda "z kanału drutem" jest nic nie warta...

Edytowane przez Maciek0502
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mowisz? Zobacze sobie moze w innej B6 jak to tam sa te zatrzaski, zeby polamac jak najmniej i bede probowal cos. U Ciebie wyskoczyla mowisz - to jak ciagnales za raczke otwierania maski to miales ją jakos luzną czy jak, bo u mnie wyraznie czuc opor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...