Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Siema Pany, czy jak już mechanikowi się uda ogarnąć górne wahacze, to czy powinienem jechać na zbieżność? Mechanik nie mógł mi się wprost określić i zgłupiałem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Lepiej jechać.

Zbieżność to 100zł, a szkoda opon i kiepskiego prowadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziurka jest na zapalniczkę. Wiem bo mam.. Sprawdzisz Kaju organoleptycznie w marcu :decayed:

A te ze zdjecia przypasują normalnie do B6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Marcinoo coś takiego ma

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziurka jest na zapalniczkę. Wiem bo mam.. Sprawdzisz Kaju organoleptycznie w marcu :decayed:

A te ze zdjecia przypasują normalnie do B6 ?
bez problemu

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Marcinoo coś takiego ma

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Marcin to ma chyba jeszcze w wersji USA

:siema:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie chcę wymienić oringi na pompkach,chcę zrobić to sam ,bo nie bardzo w okolicy jest mechanik któremu bym to powierzył ,na co zwrócić szczególną uwagę żeby czegoś nie skopać ,tu powód wymiany telepie autem

http://vaglog.pl/log_250567.html

dodam ,że poza telepaniem auto jeździ normalnie,ma moc itp

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Posiadam A4 B6 Avant s-line 1.8t. W serii jako Fwd multitronic. Własnoręcznie przerobiłem to na Quattro Manual. Ponadto mam mnóstwo planów na przyszlosc co do B6'tki. Mogę dołączyć do Divisionu?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę postów wyżej masz odpowiedź ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie chcę wymienić oringi na pompkach,chcę zrobić to sam ,bo nie bardzo w okolicy jest mechanik któremu bym to powierzył ,na co zwrócić szczególną uwagę żeby czegoś nie skopać ,tu powód wymiany telepie autem

http://vaglog.pl/log_250567.html

dodam ,że poza telepaniem auto jeździ normalnie,ma moc itp

Jak wyjmiesz pompki to zwróc uwage w jakim stanie będą gniazda pompek (napewno będą miały zadziory) więc przeszlifuj je papierkiem, żeby nie było ostrych krawędzi, bo inaczej pochlasta nowe oringi przy zakładaniu. No i zaopatrz się w długą suwmiarkę ~400mm i na spokojnie poustawiaj odległości pompek względem głowicy. Trzecia i czwarta pompka świrują. Dla pewności pozamieniaj od razu pompki miejscami - np pierwszą pompkę z trzecią, a drugą z czwartą i przy składaniu podoginaj konektorki przy listwie pompek. :hi:

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam problem z autem... Inaczej bym nie pisał :P

Auto po regeneracji turbo, czyszczeniu dolotu, wypalaniu wydechu, mam nowy egr, wymieniłem przewody podciśnienia, komp nie pokazuje żadnych błędów, a auto jest "dziwne"...

W trakcie jazdy, po dodaniu gazu, trzeba poczekać kilka sekund na reakcję. Nie ważne jakie obroty..

W czasie postoju, przegazówka, i auto reaguje błyskawicznie, Reakcja szybka, żadnych opóźnień...

Pompki sprawdziłem. jeszcze dychają- mieszczą się w granicach...

Gdzie można szukać problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się przepływka zachowuje?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bym na przeplywke zwrocil uwage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź może pompę vacum, jej krócieć itd... Ja u siebie ją wymieniałem na tą z wkręcanym króćcem, bo nieraz miałem takie aukcje że do 2200 rpm w ogóle nie było turbo, jechał jak sdi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zależności od obrotów. Mając 2000 wciskam gaz i liczne do trzech i jazda. To samo na 3000 i 1200... Bez różnicy...

Natapane z P8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...