Marecki1 1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Pany mam problem z lewym lusterkiem Fotochrom.... ogolnie mam wewnetrzne i zewnetrzne lustra sciemniane, działało wszystko, a teraz lewe nie działa tylko wewnetrzne i prawe sciemnia sie.... Jezeli lustro jest nie rozlane to wina lezy gdzies w kostce badz na zgieciu co drzwi sie zamykaja dobrze mysle??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra4al 1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Miernik w dłoń i musisz sprawdzić czy w ogóle dochodzi napięcie do wkładu wtedy gdy ma się ściemnić. Inaczej wróżenie z fusów U mnie napięcie dochodzi ale też lewy nie ściemnia się mimo iż nie wylany, przyjdzie mi go wymienić... Edytowane 21 Lipca 2016 przez Ra4al Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1 1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Nie dawało mi spokoju i byłem zerknac co i jak.... Fotochrom lewego zaczyna działac jak zamkne i otworze pare razy drzwi lewe.... tak sie zastanawiam czy aby jakis przewód w tej przelotce gumowej nie był zerwany miedzy drzwiami/słupkiem.... czytałem cos kiedys ze w b6 potrafia sie przetrzec prawda to??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radeksc 0 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Nie dawało mi spokoju i byłem zerknac co i jak.... Fotochrom lewego zaczyna działac jak zamkne i otworze pare razy drzwi lewe.... tak sie zastanawiam czy aby jakis przewód w tej przelotce gumowej nie był zerwany miedzy drzwiami/słupkiem.... czytałem cos kiedys ze w b6 potrafia sie przetrzec prawda to??? na 99% tak będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Nie dawało mi spokoju i byłem zerknac co i jak.... Fotochrom lewego zaczyna działac jak zamkne i otworze pare razy drzwi lewe.... tak sie zastanawiam czy aby jakis przewód w tej przelotce gumowej nie był zerwany miedzy drzwiami/słupkiem.... czytałem cos kiedys ze w b6 potrafia sie przetrzec prawda to??? na 99% tak będzie na 103% tak jest. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Pany ma ktos moze numery uszczelek tych ktore są pod relingami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Dziekoweczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Panowie, jak to jest z tym systemem Start/Stop? Przecież po takiej jeździe obwodnicą powinienem "wystudzic" turbine, a tu na światłach silnik gaśnie... Jak to się ma do turbiny, rozrusznika...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Po to to jest, zeby Ci sie szybciej zyebay te rzeczy o ktorych napisales i jeszcze kilka innych. Wylacz to jak mozesz i odpalaj/gaś auto wtedy kiedy Ty tego sobie zyczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Panowie, jak to jest z tym systemem Start/Stop? Przecież po takiej jeździe obwodnicą powinienem "wystudzic" turbine, a tu na światłach silnik gaśnie... Jak to się ma do turbiny, rozrusznika...? A ile jedziesz ta obwodnica 300 km z prędkością maksymalna auta to wtedy owszem musisz studzic ale jak ty jedziesz 5 minut i palujesz auto to jest brednia żeby coś takiego robić nie ma najmniejszego sensu naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Pozatym zeby auto zgaslo to musisz dac na luz i sciganc noge z pedalu sprzęgła. Wiec jak juz chcesz studzic to trzymaj wcisniete sprzeglo przez chwile i juz. Poztym o ile sie nie myle to te auta maja inne rozrusznika przystosowane do systemu start/stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Zapewne poduchy silnika/skrzyni itd tez sa do tego specjalnie przystosowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Panowie, jak to jest z tym systemem Start/Stop? Przecież po takiej jeździe obwodnicą powinienem "wystudzic" turbine, a tu na światłach silnik gaśnie... Jak to się ma do turbiny, rozrusznika...? A ile jedziesz ta obwodnica 300 km z prędkością maksymalna auta to wtedy owszem musisz studzic ale jak ty jedziesz 5 minut i palujesz auto to jest brednia żeby coś takiego robić nie ma najmniejszego sensu naciepane z GT-I9195 Nie wiem, czy brednie. W każdym poprzednim aucie tak robiłem. Nawet po jeździe 5 min z prędkością 120 km/h po przed wyłączeniem silnika doczekałem ok. minuty i jeszcze nigdy nie miałem problemu z turbina. Pozatym zeby auto zgaslo to musisz dac na luz i sciganc noge z pedalu sprzęgła. Wiec jak juz chcesz studzic to trzymaj wcisniete sprzeglo przez chwile i juz. Poztym o ile sie nie myle to te auta maja inne rozrusznika przystosowane do systemu start/stop. To wiem, wiem że można też to wyłączyć i wiem, że można kupić auto bez tego. Ale ciekawy byłem głównie turbiny. Bo jak piszesz, rozrusznik jest specjalny i szczerze mówiąc tylko o nim słyszałem, że jest przystosowany. A pewnie po wyłączeniu silnika olej już do turbiny nie dochodzi. Choć klima, navi...wszystko inne działa normalnie. Nawet wył. silnika nie wzbudza dodatkowego zabezpieczenia. Po to to jest, zeby Ci sie szybciej zyebay te rzeczy o ktorych napisales i jeszcze kilka innych. Wylacz to jak mozesz i odpalaj/gaś auto wtedy kiedy Ty tego sobie zyczysz. Dokładnie, tak jak oleje long life..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja nigdy nie czekałem i nigdy nie miałem problemów z turbina a osobiście zrobiłem autem 250 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja mam zrobione 400tys i tez nie czekam bo to nie ma sensu naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja uwazam, że wszystko co może wydłużyć żywotność silnika bądź podzespołów ma sens. A każdy robi według uznania. Ja czekam i problemów nigdy nie miałem. Co by było gdybym nie czekał, to już się nie dowiem, ale w obecnym aucie podejście do tematu u mnie zostaje takie same. Czy ma sens, czy nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Hi Może mi ktoś powiedzieć które logi powinno się zrobić żeby sprawdzić turbine, przepływkę itd. czyli pełen zestaw? Wszystkie grupy osobno powtarzać, czy do jednego worka? 1.8T oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 115,118,002,033albo 032 niepamietam dokładnie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się