miszka 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Lepiej 40-45, zależy jak nisko dasz auto ale może wystawać. Ale według kalkulatora to nie bedzie za dużej różnicy między tym co mam a tymi felgami z et35 9.5j Minimalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jak już jesteśmy przy temacie felg, to pod 18x8,5J ET45 zacisk 345 nie będzie obcierał, czy trzeba dystans założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Lepiej 40-45, zależy jak nisko dasz auto ale może wystawać. Ale według kalkulatora to nie bedzie za dużej różnicy między tym co mam a tymi felgami z et35 9.5j Minimalnie Zawsze to 7mm, skoro masz taki margines to OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 coś opisywanego jako drążek kierowniczy - nie wiem jak tu wygląda sprawa z tulejami to wiem, że jest cały element, chyba z 80zł kosztujea śruby geometrii to pewnie ta co kąt się ustawia, taki dziwny kształt maPowiedz mi Grzegorz jeśli wiesz: czy w A4 1.9tdi i 1.8t poduchy silnika były takie same? Czy olejowe są tylko w dieslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Lustra z A3 8P składane podejdą do B6/7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Olejowo gumowa jest chyba wszędzie. W dieselu jest wzbogacona o czujnik elektryczny. Ale może ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Nie mam niestety dojścia do ETKI.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Olejowo gumowa jest chyba wszędzie. W dieselu jest wzbogacona o czujnik elektryczny. Ale może ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Nie mam niestety dojścia do ETKI.... Tutaj Etka On-line, nie wiem czy znałeś. http://ifinterface.com/page/page3.phppo lewej klikamy w CarProg2. Edytowane 12 Marca 2016 przez leewang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Dzięki, znalazłem ale strasznie marudzi....co chwila wyskakuje jakis błąd i reset, nie mam cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Pany przetwornice w xenonie D1S sa takie same, jak w bixach? Byly jeszcze chyba pod D2S - czy tez sa takie same, jak D1S i roznia sie tylko mocowaniem zarnika? No i jak cos to za ile to mozna pogonic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jak już jesteśmy przy temacie felg, to pod 18x8,5J ET45 zacisk 345 nie będzie obcierał, czy trzeba dystans założyć? nie powinno ,zreszta masz ori felgi i tu nie bedzie problemu , wsadź koło i przyjedź przymierzymy u mnie będziesz widział jak siądzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Pany przetwornice w xenonie D1S sa takie same, jak w bixach? Byly jeszcze chyba pod D2S - czy tez sa takie same, jak D1S i roznia sie tylko mocowaniem zarnika? No i jak cos to za ile to mozna pogonic? przetwornice są zamienne d1s/d2s różnią się tylko ilością pinów we wtyczce,ale to nie przeszkadza bo wystarczy wtyczkę zmienić(żarówki się różnią bo d1s jest ze starterem a d2s ma osobmo). Do xenona/bixenona podejdzie taka sama przetwornica Edytowane 12 Marca 2016 przez ucho.77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Olejowo gumowa jest chyba wszędzie. W dieselu jest wzbogacona o czujnik elektryczny. Ale może ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Nie mam niestety dojścia do ETKI.... Zaciągnij sobie ETKE destkopową, taką jak mają w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Arturo, a coś bliżej możesz podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 do bixa pod żarnik D1S musisz kupić przetwornicę 4pin (płaska),w xenonie przeważnie siedzą 12pin (mają garb z jednej strony)i nie wchodzą do bixa,trzeba w mocowaniu przetwornicy dziury wycinać czego nie polecam,D2S to przetwornica 6pin też raczej nie wejdzie bo o ile kojarzę też jest grubsza z jednej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 do bixa pod żarnik D1S musisz kupić przetwornicę 4pin (płaska),w xenonie przeważnie siedzą 12pin (mają garb z jednej strony)i nie wchodzą do bixa,trzeba w mocowaniu przetwornicy dziury wycinać czego nie polecam,D2S to przetwornica 6pin też raczej nie wejdzie bo o ile kojarzę też jest grubsza z jednej strony Bez obrazy jak nie wiesz to nie pisz 12pin xenon pierwsze lampy b6 4pin xenon młodsze lampy + bixa 6 pin też wejdzie, co do 6pin to chyba w b6 nie szły dlaczego???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Panowie gdzieś widziałem na zaciskach napis Quattro. Jak to wykonać? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) edit przetwornica 6 pin nie podejdzie bo starter jest na stałe w niej,te przetwornice były w 8d0 a to jest b5 chyba Edytowane 12 Marca 2016 przez ucho.77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) do bixa pod żarnik D1S musisz kupić przetwornicę 4pin (płaska),w xenonie przeważnie siedzą 12pin (mają garb z jednej strony)i nie wchodzą do bixa,trzeba w mocowaniu przetwornicy dziury wycinać czego nie polecam,D2S to przetwornica 6pin też raczej nie wejdzie bo o ile kojarzę też jest grubsza z jednej strony Bez obrazy jak nie wiesz to nie pisz 12pin xenon pierwsze lampy b6 4pin xenon młodsze lampy + bixa 6 pin też wejdzie, co do 6pin to chyba w b6 nie szły dlaczego???? nie bardzo wiem co wg ciebie źle napisałem,12 pinowej przetwornicy nie wsadzisz do bixa bez przeróbki,wiem bo przerabiałem temat u siebie Edytowane 12 Marca 2016 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Nie rozumie tej sugestii czemu nie polecasz??? Trzeba tylko wyciąć parę cm plastiku,co w niczym nie przeszkadza i nie ma na nic wpływu. Obie przetwornice pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 spoko, niech każdy robi jak chce ,moje poszły na śmietnik po wycince ,powód lampy parowały ,zakupiłem nowe + nowe przetwornice 4pin i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się