MaTeo85 554 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Jak to mówią, kto nie ryzykuje nie pije szampana, jednak piny wychodzace ze sterownika w b6 i b7 nie mają pokrycia więc nie wróżę sukcesu, a kto wie co może się wydarzyć innego po takiej próbie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol89 11 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 To sobie chyba daruje dzięki za odpWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk14 29 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Panowie może ktoś tutaj pomoże. Jakiś czas temu podczas zabawy na śniegu - z głupoty zagotowałem płyn od wspomagania (okazało się że był mocno stary), płyn wymieniony, układ przepłukany, pompa trochę popiskuje ale nic strasznego. Tylko przy okazji zagotowania płynu obrzygało dookoła wszystko co możliwe, pasek osprzętu, wiatrak, przewód od intercoolera, osłonę pod silnikiem etc. nie jakoś mocno bo jest to taki lekki nalot który schodzi po przetarciu szmatką, ale wczoraj znowu płynu ubyło i znowu uwaliło te same miejsca, dość mocno mokra jest śruba ta górna od pompy wspomagania (ta która blokuje ten przewód z "dziurką"). Czy leci tak mocno właśnie z tego przewodu z "dziurką", tam są dwa oringi (miedziano-metalowe) jak się nie mylę, czy może jest tam coś jeszcze z czego może tak wywalać płyn. Obstawiam że dzieje się tak podczas maks skrętu kierownicą. Ktoś miał podobny problem? Z góry dzięki za jakiekolwiek rady gdzie szukać tego wywalania płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horneth 0 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Źle odpowietrzony układ i za dużo oleju w zbiorniczku przez to wywala go przez korek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk14 29 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Jeżeli mówisz o korku od zbiorniczka to tam go nie wywala. Gdzieś na dole, przy srubie czy gdzieś w tamtych okolicach. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 A sprawdzałeś wężyki przy chłodniczce płynu ? Tam lubi puszczać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 panowie może ktoś podrzucić numery tasmy b6 b7 pod kiere multi? były chyba 2 albo 3 numery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WydRos 45 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 2 minuty temu, Rafal1988Lodz napisał: panowie może ktoś podrzucić numery tasmy b6 b7 pod kiere multi? były chyba 2 albo 3 numery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk14 29 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Jak dokładnie idzie cała chłodnica płynu wspomagania w których miejscach żeby ją dobrze całą obejrzeć? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeflik 6 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Witajcie! Wymieniłem maglownicę razem z przewodami w B6(BFB) na taką od 2.5TDI. Przed wymianą wszystko ładnie działało. Przy pierwszym odpaleniu wszystko przez chwilę było ok, później wspomaganie zanikło. Powraca przy wyższych obrotach silnika. Brak niepokojących odgłosów. Podczas kręcenia kierownicą na postoju nie widać aby obniżały się obroty silnika. Zamontowałem trefny magiel? Czy może pompa wspomagania z BFB nie będzie współpracować z maglem od 2.5TDI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk14 29 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 W dniu 13.02.2018 o 10:29, kamil-vag napisał: A sprawdzałeś wężyki przy chłodniczce płynu ? Tam lubi puszczać... Kamil, dzisiaj sprawdzałem i pompa wywala płyn od razu przy kole pasowym (które u mnie jest nie rozbieralne, pompa z zintegrowanym kołem). I pasek rozchlapuje całość w takich małych kropkach po wszystkim dookoła. Dzisiaj zaledwie 2-3x skręciłem na maksa i stojąc przed maską nawet po twarzy dostałem tym płynem (tak ten pasek osprzętu rozchlapuje wszystko). Wydaje mi się że się rozszczelniła ale w dość dziwnym miejscu? Czy tam też lubi się rozszczelnić? Nie zostaje mi nic innego jak wymienić. Tylko zastanawiam się czy pompa może być inna niż ta co mam (tzn. ja mam z króćcem od zbiorniczka skierowanym ku górze) widziałem inne to niektóre mają w bok (w stronę błotnika), niektóre w bok (w stronę pasa przedniego). Muszę szukać konkretnie takiej jaką mam czy może do 1.8T AVJ 2001r. podejdzie też z czegoś innego? Nie wiem jak ze średnicą koła pasowego w innych jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Panowie, orientuje się ktoś z Was, czy silniczki pamięci fotela są różne dla foteli sportowych i zwykłych? Mam na mysli a6c6. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxKOLOMBOxx 1 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 13.02.2018 o 16:00, zeflik napisał: Witajcie! Wymieniłem maglownicę razem z przewodami w B6(BFB) na taką od 2.5TDI. Przed wymianą wszystko ładnie działało. Przy pierwszym odpaleniu wszystko przez chwilę było ok, później wspomaganie zanikło. Powraca przy wyższych obrotach silnika. Brak niepokojących odgłosów. Podczas kręcenia kierownicą na postoju nie widać aby obniżały się obroty silnika. Zamontowałem trefny magiel? Czy może pompa wspomagania z BFB nie będzie współpracować z maglem od 2.5TDI ? Z jakiego powodu wymiana magla? nie było opiłków w płynie. Problem poprawy wspomagania przy wyższych obrotach czytałem już kilka razy a sam przerobiłem już w swoich dwóch autach i zawsze tylko wymiana pompy rozwiązywała problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Panowie, dziś jadąc A6 C6 (lift) stwierdziłem że przekaźnik kierunkowskazów chodzi mega cicho w porównaniu do naszych A4. Czy da radę przełożyć taki przekaźnik z A6 do A4? Próbował ktoś coś z tym robić aby było ciszej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeflik 6 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 W dniu 17.02.2018 o 17:00, xxKOLOMBOxx napisał: Z jakiego powodu wymiana magla? nie było opiłków w płynie. Problem poprawy wspomagania przy wyższych obrotach czytałem już kilka razy a sam przerobiłem już w swoich dwóch autach i zawsze tylko wymiana pompy rozwiązywała problem Spróbuję wyczyścić iglicę w pompie, może po prostu jest zacięta. Jeśli to nie pomoże wyjmuje pompę i robię sekcje zwłok. Wymieniłem jeszcze raz płyn wspomagania, był brudny. Ponadto w oleju zauważyłem malutkie opiłki metalu. Wskazuje to na padniętą pompę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyks 8 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Blendy głośników z Anglika podejdą bez problemów? Są takie same ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 40 minut temu, Onyks napisał: Blendy głośników z Anglika podejdą bez problemów? Są takie same ? Podejda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Wrzucam update wyprzedaży gadżetów audi - jeśli coś Wam się spodoba piszcie na [email protected]. GADZETY AUDI.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol89 11 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Panowie pytanie za 100 punktów montowałem sobie oryginalna wiązkę bose i za nic nie mogę znaleźć w schemacie gdzie powinienem podpiąć kabelek w kolorze niebiesko czerwonym. Pomoże ktoś ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Ze schematów wynika, że ma być to przewód podpięty pod Amplifier R12... Jakie masz radio w ogóle ? Bo ta ma byc wpięte na styk T8/7 w kostce radia czarnej (8-pinowej), To jest ogólnie zasilanie. Amplifier na pin 13 dla bose a pin 23 dla aktywnych głośników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się