Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, marky2552 napisał:

Ktoś wie jak wyeliminować pikanie przy otwarciu drzwi z rnsa bo nie mam mikro i pika o braku mikro z tego co wyczytałem

Cytat

Sygnały pilota / mikrofonu pomijam bo nie podłączam.
Aby wyeliminować 3 krotne pikanie, którym system informuje o sprawdzeniu mikrofonu bose należy wg. tego co napisał Bart-s: 
„Przez odpowiednie zakodowanie adaptacji w radiu i mostek pinu BOSE (24) z pinem 6. Jak to wykonacie zniknie 3-krotny gong, który pojawia się przy otwieraniu auta (BOSE w ten sposób sygnalizuje niesprawność działania AudioPilota).

W przypadku RNS-E - kanał 8 ustawiasz na 3. Jeśli jest radio to kanał 66 dajesz na 0.”

U mnie w wiązce juz był fabryczny mostek  24 i 6 

Edytowane przez pila24
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Ale to w kostce przy wzmacniaczu bose tak ? Zrobić ten mostek ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marky2552 napisał:

Ale to w kostce przy wzmacniaczu bose tak ? Zrobić ten mostek ? 

Tak

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

Panowie jaką dać opone na felge 19"9j et33 zeby nie darła po rantach błotników w b6 ?

Auto obniżone -50 od serii , zawias bv .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, MichałA4 napisał:

Siemanko,

Panowie jaką dać opone na felge 19"9j et33 zeby nie darła po rantach błotników w b6 ?

Auto obniżone -50 od serii , zawias bv .

225/35/19 jedyna słuszna w tym rozmiarze do b6 jak auto glebione.

Ja mam takie na tych samych parametrach i jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czułem :) zostały mi po ostatnim zestawie letnim opony 235/35/19 i zastanawialem się właśnie czy próbować je zakładać czy szukać jednak 225/35.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235 z przodu przyciera na glebie, z tego co mówił znajomy. Ja tego nie potwierdzę bo nie miałem takich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235 na pewno bedzie drzec przy dobijaniu z przodu jak i z tyłu, wszystko zależy też od opon i zawieszenia, ale chyba nie mam ochoty tego sprawdzać, pamietam ze przy feldze od rs4 b7 19"9j et29 opona 235 przycierała o przedni i tylny blotnik na hopkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciornik napisał:

Na błotnikach są ślady. Może jakby zrolować rant to coś pomoże.

Nie, tak się poszerzeń nie robi :facepalm: no chyba że chcesz sobie opony porozcinać, to ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po rolowaniu przodu, mogłem koło dużo lepiej spasować więc komentarz trochę nie na miejscu :) z tyłu nie ma co rolować bo błotnik jest płaski, jedynie można szmatę trochę przyciać, żeby nie tarło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Langista napisał:

Nie, tak się poszerzeń nie robi :facepalm: no chyba że chcesz sobie opony porozcinać, to ok :)

A w jaki sposób 'się robi' wg Ciebie? Chętnie poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Langista napisał:

Nie, tak się poszerzeń nie robi :facepalm: no chyba że chcesz sobie opony porozcinać, to ok :)

Kto mówi o poszerzaniu ? Chodzi o ten rancik od środka, żeby go jakby dogiąć, a nie wypychanie błotnika. Ja u siebie nic nie robiłem, ale sporo osób na forum takie coś robiło i nie słyszałem o poprzecinanych oponach :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciornik przecież nie Ciebie zacytował ;) z przodu zrolować i wy***ać śrubkę z mocowaniem nadkola na szczycie błotnika i będzie dużo lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo aby zrobić to tak jak należy, tj. nic nie docinać i nie robić fuszery, co jest tutaj miło widziane jako 'hand made' i każdy się tym szczyci. Należy całe nadkole wygiąć, dlatego takie akcje najczęściej idą do blacharza jak ktoś nie ma fachu w ręku. A jak ktoś kto takie poszerzenie chce zrobić jak należy i dowie się o cenie z taką robotę u blacharza, to w tedy zaczyna cudowanie. 

Spadnie hejt, nie boli mnie to, przerabiałem temat kilka razy i niestety opinia druciarstwa (ja to tak nazywam) jest ważniejsza jak fachowa robota. Każdy robi ze swoim autem co uważa za najlepsze, ale jak potem jakiś kupiec się trafi i zajrzy co tam porobione jest, to na pewno bardzo się ucieszy :)

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niby chcesz docinać i jaką fuszerę masz na myśli? Mogę Ci zrobić jak mam u siebie zrolowane (rolka do tego przeznaczona) a robiłem sam, jedyne co jest ucięte to 2cm plastikowego nadkola ze śrubką, która się przykręca w najwyższym punkcie błotnika. Jest ono zbędne bo bez tego i tak się elegancko nadkole trzyma i nic nie odstaje a zyskujemy ponad 0,5cm przestrzeni, co przy dużej glebie jest bardzo istotne. 
Jedyne co się mogę z Tobą zgodzić to, że jak ktoś nieumiejętnie się za to weźmie i będzie robił na pałę to może lakier na błotniku popękać, także trzeba podgrzewać albo robić w upale i z głową, nie za dużo naraz.
p.s i przestać mylić nadkole z błotnikiem, nadkole to osłona plastik/szmata a błotnik to element karoserii, który rolujemy.
p.s 2 to nie jest poszerzenie bo nie zyskujemy na szerokości błotnika, tylko zmieniamy jego wewnętrzny kształt z takiego |_ na taki |/

Edytowane przez bjoern
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem temat rolowania w e46bcoupe , nadkola tylne . Rolowanie po podgrzaniu usuwając najpierw masę bitumiczną, potem podkład epoksydowy dwuskładnikowy i baranek. Można było o wiele lepiej spasować koła. W A4kach tak jak pisze bjoern tylko z przodu. :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...