Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

1 minutę temu, marky2552 napisał:

czyli ja mam vin wauzzz8ez1a052004 czyli bedzie tak 8E-1-052004 więc oring ze zdjęcia muszę wziąć ten pierwszy dobrze rozkminiłęm to co napisałeś ? 

dokładnie tak

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, marky2552 napisał:

Ktoś wie czy opona 235 35 nie bedzie obcierać z tyłu na felgach 9J ET33 19" ? gwint w aucie ustawione na be/bv

Są dwie szkoły, ja miałem taki zestaw i mi przycierało to na B6 zarówno z przodu jak i z tyłu, teraz mam oponę 225/35 i nic nie trze , nie musiałem nawet nic robić z tą śrubą w przednim błotniku , a zawieszenie obniżone od serii o jakieś 5 cm .

Widziałem zestawy u chłopaków z oponą 235 i każdy mówił że przy dobijaniu potrafi to skrobnąć po błotniku.tak że ja polecam Ci jednak oponę 225. Jak będziesz chciał jakieś foto jak to siedzi to pisz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a głównie ci, co mieli kontakt z fotelami S-Line i Recaro, które są bardziej wygodne do trasy? Domyślam się, że Recaro lepiej trzyma na boki, co lepsze do dynamicznych jazd, zaś po zdjęciach widzę S-Line bardziej kanapowce, dobrze mi sie wydaje?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Langista napisał:

Panowie, a głównie ci, co mieli kontakt z fotelami S-Line i Recaro, które są bardziej wygodne do trasy? Domyślam się, że Recaro lepiej trzyma na boki, co lepsze do dynamicznych jazd, zaś po zdjęciach widzę S-Line bardziej kanapowce, dobrze mi sie wydaje?

Ogólnie w trasę to nie będzie różnicy,aczkolwiek miałem wrażenie że na recaro niżej się siedzi. S-line to nie kanapowce,są sztywne i dosyć twarde-dzięki temu nie boli ani kolano,ani kręgosłup po długiej trasie. Wysuwana sekcja pod uda jest bardzo przydatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu wyczytałem, że S-Line nie są wszystkie takie same, bo dużo osób w necie pisze, że te w pełnej elektryce są dużo wygodniejsze jak te bez niej, prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno od B7 półkubełki są wygodniejsze. Mam wew. S-line i półskóry w manulu - dużo wygodniejsze od stółków. Pełne kubły są bardziej zamkniete - widać to po boczkach siedziska. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem s line z b7 i mam teraz recaro. Jak dla mnie wygodniejsze są te s line. Recaro na pewno lepiej trzymają ale na dłuższe trasy jak dla mnie mniej wygodne. Oparcie też jest sporo węższe niż w fotelach s line także dla osoby szerszej się nie nadają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobrze myślałem, dzięki wielkie za odpowiedzi :D Przy przekładce ze zwykłych z podgrzewaniem będą jakieś niespodzianki na te z elektryką? Czytałem, że żeby działały lędźwie trzeba plus pociągnąć do czerwonej wtyczki i dodać bezpiecznik 30A. A jak to jest oryginalnie? Aktualnie w czasach kwarantanny czasu dużo, więc mógłbym sie pobawić z wpięciem kabli pod skrzynkę ze wszystkimi bezpiecznikami, aby w razie czego nie szukać tego pod podłogą a w boku deski rozdzielczej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sportowymi siedzeniami pamiętam taką zabawną historię.  W 2003 modziłem ostro na 300KM Calibrę turbo i odwiedziłem VTG  w Warszafce. Jak wiadomo stajnia mocy dość znana i robią w niej mocne auta , zauważyłem tam Nissana Silvię konkretnie pomodzonego do driftu , kasa poszła niesamowita.  Auto miało  dziwnie szeroki przedni kubełek kierowcy BRIDE bodajże. Pasy szelkowe TAKATA też miały większy rozstaw , pytam , kto tym jeżdzi , King Kong ? Oni na to tak jakby , wkrótce tu bedzie. I owszem przybył gość 2 metry  , 170kg .. a przednie siedzenie było .... zespawane z dwóch bo gość się nie mieścił. Szyny siedzenia też musieli przerobić  /właściwie mógł kierować z tylnej kanapy jakby tam była/.

Jedno jest pewne osiągi miał słabsze w porónabniu z rywalami ze względu na masę.  :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.04.2020 o 22:42, Langista napisał:

Czyli dobrze myślałem, dzięki wielkie za odpowiedzi :D Przy przekładce ze zwykłych z podgrzewaniem będą jakieś niespodzianki na te z elektryką? Czytałem, że żeby działały lędźwie trzeba plus pociągnąć do czerwonej wtyczki i dodać bezpiecznik 30A. A jak to jest oryginalnie? Aktualnie w czasach kwarantanny czasu dużo, więc mógłbym sie pobawić z wpięciem kabli pod skrzynkę ze wszystkimi bezpiecznikami, aby w razie czego nie szukać tego pod podłogą a w boku deski rozdzielczej..

Jeśli masz u siebie elektryczne lędźwie i grzanie to wpinasz tylko i tak jak napisałeś trzeba zmienić bezpiecznik przy mce na 30A i elektryka będzie działać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Exmi napisał:

Jeśli masz u siebie elektryczne lędźwie i grzanie to wpinasz tylko i tak jak napisałeś trzeba zmienić bezpiecznik przy mce na 30A i elektryka będzie działać :) 

A wiesz może jak to oryginalnie było zrobione? Gdzie ten bezpiecznik siedział i jak były kable poprowadzone? Było specjalnie osobne miejsce przy MCE czy siedział w skrzynce z innymi bezpiecznikami pod pokrywką z lewej strony kokpitu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek bezpieczniki od foteli siedzą pod MCE i są do niego przyczepione tak jak na foto, a co do poprowadzenia kabli to musiał byś podwinąć wykładzinę i pod nią masz kanały kablowe i poprostu musiał byś w nich pociągnąć instalacje jak chcesz żeby był jak ori.

Jeżeli chcesz wiedzieć czy w aucie masz coś przygotowane pod elektrykę to musiał byś zajrzeć pod fotel do złącz i zobaczyć które piny masz osadzone w czerwonym gnieździe .

pobrany plik.jpg

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno nie mam, bo oryginalnie siedzą zwykłe z grzaniem d*py i to tyle.

Gdybym chciał zrobić jak w oryginale, to pod moduł szukam takiej wtyczki :

spacer.png

Z jednej strony wchodzi plus, z drugiej już idzie do kostki w fotelu? W takim razie potrzeba by dwie takie, bo po jednej na fotel, dobrze kminię? Pytam trochę jak idiota ale z tutoriala praktycznie wszystkie zdjęcia wygasły i nie potrafię sobie tego w głowie przedstawić.. a niestety nie ma w schematach tej kostki co do modułu się ją przyczepia. Chętnie odświeżył bym ten tutorial z pełna elektryką, bo w sumie jakbym sie za to zabierał to przygotował bym pod pełen wypas, kabelki można zawsze za jedną robotą zrobić, potem kwestia dorwania/wyrezania reszty w fotelu :D

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówisz wchodzisz na ten bezpiecznik ze stałego plusa i wychodzisz na wiązkę fotela lewego i prawego ( jeden bezpiecznik jest od obu foteli), bezpieczniej jest pociągnąć mase razem z plusami do kostek chodź jestem prawie pewien że pin z masą będziesz już miał w kostce czerwonej pod fotelem , ja chyba dałem inną masę prosto z karoserii bo ta standardowa była jakimś cienkim kabelkiem zrobiona i nie wzbudzała mojego zaufania.

Rzuć okiem na wstawione przeze mnie zdjęcie zobacz że z bezpiecznika z jednej nóżki wychodzą dwa przewody ,a z drugiej jeden trzeba to rozumieć w ten sposób że jeden kabel to zasilanie, a dwa to fotel lewy i prawy.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze najważniejsze w sumie, sam bezpiecznik, jaki to dokładnie jest? Niby oryginalnie siedzi 10A (gdzie dokładnie?) i w tej kostce 30A ale jak szukałem tego 30A to nowy kosztuje ok 100 zł, one serio takie drogie są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukałem po allegro gniazda  z bezpiecznikiem jak oryginalnie siedzi 10A to taki włóż , ja niestety juz nie pamiętam co tam wkładałem, te bezpieczniki są jakieś takie inne niż te standardowe stąd może taka cena nowego , ale szukaj na allegro kpl gniazda z kawałkiem wiązki + bezpiecznik będzie najtaniej. Ew napisz w dziale" kupie części " może któryś z chłopaków będzie miał na sprzedaż taki kpl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik to kwestia 5 zł w używce, także nie opłaca mi się 120 zł za 4 kable z bezpiecznikem płacić.. No nic, dzisiaj znalazłem schemat nawet gdzie te bezpieczniki mają być w kolejności ale coś mi uciekło, jutro poszukam od nowa, mam czas zanim fotele znajdę :D

Tak w ogóle czym różnią się fotele s-line od zwykłych półskór z Alcantara po środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...