Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Aha i wizytownik do cabrio powiniem mieć numer zaczynający się na 8H a nie 8E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

8E1941561C czarny bez chrom z podświetleniem

8E1941561B czarny bez chrom

8E1941561E z chrom 

W moim cabrio jest 8E1941561 pewno ktoś dokładał lub zmieniał

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można podnieść tył w b6 avant stosując jakieś podkładki od b5? Potrzebuje a coś obiło mi się o uszy że jest patent…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo podkładki na tył, albo talerzyki amortyzatorów z B5 na przód...

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

albo podkładki na tył, albo talerzyki amortyzatorów z B5 na przód...

Dzięki, zamówione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kodzak0 napisał:

Koledzy jakiś patent do rnse na rozmowy i muzykę przez bt 

Zmieniarka cyfrowa wefa albo moduł od małych rączek za około 30/40 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kodzak0 napisał:

Koledzy jakiś patent do rnse na rozmowy i muzykę przez bt 

Moduł BT, zapytaj @pila24 . Może ma moduły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś moduły widziałem na all ale tylko muzyka na nich była możliwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, dla którego nie warto tworzyć nowego tematu, czy końcówki drążków kierowniczych powinny być z takim samym odstępem zamontowane? Przy wymianie drążków jeden był wkręcony na maksa, drugi 3 zwoje do końca miał. Opon nie zdzierało, niby geometria była prawidłowo ustawiona ale kierownica musiała być przechylona w lewo żeby jechać prosto. Wymieniłem końcówki, skręciłem tak samo jak było i przy ustawianiu geometrii chłopaki mówią, że wszystko ok. i to tył wszystko psuje bo przestawiony (Lewa +0.29 Prawa +0.19). Przód równo na 1.016 ustawiony i kierownica nadal skręcona żeby jechało auto prosto. Wspomniałem im o tych drążkach, przestawili tą stronę, która była na maksa o dwa zwoje i teraz kierownica tak samo skręcona, tylko w drugą stronę :facepalm:

Już nie miałem czasu ich dalej o to męczyć i mam zamiar ustawić to 'po środku' ale zastanawia mnie, czy tak będzie właściwie? Kierownica sama w sobie na bank nie jest źle ustawiona bo kilka razy  się upewniałem, żeby było idealnie równo podczas jej wymiany, no chyba że czujnik kąta skrętu mnie okłamał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za fachowcy, że przy ustawieniu zbieżności nie zaczynają od ustawienia i zablokowania kierownicy do jazdy na wprost? :facepalm:

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawili za drugim razem,jak się upomniałem ale wydaje mi się, że jak zwróciłem uwagę to poprawa została wykonana na odwal się.. ogólnie przy przyspieszaniu i hamowaniu auta nie ściąga, jedynie kierownica krzywo żeby auto prosto jechało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Langista napisał:

Ustawili za drugim razem,jak się upomniałem ale wydaje mi się, że jak zwróciłem uwagę to poprawa została wykonana na odwal się.. ogólnie przy przyspieszaniu i hamowaniu auta nie ściąga, jedynie kierownica krzywo żeby auto prosto jechało.

No to w końcu ustawili czy nie? Raz piszesz, że poprawili, później, że kierownica krzywo?

Ja jak ostatnim razem ustawiałem to mechanik powiedział, że jak będzie chociaż coś krzywo w trasie to kazał przyjechać i poprawią, a że ustawili dobrze za pierwszym razem to nie musiałem wracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria kół jest ok, jedynie to, że ustawili koła na wprost ale kierownica im uciekła i żeby jechać prosto muszę kierownicę mieć krzywo. Wiedziałem tam już dwie godziny i nie miałem czasu dłużej tam siedzieć to zwyczajnie im odpuściłem dalszą walkę, i chciałbym sobie to sam ustawić, jedynie moje pytanie, czy te końcówki drążków kierowniczych mają po tyle samo wystawać, czy nie? Kwestie tutaj o konstrukcję maglownicy, czy nie wystaje czasem z którejś strony więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Geometria kół jest ok, jedynie to, że ustawili koła na wprost ale kierownica im uciekła i żeby jechać prosto muszę kierownicę mieć krzywo. Wiedziałem tam już dwie godziny i nie miałem czasu dłużej tam siedzieć to zwyczajnie im odpuściłem dalszą walkę, i chciałbym sobie to sam ustawić, jedynie moje pytanie, czy te końcówki drążków kierowniczych mają po tyle samo wystawać, czy nie? Kwestie tutaj o konstrukcję maglownicy, czy nie wystaje czasem z którejś strony więcej.

W obudowie maglownicy i w listwie jest otwór w który wkręcasz śrubę i blokujesz listwę na środku ,ustawiasz kierę prosto i robisz zbieżność,wtedy końcówki będą równo wkręcone,robiłem tak jak wymieniałem magiel,trochę zabawy z tym jest ,trzeba adaptować czujnik skrętu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na tej dolnej części..

Screenshot_20220319-165551_Gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...