amaradaar Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no to teraz tylko rozróżnić ten speed a nie speed
H4mm3R Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Pany jak rozpoznać na zdjęciach czy materiał speed czy zwykły BOCZEK DRZWI TAPICERKA AUDI A4 B6 B7 TYL LEWY (3361329961) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. są jakieś oznaczenia w środku tapicerki na to....?? w sensie symbole numery ?? ps i czy na pewno sedan podejdzie do avanta??? Szukasz takich na tyły? Mam takie jak co
turzol Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 wszystkie? bo na przedniej jest znaczek e6 dot 32 a na reszcie e1 dot 27a tak na marginesie które cyferki oznaczają rok produkcji szyby? masz na szybach jedynkę (1) oznacza ostatnią cyfrę roku.
amaradaar Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no to teraz tylko rozróżnić ten speed a nie speed
turzol Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no to teraz tylko rozróżnić ten speed a nie speed na tapicerkach od wewnątrz jest wlepa ze wszystkimi parametrami w tym także rodzaj materiału/skóry.
rav85 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 znalazlem cos takiego na audiklub SYSTEM NUMEROWANIA ŚWIADECTW HOMOLOGACJI TYPU I ZNAKOWANIA A. System nadawania numerów świadectw homologacji typu WE 1. Numer homologacji typu składa się z: - czterech pól w przypadku homologacji typu pojazdu i - pięciu pól w przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części, jak wyszczególniono poniżej. We wszystkich przypadkach poszczególne pola numeru rozdziela się znakiem "*". Pole 1: mała litera "e" i następujący po niej numer (lub kod) wyróżniający Państwa Członkowskiego wydającego homologację typu: 1 - Niemcy; 2 - Francja; 3 - Włochy; 4 - Niderlandy; 5 - Szwecja; 6 - Belgia; 7 - Węgry; 8 - Czechy; 9 - Hiszpania; 11 - Zjednoczone Królestwo; 12 - Austria; 13 - Luksemburg; 17 - Finlandia; 18 - Dania; 20 - Polska; 21 - Portugalia; 23 - Grecja; 24 - Irlandia; 26 - Słowenia; 27 - Słowacja; 29 - Estonia; 32 - Łotwa; 36 - Litwa; CY - Cypr; MT - Malta; Pole 2: numer dyrektywy podstawowej; Pole 3: numer ostatniej zmieniającej dyrektywy stosowanej w homologacji typu. W przypadku homologacji typu pojazdu oznacza to ostatnią dyrektywę zmieniającą dyrektywę podstawową. W przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części oznacza to ostatnią zmianę do dyrektywy podstawowej, dotyczącą danego przedmiotu wyposażenia lub części. Jednakże jeśli dyrektywa podstawowa nie została zmieniona, to jej numer jest powtórzony w polu 3. Jeśli dyrektywa zawiera różne terminy wdrożenia odnoszące się do różnych norm technicznych, to dodaje się znak alfabetu celem określenia normy, zgodnie z którą udzielono homologacji typu. W przypadku gdy homologacja typu przedmiotów wyposażenia lub części jest możliwa zgodnie z rozdziałami lub sekcjami tej samej dyrektywy, to po numerze tej dyrektywy następuje numer rozdziału 11, załącznika2 i dodatku3 w celu wskazania zakresu homologacji typu. We wszystkich przypadkach numery te należy przedzielić znakiem "/". 1: Cyframi arabskimi, 2: Cyframi rzymskimi, 3: Cyframi arabskimi i dużymi literami, w stosownych przypadkach; Pole 4: czterocyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia podstawowego numeru homologacji typu. Numeracja zaczyna się od 0001 dla każdej dyrektywy podstawowej; Pole 5: dwucyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia rozszerzenia. Numeracja zaczyna się od 00 dla każdego podstawowego numeru homologacji typu. 2. W przypadku homologacji typu WE całego pojazdu, pomija się pole 2. 3. Na tabliczce znamionowej pojazdu pomija się pole 5. 4. Przykład homologacji typu numer 2 udzielonej przez Niderlandy, zgodnie z dyrektywą 97/24/WE, rozdział 5, załącznik II: e4*97/24*97/24/5/II*0002*00 5. Przykład homologacji typu numer 3 (pierwsze rozszerzenie) udzielonej przez Włochy, zgodnie z dyrektywą 95/1/WE, załącznik I: e3*95/1*95/1/I*0003*01 6. Przykład homologacji typu numer 9 (czwarte rozszerzenie) udzielonej przez Zjednoczone Królestwo, zgodnie z dyrektywą 93/29/EWG, zmienioną dyrektywą 2000/74/WE: e11*93/29*2000/74*0009*04 7. Przykład homologacji typu pojazdu numer 4 (drugie rozszerzenie) udzielonej przez Polskę, zgodnie z dyrektywą 92/61/EWG: e20*92/61*0004*02 8. Przykład numeru homologacji typu pojazdu umieszczonego na tabliczce znamionowej pojazdu: e20*92/61*0004 B. Znak homologacji typu 1. Znak homologacji typu przedmiotów wyposażenia lub części składa się z: 1.1. prostokąta otaczającego małą literę "e", z następującym po niej numerem wyróżniającym Państwa Członkowskiego, które udzieliło homologacji typu: 1 - Niemcy 2 - Francja 3 - Włochy 4 - Niderlandy 5 - Szwecja 6 - Belgia 7 - Węgry 8 - Czechy 9 - Hiszpania 11 - Zjednoczone Królestwo 12 - Austria 13 - Luksemburg 17 - Finlandia 18 - Dania 20 - Polska 21 - Portugalia 23 - Grecja 24 - Irlandia 26 - Słowenia 27 - Słowacja 29 - Estonia 32 - Łotwa 36 - Litwa CY - Cypr MT - Malta 1.2. czterocyfrowego numeru z pola 4 numeru homologacji typu, określonego w świadectwie homologacji typu przedmiotu wyposażenia lub części. Numer wpisuje się poniżej i blisko prostokąta określonego w pkt 1.1. Cyfry tworzące numer wpisuje się po tej samej stronie litery "e" i w tym samym kierunku. Aby uniknąć pomylenia z innymi symbolami, w numerze homologacji typu, nie należy stosować cyfr rzymskich. 2. Znak homologacji typu umieszcza się na przedmiocie wyposażenia lub na części w sposób trwały i czytelny, nawet po zamontowaniu w pojeździe. 3. Przykład znaku homologacji typu podany jest w dodatku do niniejszego załącznika. C. System nadawania numerów świadectw homologacji typu EKG ONZ oraz znakowania wyrobów System nadawania numerów świadectw homologacji typu oraz znakowania wyrobów określają poszczególne Regulaminy EKG ONZ.SYSTEM NUMEROWANIA ŚWIADECTW HOMOLOGACJI TYPU I ZNAKOWANIA A. System nadawania numerów świadectw homologacji typu WE 1. Numer homologacji typu składa się z: - czterech pól w przypadku homologacji typu pojazdu i - pięciu pól w przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części, jak wyszczególniono poniżej. We wszystkich przypadkach poszczególne pola numeru rozdziela się znakiem "*". Pole 1: mała litera "e" i następujący po niej numer (lub kod) wyróżniający Państwa Członkowskiego wydającego homologację typu: 1 - Niemcy; 2 - Francja; 3 - Włochy; 4 - Niderlandy; 5 - Szwecja; 6 - Belgia; 7 - Węgry; 8 - Czechy; 9 - Hiszpania; 11 - Zjednoczone Królestwo; 12 - Austria; 13 - Luksemburg; 17 - Finlandia; 18 - Dania; 20 - Polska; 21 - Portugalia; 23 - Grecja; 24 - Irlandia; 26 - Słowenia; 27 - Słowacja; 29 - Estonia; 32 - Łotwa; 36 - Litwa; CY - Cypr; MT - Malta; Pole 2: numer dyrektywy podstawowej; Pole 3: numer ostatniej zmieniającej dyrektywy stosowanej w homologacji typu. W przypadku homologacji typu pojazdu oznacza to ostatnią dyrektywę zmieniającą dyrektywę podstawową. W przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części oznacza to ostatnią zmianę do dyrektywy podstawowej, dotyczącą danego przedmiotu wyposażenia lub części. Jednakże jeśli dyrektywa podstawowa nie została zmieniona, to jej numer jest powtórzony w polu 3. Jeśli dyrektywa zawiera różne terminy wdrożenia odnoszące się do różnych norm technicznych, to dodaje się znak alfabetu celem określenia normy, zgodnie z którą udzielono homologacji typu. W przypadku gdy homologacja typu przedmiotów wyposażenia lub części jest możliwa zgodnie z rozdziałami lub sekcjami tej samej dyrektywy, to po numerze tej dyrektywy następuje numer rozdziału 11, załącznika2 i dodatku3 w celu wskazania zakresu homologacji typu. We wszystkich przypadkach numery te należy przedzielić znakiem "/". 1: Cyframi arabskimi, 2: Cyframi rzymskimi, 3: Cyframi arabskimi i dużymi literami, w stosownych przypadkach; Pole 4: czterocyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia podstawowego numeru homologacji typu. Numeracja zaczyna się od 0001 dla każdej dyrektywy podstawowej; Pole 5: dwucyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia rozszerzenia. Numeracja zaczyna się od 00 dla każdego podstawowego numeru homologacji typu. 2. W przypadku homologacji typu WE całego pojazdu, pomija się pole 2. 3. Na tabliczce znamionowej pojazdu pomija się pole 5. 4. Przykład homologacji typu numer 2 udzielonej przez Niderlandy, zgodnie z dyrektywą 97/24/WE, rozdział 5, załącznik II: e4*97/24*97/24/5/II*0002*00 5. Przykład homologacji typu numer 3 (pierwsze rozszerzenie) udzielonej przez Włochy, zgodnie z dyrektywą 95/1/WE, załącznik I: e3*95/1*95/1/I*0003*01 6. Przykład homologacji typu numer 9 (czwarte rozszerzenie) udzielonej przez Zjednoczone Królestwo, zgodnie z dyrektywą 93/29/EWG, zmienioną dyrektywą 2000/74/WE: e11*93/29*2000/74*0009*04 7. Przykład homologacji typu pojazdu numer 4 (drugie rozszerzenie) udzielonej przez Polskę, zgodnie z dyrektywą 92/61/EWG: e20*92/61*0004*02 8. Przykład numeru homologacji typu pojazdu umieszczonego na tabliczce znamionowej pojazdu: e20*92/61*0004 B. Znak homologacji typu 1. Znak homologacji typu przedmiotów wyposażenia lub części składa się z: 1.1. prostokąta otaczającego małą literę "e", z następującym po niej numerem wyróżniającym Państwa Członkowskiego, które udzieliło homologacji typu: 1 - Niemcy 2 - Francja 3 - Włochy 4 - Niderlandy 5 - Szwecja 6 - Belgia 7 - Węgry 8 - Czechy 9 - Hiszpania 11 - Zjednoczone Królestwo 12 - Austria 13 - Luksemburg 17 - Finlandia 18 - Dania 20 - Polska 21 - Portugalia 23 - Grecja 24 - Irlandia 26 - Słowenia 27 - Słowacja 29 - Estonia 32 - Łotwa 36 - Litwa CY - Cypr MT - Malta 1.2. czterocyfrowego numeru z pola 4 numeru homologacji typu, określonego w świadectwie homologacji typu przedmiotu wyposażenia lub części. Numer wpisuje się poniżej i blisko prostokąta określonego w pkt 1.1. Cyfry tworzące numer wpisuje się po tej samej stronie litery "e" i w tym samym kierunku. Aby uniknąć pomylenia z innymi symbolami, w numerze homologacji typu, nie należy stosować cyfr rzymskich. 2. Znak homologacji typu umieszcza się na przedmiocie wyposażenia lub na części w sposób trwały i czytelny, nawet po zamontowaniu w pojeździe. 3. Przykład znaku homologacji typu podany jest w dodatku do niniejszego załącznika. C. System nadawania numerów świadectw homologacji typu EKG ONZ oraz znakowania wyrobów System nadawania numerów świadectw homologacji typu oraz znakowania wyrobów określają poszczególne Regulaminy EKG ONZ. czyli nie rozumiem jednej rzeczy wszystkie szyby maja w kółku E1 a przednia E6 wszystkie maja po kropce .001 a przednia .000
miki Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Powinieneś wystartować w konkursie na najdłuższy post roku trzeba było wrzucić linka. Co do szyb to przednia uzyskała homologację w Belgii, reszta w DE Tapnięte z SGS III
barrowiec1 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 a Ty Krzyśku - amadarze chcesz kupić cały komplet w speedzie??
andr3i Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no wkoncu kurier dotarl z paczuszka kanapa w super stanie brak jedynie boczkow bo pewnie poduchy wyjebaly albo ktos nie wiedzial ze to w komplecie idzie worek na narty podlokietnik mc donald :decayed: no i maly bonusik apteczka tez sie znalazla ori oczywiscie :jerk::jerk:
Wojtek_A4 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no wkoncu kurier dotarl z paczuszka kanapa w super stanie brak jedynie boczkow bo pewnie poduchy wyjebaly albo ktos nie wiedzial ze to w komplecie idzie worek na narty podlokietnik mc donald :decayed: no i maly bonusik apteczka tez sie znalazla ori oczywiscie http://img834.imageshack.us/img834/650/x54k.jpg :jerk::jerk: Grubo:wink: ---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:09 ---------- a przód masz też ? +1
andr3i Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 nie tylko tyl byl na zbyciu wiec wzialem cena okazyjna wiec czemu nie
jozek726 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no ok a co z nim zrobisz ? Podgrzewany chociaż ?
Wojtek_A4 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 heheh. Dobre. No ale prawie komplet Recaro:grin:
jozek726 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 fajnie mieć tylna kanapę RS4 tylko po co ? chyba że na prawdę za bezcen kopiłeś to co innego
andr3i Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 no ok a co z nim zrobisz ? Podgrzewany chociaż ? skompletuje reszte i bede montowal
jozek726 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 tylko czy dorwiesz same przednie fotele z RSa ?
andr3i Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 na ebayu czesto sie przewijaja lub sa cale rs4 na czesci do rozbiorki cos sie znajdzie to tak samo jak z boczkami najpierw tyl byl potem strona kierowcy zostal tylko jeden...kwiestia czasu poza tym wielu chcialoby miec boczki z rs4 lub cokolwiek z dodatkow wiec czemu nie brac jak jest okazja ?
jozek726 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 jak jest okazja i dobra kasa to brać jak najbardziej, tu u nas w PL to lipa żeby coś od RSa dostać szukam np gałki, dekorów i nic nie ma
serfin Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Bo w PL malo kogo stac na nowe audi a juz o RS nie wspominajac, nawet uzywanych jakos ludzie nie kupuja bo droogie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się