Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to teraz tylko rozróżnić ten speed a nie speed :facepalm:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pany jak rozpoznać na zdjęciach czy materiał speed czy zwykły :(

BOCZEK DRZWI TAPICERKA AUDI A4 B6 B7 TYL LEWY (3361329961) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

są jakieś oznaczenia w środku tapicerki na to....?? w sensie symbole numery ??

ps i czy na pewno sedan podejdzie do avanta???

:hi:

Szukasz takich na tyły? Mam takie jak co :wink:

Opublikowano
wszystkie? bo na przedniej jest znaczek e6 dot 32 a na reszcie e1 dot 27

a tak na marginesie które cyferki oznaczają rok produkcji szyby?

masz na szybach jedynkę (1) oznacza ostatnią cyfrę roku.

Opublikowano

no to teraz tylko rozróżnić ten speed a nie speed :facepalm:

Opublikowano
no to teraz tylko rozróżnić ten speed a nie speed :facepalm:

na tapicerkach od wewnątrz jest wlepa ze wszystkimi parametrami w tym także rodzaj materiału/skóry.

Opublikowano

znalazlem cos takiego na audiklub

SYSTEM NUMEROWANIA ŚWIADECTW HOMOLOGACJI TYPU I ZNAKOWANIA

A. System nadawania numerów świadectw homologacji typu WE

1. Numer homologacji typu składa się z:

- czterech pól w przypadku homologacji typu pojazdu i

- pięciu pól w przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części, jak wyszczególniono poniżej. We wszystkich przypadkach poszczególne pola numeru rozdziela się znakiem "*".

Pole 1: mała litera "e" i następujący po niej numer (lub kod) wyróżniający Państwa Członkowskiego wydającego homologację typu: 1 - Niemcy; 2 - Francja; 3 - Włochy; 4 - Niderlandy; 5 - Szwecja; 6 - Belgia; 7 - Węgry; 8 - Czechy; 9 - Hiszpania; 11 - Zjednoczone Królestwo; 12 - Austria; 13 - Luksemburg; 17 - Finlandia; 18 - Dania; 20 - Polska; 21 - Portugalia; 23 - Grecja; 24 - Irlandia; 26 - Słowenia; 27 - Słowacja; 29 - Estonia; 32 - Łotwa; 36 - Litwa; CY - Cypr; MT - Malta;

Pole 2: numer dyrektywy podstawowej;

Pole 3: numer ostatniej zmieniającej dyrektywy stosowanej w homologacji typu.

W przypadku homologacji typu pojazdu oznacza to ostatnią dyrektywę zmieniającą dyrektywę podstawową.

W przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części oznacza to ostatnią zmianę do dyrektywy podstawowej, dotyczącą danego przedmiotu wyposażenia lub części.

Jednakże jeśli dyrektywa podstawowa nie została zmieniona, to jej numer jest powtórzony w polu 3.

Jeśli dyrektywa zawiera różne terminy wdrożenia odnoszące się do różnych norm technicznych, to dodaje się znak alfabetu celem określenia normy, zgodnie z którą udzielono homologacji typu.

W przypadku gdy homologacja typu przedmiotów wyposażenia lub części jest możliwa zgodnie z rozdziałami lub sekcjami tej samej dyrektywy, to po numerze tej dyrektywy następuje numer rozdziału 11, załącznika2 i dodatku3 w celu wskazania zakresu homologacji typu. We wszystkich przypadkach numery te należy przedzielić znakiem "/".

1: Cyframi arabskimi,

2: Cyframi rzymskimi,

3: Cyframi arabskimi i dużymi literami, w stosownych przypadkach;

Pole 4: czterocyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia podstawowego numeru homologacji typu. Numeracja zaczyna się od 0001 dla każdej dyrektywy podstawowej;

Pole 5: dwucyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia rozszerzenia. Numeracja zaczyna się od 00 dla każdego podstawowego numeru homologacji typu.

2. W przypadku homologacji typu WE całego pojazdu, pomija się pole 2.

3. Na tabliczce znamionowej pojazdu pomija się pole 5.

4. Przykład homologacji typu numer 2 udzielonej przez Niderlandy, zgodnie z dyrektywą 97/24/WE, rozdział 5, załącznik II:

e4*97/24*97/24/5/II*0002*00

5. Przykład homologacji typu numer 3 (pierwsze rozszerzenie) udzielonej przez Włochy, zgodnie z dyrektywą 95/1/WE, załącznik I:

e3*95/1*95/1/I*0003*01

6. Przykład homologacji typu numer 9 (czwarte rozszerzenie) udzielonej przez Zjednoczone Królestwo, zgodnie z dyrektywą 93/29/EWG, zmienioną dyrektywą 2000/74/WE:

e11*93/29*2000/74*0009*04

7. Przykład homologacji typu pojazdu numer 4 (drugie rozszerzenie) udzielonej przez Polskę, zgodnie z dyrektywą 92/61/EWG:

e20*92/61*0004*02

8. Przykład numeru homologacji typu pojazdu umieszczonego na tabliczce znamionowej pojazdu:

e20*92/61*0004

B. Znak homologacji typu

1. Znak homologacji typu przedmiotów wyposażenia lub części składa się z:

1.1. prostokąta otaczającego małą literę "e", z następującym po niej numerem wyróżniającym Państwa Członkowskiego, które udzieliło homologacji typu:

1 - Niemcy

2 - Francja

3 - Włochy

4 - Niderlandy

5 - Szwecja

6 - Belgia

7 - Węgry

8 - Czechy

9 - Hiszpania

11 - Zjednoczone Królestwo

12 - Austria

13 - Luksemburg

17 - Finlandia

18 - Dania

20 - Polska

21 - Portugalia

23 - Grecja

24 - Irlandia

26 - Słowenia

27 - Słowacja

29 - Estonia

32 - Łotwa

36 - Litwa

CY - Cypr

MT - Malta

1.2. czterocyfrowego numeru z pola 4 numeru homologacji typu, określonego w świadectwie homologacji typu przedmiotu wyposażenia lub części. Numer wpisuje się poniżej i blisko prostokąta określonego w pkt 1.1. Cyfry tworzące numer wpisuje się po tej samej stronie litery "e" i w tym samym kierunku. Aby uniknąć pomylenia z innymi symbolami, w numerze homologacji typu, nie należy stosować cyfr rzymskich.

2. Znak homologacji typu umieszcza się na przedmiocie wyposażenia lub na części w sposób trwały i czytelny, nawet po zamontowaniu w pojeździe.

3. Przykład znaku homologacji typu podany jest w dodatku do niniejszego załącznika.

C. System nadawania numerów świadectw homologacji typu EKG ONZ oraz znakowania wyrobów

System nadawania numerów świadectw homologacji typu oraz znakowania wyrobów określają poszczególne Regulaminy EKG ONZ.SYSTEM NUMEROWANIA ŚWIADECTW HOMOLOGACJI TYPU I ZNAKOWANIA

A. System nadawania numerów świadectw homologacji typu WE

1. Numer homologacji typu składa się z:

- czterech pól w przypadku homologacji typu pojazdu i

- pięciu pól w przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części, jak wyszczególniono poniżej. We wszystkich przypadkach poszczególne pola numeru rozdziela się znakiem "*".

Pole 1: mała litera "e" i następujący po niej numer (lub kod) wyróżniający Państwa Członkowskiego wydającego homologację typu: 1 - Niemcy; 2 - Francja; 3 - Włochy; 4 - Niderlandy; 5 - Szwecja; 6 - Belgia; 7 - Węgry; 8 - Czechy; 9 - Hiszpania; 11 - Zjednoczone Królestwo; 12 - Austria; 13 - Luksemburg; 17 - Finlandia; 18 - Dania; 20 - Polska; 21 - Portugalia; 23 - Grecja; 24 - Irlandia; 26 - Słowenia; 27 - Słowacja; 29 - Estonia; 32 - Łotwa; 36 - Litwa; CY - Cypr; MT - Malta;

Pole 2: numer dyrektywy podstawowej;

Pole 3: numer ostatniej zmieniającej dyrektywy stosowanej w homologacji typu.

W przypadku homologacji typu pojazdu oznacza to ostatnią dyrektywę zmieniającą dyrektywę podstawową.

W przypadku homologacji typu przedmiotów wyposażenia i części oznacza to ostatnią zmianę do dyrektywy podstawowej, dotyczącą danego przedmiotu wyposażenia lub części.

Jednakże jeśli dyrektywa podstawowa nie została zmieniona, to jej numer jest powtórzony w polu 3.

Jeśli dyrektywa zawiera różne terminy wdrożenia odnoszące się do różnych norm technicznych, to dodaje się znak alfabetu celem określenia normy, zgodnie z którą udzielono homologacji typu.

W przypadku gdy homologacja typu przedmiotów wyposażenia lub części jest możliwa zgodnie z rozdziałami lub sekcjami tej samej dyrektywy, to po numerze tej dyrektywy następuje numer rozdziału 11, załącznika2 i dodatku3 w celu wskazania zakresu homologacji typu. We wszystkich przypadkach numery te należy przedzielić znakiem "/".

1: Cyframi arabskimi,

2: Cyframi rzymskimi,

3: Cyframi arabskimi i dużymi literami, w stosownych przypadkach;

Pole 4: czterocyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia podstawowego numeru homologacji typu. Numeracja zaczyna się od 0001 dla każdej dyrektywy podstawowej;

Pole 5: dwucyfrowy numer kolejny (w razie konieczności, z zerami na początku) dla oznaczenia rozszerzenia. Numeracja zaczyna się od 00 dla każdego podstawowego numeru homologacji typu.

2. W przypadku homologacji typu WE całego pojazdu, pomija się pole 2.

3. Na tabliczce znamionowej pojazdu pomija się pole 5.

4. Przykład homologacji typu numer 2 udzielonej przez Niderlandy, zgodnie z dyrektywą 97/24/WE, rozdział 5, załącznik II:

e4*97/24*97/24/5/II*0002*00

5. Przykład homologacji typu numer 3 (pierwsze rozszerzenie) udzielonej przez Włochy, zgodnie z dyrektywą 95/1/WE, załącznik I:

e3*95/1*95/1/I*0003*01

6. Przykład homologacji typu numer 9 (czwarte rozszerzenie) udzielonej przez Zjednoczone Królestwo, zgodnie z dyrektywą 93/29/EWG, zmienioną dyrektywą 2000/74/WE:

e11*93/29*2000/74*0009*04

7. Przykład homologacji typu pojazdu numer 4 (drugie rozszerzenie) udzielonej przez Polskę, zgodnie z dyrektywą 92/61/EWG:

e20*92/61*0004*02

8. Przykład numeru homologacji typu pojazdu umieszczonego na tabliczce znamionowej pojazdu:

e20*92/61*0004

B. Znak homologacji typu

1. Znak homologacji typu przedmiotów wyposażenia lub części składa się z:

1.1. prostokąta otaczającego małą literę "e", z następującym po niej numerem wyróżniającym Państwa Członkowskiego, które udzieliło homologacji typu:

1 - Niemcy

2 - Francja

3 - Włochy

4 - Niderlandy

5 - Szwecja

6 - Belgia

7 - Węgry

8 - Czechy

9 - Hiszpania

11 - Zjednoczone Królestwo

12 - Austria

13 - Luksemburg

17 - Finlandia

18 - Dania

20 - Polska

21 - Portugalia

23 - Grecja

24 - Irlandia

26 - Słowenia

27 - Słowacja

29 - Estonia

32 - Łotwa

36 - Litwa

CY - Cypr

MT - Malta

1.2. czterocyfrowego numeru z pola 4 numeru homologacji typu, określonego w świadectwie homologacji typu przedmiotu wyposażenia lub części. Numer wpisuje się poniżej i blisko prostokąta określonego w pkt 1.1. Cyfry tworzące numer wpisuje się po tej samej stronie litery "e" i w tym samym kierunku. Aby uniknąć pomylenia z innymi symbolami, w numerze homologacji typu, nie należy stosować cyfr rzymskich.

2. Znak homologacji typu umieszcza się na przedmiocie wyposażenia lub na części w sposób trwały i czytelny, nawet po zamontowaniu w pojeździe.

3. Przykład znaku homologacji typu podany jest w dodatku do niniejszego załącznika.

C. System nadawania numerów świadectw homologacji typu EKG ONZ oraz znakowania wyrobów

System nadawania numerów świadectw homologacji typu oraz znakowania wyrobów określają poszczególne Regulaminy EKG ONZ.

czyli nie rozumiem jednej rzeczy wszystkie szyby maja w kółku E1 a przednia E6 wszystkie maja po kropce .001 a przednia .000

Opublikowano

Powinieneś wystartować w konkursie na najdłuższy post roku :wink: trzeba było wrzucić linka.

Co do szyb to przednia uzyskała homologację w Belgii, reszta w DE

Tapnięte z SGS III

Opublikowano

a Ty Krzyśku - amadarze chcesz kupić cały komplet w speedzie??

Opublikowano

no wkoncu kurier dotarl z paczuszka :decayed:

kanapa w super stanie brak jedynie boczkow bo pewnie poduchy wyjebaly albo ktos nie wiedzial ze to w komplecie idzie :grin:

worek na narty :decayed:

podlokietnik mc donald :decayed::decayed:

no i maly bonusik apteczka tez sie znalazla ori oczywiscie :decayed:

x54k.jpg

:jerk::jerk::jerk::jerk:

Opublikowano

a przód masz też ?

Opublikowano
no wkoncu kurier dotarl z paczuszka :decayed:

kanapa w super stanie brak jedynie boczkow bo pewnie poduchy wyjebaly albo ktos nie wiedzial ze to w komplecie idzie :grin:

worek na narty :decayed:

podlokietnik mc donald :decayed::decayed:

no i maly bonusik apteczka tez sie znalazla ori oczywiscie :decayed:

http://img834.imageshack.us/img834/650/x54k.jpg

:jerk::jerk::jerk::jerk:

Grubo:wink:

---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:09 ----------

a przód masz też ?

+1

Opublikowano

nie :grin:

tylko tyl byl na zbyciu wiec wzialem

cena okazyjna wiec czemu nie

Opublikowano

no ok a co z nim zrobisz ? Podgrzewany chociaż ?

Opublikowano

heheh.

Dobre.

No ale prawie komplet Recaro:grin:

Opublikowano

fajnie mieć tylna kanapę RS4 tylko po co ? :decayed: chyba że na prawdę za bezcen kopiłeś to co innego :wink:

Opublikowano
no ok a co z nim zrobisz ? Podgrzewany chociaż ?

skompletuje reszte i bede montowal :eusathink:

Opublikowano

tylko czy dorwiesz same przednie fotele z RSa ?

Opublikowano

na ebayu czesto sie przewijaja lub sa cale rs4 na czesci do rozbiorki

cos sie znajdzie

to tak samo jak z boczkami

najpierw tyl byl potem strona kierowcy zostal tylko jeden...kwiestia czasu

poza tym wielu chcialoby miec boczki z rs4 lub cokolwiek z dodatkow wiec czemu nie brac jak jest okazja ?

Opublikowano

jak jest okazja i dobra kasa to brać jak najbardziej, tu u nas w PL to lipa żeby coś od RSa dostać :thumbdown: szukam np gałki, dekorów i nic nie ma :whistling:

Opublikowano

Bo w PL malo kogo stac na nowe audi a juz o RS nie wspominajac, nawet uzywanych jakos ludzie nie kupuja bo droogie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...