kaju Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Daj mu już spokój Bielun - wystarczy mu świadomość, że jest pajacem
Wandej Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Daj mu już spokój Bielun - wystarczy mu świadomość, że jest pajacem I mówi to posiadasz 2.5tdi
kaju Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 oh zapomniałem o Twoim grzechotniku i zazdroszcze Ci tego, że nie musisz zmieniać oliwy
Bielun22 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Daj mu już spokój Bielun - wystarczy mu świadomość, że jest pajacem I mówi to posiadasz 2.5tdi Buhhahahahaha 2.0 ALT Dobranoc
Wandej Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Tak serio to życzę każdemu takiego mało awaryjnego silnika jak mój ALT. Po za olejem tylko padł termostat i cewki. Przez 6 lat i prawie 100tyś km niezły bilans
KoJ@K Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 dawid7737 - a tempomat probowales zalaczyc na postoju czy podczas jazdy? Bo jak na postoju, to wez sie przejedz i sprobuj go wlaczyc w trakcie jazdy.
jedrekx Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Wandej, VCDS Ci pokaże który padł... w moim lewy środkowy
Bieniek Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Wandej, VCDS Ci pokaże który padł... w moim lewy środkowy Nie zawsze. Metoda Kaja się sprawdza. Tylko musi w tym momencie piszczeć po włączeniu wstecznego.
jedrekx Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 no chyba, że tak.. u mnie po wbiciu wstecznego jest jedno normalne piknięcie i dalej awaria..
dawid7737 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 dawid7737 - a tempomat probowales zalaczyc na postoju czy podczas jazdy? Bo jak na postoju, to wez sie przejedz i sprobuj go wlaczyc w trakcie jazdy. Haha oczywiście że podczas jazdy , próbowałem przy prędkości 80km/h a potem jeszcze przy 120 km/h i nadal nic ;p
Bielun22 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Odepnij wtyczkę od czujnika pedału sprzęgła. I we wtyczce zrób mostek z kawałka przewodu i wtedy sprawdź czy Ci działa tempomat.
biggman Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 dawid7737 - a tempomat probowales zalaczyc na postoju czy podczas jazdy? Bo jak na postoju, to wez sie przejedz i sprobuj go wlaczyc w trakcie jazdy. Haha oczywiście że podczas jazdy , próbowałem przy prędkości 80km/h a potem jeszcze przy 120 km/h i nadal nic ;p sprawdziłeś to co Ci napisałem? masz najprawdopodobniej walnięty czujnik sprzęgła dlatego nie działa tempomat. Często się to zdarza
serfin Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 chłopaki jade za godzine do Wawy i sprawdziłem płyny w swojej audi 1.8T. okazało się, że zbiorniczek płynu chłodzącego jest praktycznie pusty. jezdzilem autem tylko po miescie i to krotkie odcinki typu 3km. Powiedzcie co mogę dolać aby nie zaszkodzić? to co na dnie zbiorniczka jest jest koloru różowego. :/
POWER-KRIS Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) G12 febi, swag bo to samo jedna firma. Pozatym Preston, jest na każdej stacji. http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/plyn-do-chlodnic.html Edytowane 2 Lipca 2015 przez POWER-KRIS
Wandej Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 chłopaki jade za godzine do Wawy i sprawdziłem płyny w swojej audi 1.8T. okazało się, że zbiorniczek płynu chłodzącego jest praktycznie pusty. jezdzilem autem tylko po miescie i to krotkie odcinki typu 3km. Powiedzcie co mogę dolać aby nie zaszkodzić? to co na dnie zbiorniczka jest jest koloru różowego. :/ Jak na szybko dolej wody destylowanej. pewnie króciec za silnikiem ma dosyć. Różowego g12 możesz też zalać tylko nie koncentratu
serfin Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Bylem w skodzie na szybko sprawdzil mi to co na dnie jest i powiedzial ze jakosc dobra do -30 stopni powoedzial aby dolac wody destylowanej. Ale jak juz mialem rozgrzany silnik to w zbiorniczku podskoczylo do minimum na kresce takze jest ok. Dzieki za info
KoJ@K Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) dawid7737 - pytam dlatego, bo w golfie nawet jak na postoju zalacze tempomat to na desce od razu wyswietla mi sie kontrolka od niego, a w b6 z tego co kojarze to kontrolka tempomatu zaswiecala sie dopiero wtedy, gdy uruchamialem tempomat podczas jazdy. Panowie jest taka sprawa, u Tescia w sedanie od jakiegos czasu nie dziala w bagazniku oswietlenie (zarowki dobre), ~2 latat temu robilem silniczek klapy w sensie wymienialem w nim ta blaszke i hulal. Ostatnio z dnia na dzien slychac bylo, ze otwieranie bagaznika dziala coraz slabiej, az wkoncu nie dziala wcale i otwiera sie jedynie z kluczyka. Od razu mowie, ze gumowej przelotki jeszcze nie sprawdzilem. Czy moze ktos konkretnie ustalic co dokladnie jest odpowiedzialne za oswietlenie bagaznika, a co za otwieranie/zamykanie sie zamka? Czy moze jest to jakis jeden mikro odpowiadajacy za obie te rzeczy? Czy w zamku, ktory jest w klapie (ten ktory zatrzaskuje sie i zasuwa po zamknieciu auta) tez jest jakis mikrowlacznik? Edytowane 3 Lipca 2015 przez KoJ@K
Rafal1988Lodz Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Siemka. Pany przerabia tutaj ktos lampy zwykle na xenon badz bixenon? Wiem ze qwerty przerabial swego czasu b5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się