Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

siemanko, mam 1.9 tdi AVF i wiadomo jeden IT z lewej strony dlatego lewa kratka dokładki zderzaka jest dziurkowana aby dmuchało powietrzem :decayed: teraz pytanko bo zakładać będę zderzak s line przedni :D i słyszałem, że obie kratki dziurkowane na wylot lepiej wyglądają ale pytanko czy z prawej strony tam się nic nie będzie działo jak będzie dmuchać powietrzem, oprócz tego, że trochę syfu się będzie zbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam 6 wiązek BOSE (razem z kostką) po 220 z KW - wiązka pasuje zarówno do sedana, jak i do avanta, oczywiście na kablu ekranowanym, wersja pod auto z wzmakiem seryjnym, ale jak będzie trzeba, to na szybko dorobię też zasilanie jak w ORI - jest ktoś chętny? Możliwy również montaż :hi:

z góry przepraszam osoby zgłaszające moje posty za to, że ten wpis może wydawać się ogłoszeniem - zapewniam, że ogłoszenie jest również i nie musicie naciskać trójkącika, jest to tylko post informacyjny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modulik i tasme odpowiednie zalozyles?

Tak. Mam cały komplet. Moduł z końcówką P taśma poducha i kiera z kompletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem kodowania. Multifunkcja działa tempomat też......

04042 to kodowanie w module P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba po kolei sprawdzać, podłącz na krótko kierownicę pod zasilanie wpierw. Sprawdź później czy jest przejście w taśmie na pinach grzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy.

Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia.

Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V.

Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pany mam 6 wiązek BOSE (razem z kostką) po 220 z KW - wiązka pasuje zarówno do sedana, jak i do avanta, oczywiście na kablu ekranowanym, wersja pod auto z wzmakiem seryjnym, ale jak będzie trzeba, to na szybko dorobię też zasilanie jak w ORI - jest ktoś chętny? Możliwy również montaż

Czego tak daleko mieszkasz ode mnie ech... chyba byłbym częstym gościem u Ciebie ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2?

U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2?

U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta.

spróbuję dzisiaj włączyć, jak kupowałem auto w grudniu to działało przy temp ok 9 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s?

tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2?

U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta.

spróbuję dzisiaj włączyć, jak kupowałem auto w grudniu to działało przy temp ok 9 stopni.

Z góry dzięki....nie wiem, co może być źle podłączone, skoro wszystko inne działa (tempomat, multifunkcja, fis, wycieraczki...)

Zresztą chyba jeśli moduł był by walnięty, to pewnie jakiś błąd by vag zczytał i reszta mogła by nie działać.

W module ABS/ESP mam powracający taki błąd:

01829 sensor of steering angle (g85)supply voltage terminal 30

35-00-

Auto nie jeździło od montażu nowego modułu.

Natomiast w module kierownicy 8e0953549 P mam błąd:

01044 controle module incorrectly codec

35-00-

Przed zamianą na starych gratach nie miałem żadnych błędów. Jeśli chodzi o ustawienie kierownicy to miałem na 0 stopni, a teraz mam na -2,5 stopnia i nie mogę trafić na 0.

Ale czy to wszystko ma coś wspólnego z grzaniem......chyba nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaptacja czujnika skrętu jest niezrobiona, a błędne kodowanie czemu wyrzuca to nie wiem - może przejrzyj po kolei adaptacje czy tam nie jest coś walnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy.

Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia.

Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V.

Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała?

Zasilanie grzania to ta 2pinowa wtyczka idąca bezpośrednio do taśmy. A ta druga wtyczka to nie wiem, może jest to czujnik temp. jeśli takowy występował :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaptacja czujnika skrętu jest niezrobiona, a błędne kodowanie czemu wyrzuca to nie wiem - może przejrzyj po kolei adaptacje czy tam nie jest coś walnięte.

Robiłem adaptację w grupie 03 abs/esp w następujący sposób:

Grupa 03 :

- sprawdzam błędy i wychodzę

- kręcę kierą w lewook. 30 st. i z powrotem

- wchodzę w blok 08 dalej w 005 i w polu pierwszym powinienem zobaczyć 0.0, a ja mam -2,5, wychodzę

- login 11, wpisuje 40168, akceptuje,

- wchodzę w blok 04, dalej 001, GO, DONE

no i błędu nie ma, na chwile po ponownym wejściu do grupy 03 wywala błąd.

-

Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy.

Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia.

Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V.

Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała?

Zasilanie grzania to ta 2pinowa wtyczka idąca bezpośrednio do taśmy. A ta druga wtyczka to nie wiem, może jest to czujnik temp. jeśli takowy występował :eusathink:

Zakładając, że jest to czujnik, choć dziwne jak dla mnie, to po jego odłączeniu powinno grzać?

druga sprawa, jeśli podepnę pod wtyczkę idącą do taśmy 12V z zapalniczki, to zacznie grzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...