Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wg mnie jak brać kompresor to min 100l ,24l raczej do kół pompowania,ja mam 100l bass polska dwutłokowa V na własne potrzeby garażowe nie potrzebna większa, koła odkręciłem bez problemu ,tylko przewody muszą być nie tyle krótkie co grube ,np 8mm przewód nie da rady odkręcić koła,

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Klucz musisz dobierać razem z kompresorem jak klucz ma zapotrzebowanie 450l/min ( jak to yato) to kompresor musi mieć taką wydajność

efektywną (nie na ssaniu tylko przy tłoczeniu) pojemność zbiornika 100l wystarczy najważniejsza jest wydajność.

I pytanie ile Nm potrzebujesz bo myślę że 400Nm z zupełności wytarczy

Opublikowano

Budzet myslalem tak cos w okolicach 800-1000zl. Butle myslalem 50l, ale z tego co widze to one maja "male przeplywy" zeby taki pistolet ~400l ogarnac. Chodzi mi o taki pakiet, zeby dawal rade np przy srubach piast, jakies "zapieczone" przy zawieszeniu, roznych drazkach, gorne mocowania amorkow itd - ile do takich misji musi miec Nm i jakiej srednicy najlepiej dac do tego przewod? :)

Opublikowano

Budzet myslalem tak cos w okolicach 800-1000zl. Butle myslalem 50l, ale z tego co widze to one maja "male przeplywy" zeby taki pistolet ~400l ogarnac. Chodzi mi o taki pakiet, zeby dawal rade np przy srubach piast, jakies "zapieczone" przy zawieszeniu, roznych drazkach, gorne mocowania amorkow itd - ile do takich misji musi miec Nm i jakiej srednicy najlepiej dac do tego przewod? :)

http://www.makita.sklep.pl/sr1500-set-zakretarka-udarowa-12-0901059721-metabo-klucz-pneumatyczny-udarowy-p-2341.html

zerknij na to

Opublikowano

Pistolet cenowo okej, tylko czy jego parametry (te 360l i ilosc Nm) bedzie wystarczajace do tych zadan co napisalem? Kurde ta butla 100l to juz kosztuje i z 800-1000zl robi sie 1500zl, a czy w domowym uzytkowaniu faktycznie jakas 50l nie ogarnialaby sprawy wystarczajaco? Panowie pytam, bo nie orientuje sie w temacie jakie powinny byc parametry, a za jakis czas bardzo bym chcial, zeby jakis taki pakiecik zawital w garazu. :)

Opublikowano

Sprawdzi ktos przy okazji jaki kolor kabli idzie do czujnika klimy przy chłodnicy? Dzieki pozdro

Opublikowano

Pany juz chyba 4 raz poszlo mi sprzęgło zrywalne sprężarki klimatyzacji, 3 razy wymieniałem samo sprzęgło, a ostatnio cala sprężarke. Pytanie czy cos odpowiada za sterowanie tym i mogło by byc cos nie tak? Jest jakis sterownik? Czy ktoś mial podobny problem?

naciepane z tapatalka

a za pierwszym razem robiłeś płukanie i czyszczenie układu z wymianą osuszacza i dyszy?

Jeśli nie to tak może się dziać

Opublikowano

Panowie, a czy taki klucz bylby dobry? Duza moc odkrecania przy malym zapotrzebowaniu powietrza, mozliwe to, czy razem z Nm musi byc spory przeplyw ?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4990738773

Według mnie to słaby klucz ale do zmiany kół się nada i takich małych podstawowych rzeczy.

naciepane z GT-I9195

http://allegro.pl/yt-0953-klucz-udarowy-pneumatyczny-1356-nm-yato-i5614493991.html

To już mi działa na serwisie 4 lata bez problemu i odkrecasz wszystko

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

mam u siebie 50l i wystarcza fakt ze nie robie nie wiadomo jakich rzeczy. mam też ten klucz co kolega wyżej podał

Opublikowano

Siema ludzie, nie ma ktoś na handel zwykłych lamp przednich? Potrzebuję ich dla kloszy.

Opublikowano

secio84 - a kompresor pewnie tez masz jakis konkret pod to ?

Opublikowano

Siema ludzie, nie ma ktoś na handel zwykłych lamp przednich? Potrzebuję ich dla kloszy.

Kolego została mi jedna lampa - lewa, ori Valeo z 2002 roku. Zmieniłem je na bixy i tylko prawą pogoniłem, a lewa ciągle dostępna. Jak coś to dawaj na PW, dogadamy się :decayed: Jak nie to poleci ogłoszenie na dniach do odpowiednio działu :kox:

:hi:

Opublikowano

Pistolet cenowo okej, tylko czy jego parametry (te 360l i ilosc Nm) bedzie wystarczajace do tych zadan co napisalem? Kurde ta butla 100l to juz kosztuje i z 800-1000zl robi sie 1500zl, a czy w domowym uzytkowaniu faktycznie jakas 50l nie ogarnialaby sprawy wystarczajaco? Panowie pytam, bo nie orientuje sie w temacie jakie powinny byc parametry, a za jakis czas bardzo bym chcial, zeby jakis taki pakiecik zawital w garazu. :)

możesz kupić i 50l ,ale dwutłokowa i na pasek klinowy, poprostu częściej będzie się włączać,tyle że różnica w cenie do 100l to jakieś 200-300zł więc chyba nie warto małej brać mniejszej, ja sobie zrobiłem instalację w garażu a sprężarka stoi w rogu

Opublikowano

Budzet myslalem tak cos w okolicach 800-1000zl. Butle myslalem 50l, ale z tego co widze to one maja "male przeplywy" zeby taki pistolet ~400l ogarnac. Chodzi mi o taki pakiet, zeby dawal rade np przy srubach piast, jakies "zapieczone" przy zawieszeniu, roznych drazkach, gorne mocowania amorkow itd - ile do takich misji musi miec Nm i jakiej srednicy najlepiej dac do tego przewod? :)

Przy srubie od przegubu czy gprnej zwrotnicy np w a4 to tylko palnik. Żaden klucz nie ruszy,prędzej urwie łeb :hi: Jak chcesz mam klucze ingersoll randt w fajnych cenach. Jak ma ten yato 1400nm to 800 w IR tak sam działa :decayed:

Opublikowano

Panowie wścieklizna mnie już bierze, 1.9 tdi AVF kiepsko odpala ale bez żadnej reguły. Raz odpali kijowo, następny raz np po pracy odpali dobrze a mogę wsiąść za 20 min i znowu lipa. Pierwszy raz odpali np kiepsko, zgaszę go i od razu odpalam i już jest ok. Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno.

Ustawiałem go na wzniesieniach żeby wykluczyć zawór zwrotny pompy tandem, nic to nie daje.

Czasami jak stromo wyjeżdżam z garażu to czuję jakby brakowało mu mocy, tak jakby miał zaraz zgasnąć. Ale mocy przy normalnej jeździe nie brakuje.

Do tej pory wymienione:

- akumulator

- świece

- filtr paliwa

- zaworek ten który wchodzi do filtra paliwa

Nie wiem co dalej, macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Panowie wścieklizna mnie już bierze, 1.9 tdi AVF kiepsko odpala ale bez żadnej reguły. Raz odpali kijowo, następny raz np po pracy odpali dobrze a mogę wsiąść za 20 min i znowu lipa. Pierwszy raz odpali np kiepsko, zgaszę go i od razu odpalam i już jest ok. Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno.

Ustawiałem go na wzniesieniach żeby wykluczyć zawór zwrotny pompy tandem, nic to nie daje.

Czasami jak stromo wyjeżdżam z garażu to czuję jakby brakowało mu mocy, tak jakby miał zaraz zgasnąć. Ale mocy przy normalnej jeździe nie brakuje.

Do tej pory wymienione:

- akumulator

- świece

- filtr paliwa

- zaworek ten który wchodzi do filtra paliwa

Nie wiem co dalej, macie jakieś pomysły?

:hi:

Też mam czasami że nie odpala od strzała i może to głupie , ale spróbuj zapalić na włączonych światłach. Nie wiem co ma do tego włącznik świateł ale mi to zawsze pomaga ;)

Wystarczy że przekręcisz na pozycje

Opublikowano

To niby wzbudza akumulator. Ale skoro wymieniony....

Być może pompki zaczynają niedomagać

Opublikowano

To niby wzbudza akumulator. Ale skoro wymieniony....

Ja też wymieniłem na nówkę warta silver i jest to samo. Mi dzieje sie to baardzo sporadycznie ale na 100% pomaga włącznik świateł

Być może pompki zaczynają niedomagać

Sprawdzałeś korekty ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...