marec-ki Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 A jego złe ustawienie na co wpływa ?
greg2505 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 A jego złe ustawienie na co wpływa ? np:cięzko odpala
grzes283 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Ciężko odpala, twardo chodzi ewentualnie będzie bardziej podatny na pedał gazu albo mniej....to samo ze spalaniem. Generalnie przyjmuje się, że kąt powinien być bliski "0", ostatecznie +- "3"w praktyce jednak bywa z tym różnie.
marec-ki Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) A według Was u mnie potrzeba robić korektę ? http://www.fotosik.pl/zdjecie/e0791ef94a789feb A to u mnie wydaje się być OK Edytowane 4 Stycznia 2016 przez marec-ki
KoJ@K Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 A masz w aucie zrobiony program? Jest okej, ale ja bym chyba jeszcze ciutkę cofnął.
POWER-KRIS Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Pany oryginalnie w naszych padakach siedzą swiece żarowe ngk czy bosch? W dieslu? Awx 2001r? naciepane z tapatalka Beru.
KoJ@K Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Bo przy zrobionym programie, jezeli na wolnych masz synchro 0.0 to w wiekszosci przypadkow napinacz juz nie trzyma tego od ponad 3000obr/min (w gore) i wtedy synchro leci sporo na + . Pany oryginalnie w naszych padakach siedzą swiece żarowe ngk czy bosch? W dieslu? Awx 2001r? naciepane z tapatalka Beru. Się zaczną teraz tematy swiec zarowych, akumulatorow, odpalania na mrozie i nie dogrzanych do 90* klekotków. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez KoJ@K
marec-ki Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Bo przy zrobionym programie, jezeli na wolnych masz synchro 0.0 to w wiekszosci przypadkow napinacz juz nie trzyma tego od ponad 3000obr/min (w gore) i wtedy synchro leci sporo na + . Czy z tym nie trzymaniem i leceniem synchro na + może się wiązać większe spalanie ? Edytowane 4 Stycznia 2016 przez marec-ki
KoJ@K Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Nie przy takich delikatnych odchylkach jak u Ciebie. Teraz jest zimno, auta w wiekszosci jezdza nie dogrzane, chodza no wolnych po ...nascie minut , wiec muszą wiecej palic.
marec-ki Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Teraz to wiem że więcej wciągnie ropy tylko ogólnie jak zrobiłem wiosną program to zauważyłem większe spalanie o ok 0.5l gdzie większość osób po zwiększeniu mocy pisało, że spalanie spadło hehe A jak już mi tak dobrze wyjaśniacie moje wątpliwości to zerknęlibyście przynajmniej na logi dotyczące pompek czy wszystko z nimi ok ? Tu dałem logi -> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343707-prosba-o-rzucenie-fachowym-okiem-na-logi/ Bo czasami potrafi nieźle zakurzyć po dodaniu gazu i tak dodatkowo większe spalanie jeszcze skojarzyłem z tym, że może pompki leją. Ale się nie znam.
pajda Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 KoJ@K dzięki za ogarnięcie tematu, jutro rano dzień próby czy daje coś te synchro czy nie
bjoern Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 pany nie wiem czy kiedyś pisałem o problemach z długim nagrzewaniem BFB, było to widać już jak na dworze było ok 0st. sprawdzałem ten wąż co idzie na dole bezpośrednio pod tym grubym górnym z chłodnicy jak już wskazówka się podniosła na około 60st i ten dolny wąż jest zimny - więc chyba termostat odpada co? Może być, że auto się dobrze nagrzewa tylko jakiś czujnik przekłamuje i "wolniej" pokazuje?
bongod Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Ja musze z 6 km przejechać bfb Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 KoJ@K dzięki za ogarnięcie tematu, jutro rano dzień próby czy daje coś te synchro czy nie Nie za ma co. rano daj znac czy cos lepiej kreci. Bjoern - sprawdz na vagu wskazania temp do ecu i w 17 instruments, zobacz czy mniej wiecej sa do siebie zblizone, czy od siebie jakos bardziej odbiegaja - wtedy bedziesz mogl wykluczyc termostat/czujnik cieczy, albo wskazowke w liczniku.
pajda Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Po przestawieniu kata synchro odpalil duzo lepiej , za pierwszym razem co prawda trzeba bylo moze 7 s pokrecic wiec nie bylo jak to sie mowi na dotyk ale prownujac do wczesniejszych dni to jest znaczna poprawa.
KoJ@K Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Panowie nie chcialby ktos kompletnego czarnego eSlajnowego sufitu, ze wszystkimi czarnymi plasticzkami, rączkami itd? Ewentualnie wymiana na czorny sufit do sedana lub fotele polskora + speed i jakas tam doplata.
marec-ki Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Chcesz VCDS pełny czy Lite? Ten Lite zczyta numer modułu BT ? Bo okazało się, że mam mikrofon w plastiku na podsufitce to z chęcią zmieniłbym moduł i cieszyłbym się rozmowami przez BT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się