Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Silniczki pod pamięć są na 4pin, te bez memo są na 2pin. Ot cała filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

O tym wiem . Tytlko nie wiem jaka mam wersje silniczkow


Jesli ktos bawil sie w przekladke mocowan w fotelach z B7 to prosilbym o rade jak to zrobic bo jest niecotrudniej niz przy B6 . Druga wersja to zmiana silniczka tylko nie wiem jaka mam wersje silniczkow i zmieniac silniczek oparcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się dzieje. ...co raz więcej forumowy perełek idzie pod młotek. Można by zrobić specjalny dział a4 z division for sale :-)

Może też bym swojego dziada wystawił;-) ale ile tu cenić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak

A ktoś mi powie czy da radę kupić pojedynczą klapkę od żaluzji wentylatora chłodnicy? dcb3fae044cfbbfaaf4d417a6820bcd1.jpg

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Jak chcesz to Ci cały pas razem z tym za 200zł opchnę :decayed: Slo :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D cały pas mam od kogoś bliżej ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko ja chcę iść w coś starszego sporo :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilku faworytów, ale jak dla mnie, to sporo trzeba by dołożyć. A6C6 FL, A4B8.....lub SuperB, ale wszystko, co fajne to powyżej 50k, a swoje za ile sprzedać....28....30 to już o cud się obije. A jak oddać za ok. 25, to bez sensu, przesiąść się na nowszego golasa, jak tu ma się wszystkie wygody, jak w apartamencie w Dubaiu :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilku faworytów, ale jak dla mnie, to sporo trzeba by dołożyć. A6C6 FL, A4B8.....lub SuperB, ale wszystko, co fajne to powyżej 50k, a swoje za ile sprzedać....28....30 to już o cud się obije. A jak oddać za ok. 25, to bez sensu, przesiąść się na nowszego golasa, jak tu ma się wszystkie wygody, jak w apartamencie w Dubaiu :banan:

Mamy te same typy, z tym że SuperB II gen akurat w ogóle mi się nie podoba. B8 tylko polift, przedlift do mnie nie przemawia. Jeszcze Pastuch CC ze skrzynią DSG brałbym na tapetę. Ogólnie to nic ciekawego w granicy do 50koła nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy przycisk otwierania bagaja w drzwiach kierowcy jest taki sam w angliku?

Pozdrawiam

Edytowane przez Andrzej07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilku faworytów, ale jak dla mnie, to sporo trzeba by dołożyć. A6C6 FL, A4B8.....lub SuperB, ale wszystko, co fajne to powyżej 50k, a swoje za ile sprzedać....28....30 to już o cud się obije. A jak oddać za ok. 25, to bez sensu, przesiąść się na nowszego golasa, jak tu ma się wszystkie wygody, jak w apartamencie w Dubaiu :banan:

Mamy te same typy, z tym że SuperB II gen akurat w ogóle mi się nie podoba. B8 tylko polift, przedlift do mnie nie przemawia. Jeszcze Pastuch CC ze skrzynią DSG brałbym na tapetę. Ogólnie to nic ciekawego w granicy do 50koła nie ma.

,

Mi akurat SuperB II ok. 2009r robi, co do B8 - tak jak piszesz, tylko poliftowa.....ehhh tak, czy siak wszystko powyżej 50k, a uważam, że proporcjonalnie i tak daleko tym autom do naszych B6stek.......poza oczywiście wiekiem, dlatego trzeba się otrząsnąć i jeżdzić dalej.

Jutro znajomek podjeżdza do mnie A6C6 3.0 tdi 290PS, nie pamietam Nm, ale coś pod 600 podchodzi. Skrzynia manual i ponoć łeb urywa. Świeżo po programie, pełna dokumentacja przebiegu i stanu.....45k dał, ale co do wyposażenia, to na bank wersja soft....teraz weź to sobie doposaż, to z 30k nie Twoje a ile zabawyz tymi światłowodami etc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilku faworytów, ale jak dla mnie, to sporo trzeba by dołożyć. A6C6 FL, A4B8.....lub SuperB, ale wszystko, co fajne to powyżej 50k, a swoje za ile sprzedać....28....30 to już o cud się obije. A jak oddać za ok. 25, to bez sensu, przesiąść się na nowszego golasa, jak tu ma się wszystkie wygody, jak w apartamencie w Dubaiu :banan:

Mamy te same typy, z tym że SuperB II gen akurat w ogóle mi się nie podoba. B8 tylko polift, przedlift do mnie nie przemawia. Jeszcze Pastuch CC ze skrzynią DSG brałbym na tapetę. Ogólnie to nic ciekawego w granicy do 50koła nie ma.

,

Mi akurat SuperB II ok. 2009r robi, co do B8 - tak jak piszesz, tylko poliftowa.....ehhh tak, czy siak wszystko powyżej 50k, a uważam, że proporcjonalnie i tak daleko tym autom do naszych B6stek.......poza oczywiście wiekiem, dlatego trzeba się otrząsnąć i jeżdzić dalej.

Jutro znajomek podjeżdza do mnie A6C6 3.0 tdi 290PS, nie pamietam Nm, ale coś pod 600 podchodzi. Skrzynia manual i ponoć łeb urywa. Świeżo po programie, pełna dokumentacja przebiegu i stanu.....45k dał, ale co do wyposażenia, to na bank wersja soft....teraz weź to sobie doposaż, to z 30k nie Twoje a ile zabawyz tymi światłowodami etc....

A C6 jest już ochrona komponentów ponoć z tym też jest nie tak hop siup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, można za około 400 zł ominąć to bez ingerencji w legalność....ale wtedy koszta modów diametralnie rosną. Za dużo tam jest różnych myków, dlatego trzeba by kupić już dobrze wyposażoną wersję, a to niestety robi dużą cenę.....zresztą tak samo jest w naszych B6, zwyklaka można mieć już za 16 tyś ( nie wnikam w oryginalność przebiegu lub wypadkowość), ale za oryginalnego i pełnego s-line i jeszcze na bogatym wyposażeniu już trzeba położyć około 30 tyś.

Swoją drogą nie znalazłem na allegro sztuki, która by powalała czymś z wyposażenia, ale ceny niektórych sięgają 25...28 tyś, co do wersji s-line też mało jest oryginalnych i kompletnych. niby w opisie "pełny s-line", a oprócz naklejek na listwach drzwi nic s-line tam nie ma. Ale ludzie się nabierają, w końcu jest znaczek, więc jest s-line....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeli papą

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilku faworytów, ale jak dla mnie, to sporo trzeba by dołożyć. A6C6 FL, A4B8.....lub SuperB, ale wszystko, co fajne to powyżej 50k, a swoje za ile sprzedać....28....30 to już o cud się obije. A jak oddać za ok. 25, to bez sensu, przesiąść się na nowszego golasa, jak tu ma się wszystkie wygody, jak w apartamencie w Dubaiu :banan:

Mamy te same typy, z tym że SuperB II gen akurat w ogóle mi się nie podoba. B8 tylko polift, przedlift do mnie nie przemawia. Jeszcze Pastuch CC ze skrzynią DSG brałbym na tapetę. Ogólnie to nic ciekawego w granicy do 50koła nie ma.

Dobry zestaw [emoji6]

Mnie zaś korci trochę Mondeo no i jeszcze jedna marka która przykuwa mają uwagę to bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mondki fajne kurde, zwlaszcza ten z Sosnowca, co go wrzuciles ostatnio. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...