Maciek0502 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Mam pytanie: w związku z tym, że posypało mi się turbo i auto trafia na warsztat, mechanik wyraził chęć wymiany uszczelek na wtryskiwaczach i sprawdzenia czy w zbiorniku paliwa nie ma oleju silnikowego. Czy to ma sens? O ile uszczelki jeszcze rozumiem, to jak z tym olejem w kotle?
C4NC3R Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Olej w paliwie? Prędzej na odwrót ale i tak olej do wymiany także tego... Jak bardzo to turbo się posypało, wściekło się - wypiło cały olej?
bjoern Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ktoś poleci jakieś dobrze brzmiące tłumiki końcowe przelotowe? Z końcówkami od razu, tak do 3stówek za sztukę
Maciek0502 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 C4NC3R, geometria się chyba zacięła, turbo mi się zawiesiło w trasie, a teraz stojąc przed autem słyszę jak coś w turbinie grzechocze. Mechanik twierdzi, że jeśli był problem z turbo, to często siadają uszczelki na wtryskiwaczach. A przez to olej idzie w powrót paliwa i do kotła....
slavko87 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Panowie mam prawdopodobnie schowki do b6 pod fotele tylko nie jestem tego pewien i potrzebuje nr ich, może ktoś ma to prosiłbym o pw to będą na sprzedaż
KoJ@K Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Maciek - olej idzie w powrot paliwa - ocb ? Jezeli tylko masz zapieczoną geo to wystarczy porzadne jej czyszczenie i tyle, a z tego co piszesz to odnosze wrazenie, ze Twoj mechanik byl na drogim sylwestrze i teraz musi go sobie szybko odbic ...
Maciek0502 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Też mi się tak coś zdawało... Paliwo w olej to wiem jak puścić ale w drugą stronę, pierwszy raz słyszałem... A turbo wyślę na regenerację, bo i olej w dolocie jest....
KoJ@K Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Znajdz mi takie tdi, (z nie zaslepioną odmą) ktore nie ma oleju w dolocie ?! Olej w dolocie nie koniecznie bierze sie tam tylko z turbiny. Jezeli turbo jest do samego czyszczenia to przyslij je do mnie. Edytowane 10 Stycznia 2016 przez KoJ@K
C4NC3R Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 A turbo wyślę na regenerację, bo i olej w dolocie jest.... Tragedia jest jak jest olej w puszcze filtra powietrza. W dolocie to norma. Zobacz czy turbo ma duże luzy, bo może to wirnik trze.
kaFFFar Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 witam , Panowie jakie zarniki d2s polecacie ? pzdr i z gory Dziekuje za odp
Stichy Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Najlepsze to http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337529-xenon-zarniki-palniki-philips-osram-d1s-d2s-4300k-4850k/ U mnie leza juz rok i nawet kurz nie siada
kaFFFar Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 nie wiem czy beda dobre moze nowe , jakie m tech albo oem
TOM3K Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 kupując tanie żarniki nie zawsze zaoszczędzisz jak Ci przetwornica padnie to będziesz miał tanio ...
bongod Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Panowie te wkręty wszystkie od osłony silnika to trzeba osobno kupować czy jest jakiś zestaw? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
kaFFFar Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 slyszalem ze ory przetwornic nie da sie zwalic heh
H4mm3R Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 slyszalem ze ory przetwornic nie da sie zwalic heh A zwłaszcza takiej która od nowości siedzi w b6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się