Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

czujnik G62 do wymiany lub wiązka do sprawdzenia, ale na 99% czujnik. Miałem to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Jaka firme polecacie fo regeneracji maglownicy?

rzadną :) Lepiej kupić magiel z Exeo po niskim przelocie i masz pewność że polata długie lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka firme polecacie fo regeneracji maglownicy?

ARGO Częstochowa

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik G62 do wymiany lub wiązka do sprawdzenia, ale na 99% czujnik. Miałem to samo.

Czujnik g62 jest podobno na termostacie a ternostat wymieniłem na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Pany, sprawa zawieszenia tylnych tłumików L + P. Czy te wieszaki z gumami są wymienne jako całość, mocowanie + guma? Prawy tłumik mi ostro opadł, więc chciałem wymienić wieszak, ale okazało się, że mam lewy, a ten nie podejdzie. Nie widzę specjalnie możliwości zdjęcia samej gumy z uchwytu. Przerabiał ktoś z Was to?

Mam na myśli poniższy element:

s-l225.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to prawda.

Czujniki są dwa. Jeden na plecach silnika w króćcu wodny, który lubi sobie przeciekać z czasem oraz przy chłodnicy.

Termostat to termostat.

Nie pisz w wielu miejscach jednocześnie na ten sam temat bo nie idzie tego ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Pany, sprawa zawieszenia tylnych tłumików L + P. Czy te wieszaki z gumami są wymienne jako całość, mocowanie + guma? Prawy tłumik mi ostro opadł, więc chciałem wymienić wieszak, ale okazało się, że mam lewy, a ten nie podejdzie. Nie widzę specjalnie możliwości zdjęcia samej gumy z uchwytu. Przerabiał ktoś z Was to?

Mam na myśli poniższy element:

s-l225.jpg

Sama gumę kup i wymień juz u siebie też wymieniałem

naciepane z GT-I9195

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guma schodzi bez problemu, element gumowy taki sam na lewa i prawa strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,zmierzy mi ktoś wysokość do błotnika na springach eibach lub H&R,oczywiscie koło tez tu bedzie miało znaczenie :wink:

Zastanawiam się czy jest sens montowac w/w spreżyny ;) teraz ma 65przód i 65,5tył na 18'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko,może ktoś jeździł na obu zawieszeniach. Czy po naszych pięknych drogach (mam bardziej na myśli te pamiętające lata 80 i 90te, czyli ujowe już) da się latac jakoś sensownie (prędkośc) na zawiasie 1BV? Strasznie twardo jest?

Pytam bo marzy mi się troszkę większe obniżenie i trzymają mnie bilstein'y B6. Aktualnie mam właśnie bile B6 + sprężyny 1BE i da się z tym życ, choc miękko już nie jest ;)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1BV jest spoko, wcześniej miałem gwint TA i kupa straszna, twardo, trzeszczało wszystko, ogólnie nie byłem zadowolony i wsadziłem z powrotem 1BV. Jak dla mnie jest przepaść. Stosunkowo sztywno, ale na pewno nie aż tak twardo.

Polecam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gowniany gwint. Dlatego kupa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko,może ktoś jeździł na obu zawieszeniach. Czy po naszych pięknych drogach (mam bardziej na myśli te pamiętające lata 80 i 90te, czyli ujowe już) da się latac jakoś sensownie (prędkośc) na zawiasie 1BV? Strasznie twardo jest?

Pytam bo marzy mi się troszkę większe obniżenie i trzymają mnie bilstein'y B6. Aktualnie mam właśnie bile B6 + sprężyny 1BE i da się z tym życ, choc miękko już nie jest ;)

Pozdr

Mam 1BV i fele 19cali jest twardo ale i w zakrętach trzyma jak wściekły ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na HR i nie mogę zbytnio do czego się doczepić, jak dla mnie jest idealny - nie za sztywno, nie za miękko, jedynie muszę usztywnić trochę tył, bo na chopkach lekko podskakuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gowniany gwint. Dlatego kupa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Możliwe, choć w Borze miałem tez TA i było spoko. Zresztą jaka cena taka jakość. Jak bym miał drugi raz gwint zakładać - w co wątpię, to na pewno TA już nie wrzucę. 1BV jest ok, nic nie skrzypi, nic nie trzeszczy. Być może tylko jakieś springi wrzucę, ale póki jest dobrze, to nie ma co wariować. Wsiadam w auto i jadę, a nie zastanawiam się którędy będzie lepiej i na budzik patrzę, żeby w dziurę nie wjechać z dużą prędkością. 17" też się dobrze sprawdzają. Szczerze mówiąc auto mam od 4 lat a dopiero od roku widzę jak nim się może dobrze jeździć...... :wink:

Także wyjebka na gwinty i wielkie fele :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,zmierzy mi ktoś wysokość do błotnika na springach eibach lub H&R,oczywiscie koło tez tu bedzie miało znaczenie :wink:

Zastanawiam się czy jest sens montowac w/w spreżyny ;) teraz ma 65przód i 65,5tył na 18'

65/65,5cm na Eibach ProKit/Bilstein B8 i 215/55/r17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowe co do zawiasu 1BV w B6 to ponoc sanki pod silnikiem roznia sie pod ten kod zawieszenia od standartowych , czy ktos moglby to potwierdzic lub zaprzeczyc i wzglednie jak to mozliwe podac ori numer takich sanek bo zastanawiam sie nad zmiana zawiasu wlasnie na 1BV z 1BE.

Ogolnie dobrze sie jezdzi ale na zakretach zbytnio sie wychyla a nie stac mnie na montaz gwintu a obecne wachacze i tak wymagaja wymiany.

Kiedys mialem moja B6 obnizona o 35 mm , super jazda jak i na prostych tak i na zakretach ale taki niski zawias ni uja sprawuje sie w miejskiej eksploatacji auta. Do dzis odczuwam tego skutki w postaci polamanych oslon pod silnikiem i ogolnie spodu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...