Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne to jest bo jezdzac na 245 czy 235 przednie opony myszkuja.. a gdy jeździłem na 225 opony zachowywaly sie juz normalnie w koleinach czy nierownosciach.. wychodzi na to ze ma to jakies znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Miałem 64,5 cm do blotnika na 16'(przód i tył) teraz jest 63cm, dla mnie jest optymalnie i już trzeba uważać tym bardziej że mam jeszcze cupre pod zderzakiem

Opona była 205/55 podczas pomiarów? Wcześniej auto miałeś na springach 1BE, pytam bo jakoś nisko już przed wymianą sprężyn było ;) ?

I jeszcze pytanko o sprężyny, brałeś te do 1165kg przód?

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecicie.brac poduszki silnika do 2,5 z firmy febi tak wiem coraz gorsze opinie maja ale cene.dostalem.fajna i.sie zastanawiam.

Lewa febi-110zl, prawa febi- 127zl

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to jest bo jezdzac na 245 czy 235 przednie opony myszkuja.. a gdy jeździłem na 225 opony zachowywaly sie juz normalnie w koleinach czy nierownosciach.. wychodzi na to ze ma to jakies znaczenie.

Ja przerabialem każda szerokość. I bez wątpienia 235 to masakra i nieporozumienie, 225 większy komfort i optyka, ale brak ekonomii, natomiast 205 to komfort i ekonomia, ale brak optyki. A przewidywania producenta.....dziwna sprawa. Ja sprowadziłem z DE i zalecenia na 235, natomiast znajomy ma z PL salonu i ma 225....nie rozumie tej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


bez wątpienia 235 to masakra

zgadzam się... 235 w B6 to masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 to ledwo dojechałem do domu kiedyś jak kupiłem na 235 w niemcowni :)

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wątpienia 235 to masakra

zgadzam się... 235 w B6 to masakra.

Niby dlaczego?

Szerokość polskich kolein jest dość spora.

Nie ma żadnej różnicy między 225, czy 235.

Miałem 225, a teraz mam 235 i nie odczuwam żadnej różnicy. Jedynie plusy ze względu na większy komfort i mniejsze problemy z trakcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przy wyższych prędkościach rzucało na boki masakrycznie :) teraz 215 i jest cycuś. Mówię o 17stkach

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 225 nie jeździłem w B6, mówię to odnośnie porównania 205 i 235. ja teraz na lato zakładam 215. co prawda u mnie w mieście kolein jest coraz mniej.. ale do zwykłego 1.8T 235 było średnią opcją. druga kwestia jest taka, że opony, na których kupiłem auto, nie były najwspanialsze :) chociaż w A5 czy teraz w A6 przy gumie 255 nie jest źle.. no w koleinach bywa różnie, ale generalnie nie ma tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


teraz mam 235 i nie odczuwam żadnej różnicy. Jedynie plusy ze względu na większy komfort i mniejsze problemy z trakcją.

+1,

na 225 nie jeździłem ale przerabiałem lato 205 i 215/55/16 i o wiele wygodniej/bezpieczniej jest na 235/17.

Dodam tylko, że 235 ma niezaprzeczalnie lepsze indeksy nośności niż 225 a ccco z q mało nie waży :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opcja jest taka że różne są drogi w różnych rejonach Polski :D

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 64,5 cm do blotnika na 16'(przód i tył) teraz jest 63cm, dla mnie jest optymalnie i już trzeba uważać tym bardziej że mam jeszcze cupre pod zderzakiem

Opona była 205/55 podczas pomiarów? Wcześniej auto miałeś na springach 1BE, pytam bo jakoś nisko już przed wymianą sprężyn było ;) ?

I jeszcze pytanko o sprężyny, brałeś te do 1165kg przód?

dokładnie 1be na zimie 205/55/16 brałem dokładnie te 1165kg/1135kg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja..

Kogo przyniosło do Giżycka?

Srebrny AVANT, CB na dachu, naklejka Division'u nad reflektorem? Tablic nie zauważyłem... Prędkości były zbyt duże :)

Widziany na ul. Obwodowej ok 8 rano...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne drogi w różnych rejonach Polski. Mało tego, nawet prawa fizyki inaczej działają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne drogi w różnych rejonach Polski. Mało tego, nawet prawa fizyki inaczej działają :)

[emoji23] [emoji23] [emoji23]

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 64,5 cm do blotnika na 16'(przód i tył) teraz jest 63cm, dla mnie jest optymalnie i już trzeba uważać tym bardziej że mam jeszcze cupre pod zderzakiem

Opona była 205/55 podczas pomiarów? Wcześniej auto miałeś na springach 1BE, pytam bo jakoś nisko już przed wymianą sprężyn było ;) ?

I jeszcze pytanko o sprężyny, brałeś te do 1165kg przód?

dokładnie 1be na zimie 205/55/16 brałem dokładnie te 1165kg/1135kg

Dzięki :)

Jeszcze zapytam, tył bez podkładek 1BR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył bez podkładek, tylko że u mnie jest 2,5tdi którego nacisk przodu jest 1160kg i dlatego równo siadł,sprawdź u siebie wagę przodu bo może zmieścisz się w klasę nizej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że nastrój swiateczny dopisuje :naughty: co do opon u mnie mamuśka w b5 1.6 latała na r18 8,5j guma 235/40 i nie narzekała :decayed:

Edytowane przez tomekhxc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę, czy znajdzie się ktoś kto mnie oświeci, jak obniżać auto? Mam zawieszenie 1BA, przód OJJ, tył OYK. Tematy odpowiednie znalazłem, ale ich nie rozumiem...

Chciałbym obniżyć auto o 25-30 mm. Ma ktoś może już sprawdzone, wypróbowane zestawy? Np. EINBACH PRO-KIT -30/-30 i jaki amorek?

Mechanik wspominał coś o zestawie od KAYAB'y.- podobno mogą być tańsze- ma ktoś w tej kwestii doświadczenie?

Będę wymienić amortyzatory i sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...