Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki Panowie za odpowiedzi/podpowiedzi. Tak wypytuje odnośnie twardości 1BV, bo na aktualnym zawiasie nie polecę już tak szybko na marniejszej drodze (bo jest po prostu niemiło) jak za dawnych czasów na 1BE w By5.

Poczekam,pozastanawiam się jeszcze ;), może odpowie jeszcze ktoś kto miał bezpośrednie porównanie: springi 1BV z ori amorami vs. springi 1BV z bilstein'ami B6/B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie na 1BE i H&R na 16' biedronkach 205/55 bylo ~63cm. A gwintu jakiego byscie Pany nie zalozyli, to trzeszczenia plastikow sie nie uniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za odpowiedzi/podpowiedzi. Tak wypytuje odnośnie twardości 1BV, bo na aktualnym zawiasie nie polecę już tak szybko na marniejszej drodze (bo jest po prostu niemiło) jak za dawnych czasów na 1BE w By5.

Poczekam,pozastanawiam się jeszcze ;), może odpowie jeszcze ktoś kto miał bezpośrednie porównanie: springi 1BV z ori amorami vs. springi 1BV z bilstein'ami B6/B8

niestety nie mam porównania j/w, ale jak dla mnie na 1bv jest "prawie" tak sztywno i twardo jak na gwincie który miałem w B5 z tą tylko różnicą że teraz mam wóz drabinasty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie sprężyny raczej nie są winne, kilkadziesiąt tysi po naszych drogach może zabic wszystko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 1BE i H&R na 16' biedronkach 205/55 bylo ~63cm. A gwintu jakiego byscie Pany nie zalozyli, to trzeszczenia plastikow sie nie uniknie.

masz ponad centymetr mniejszą srednice koła,i to by pasowało ~63,5(twoje) - ~65(moje) =1,5cm nizej niż be/bv na H&R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?

Obstawiał bym wahacze. Ja w ciągu roku stopniowo wymieniałem dół i ostatnio jednorazowo górę. Wszystkie markowe......efekt jest zaskakujący. Zupełnie inne auto. Lepiej wybiera dziury, nie tłucze. Nawet nie spodziewałem się takiego efektu. Zostały by jeszcze amorki i springi za pewnie jakiś czas i całe zawieszenie z tyłu. Myśle, że będzie wówczas prawie jak salon :grin:

U mnie na 1BE i H&R na 16' biedronkach 205/55 bylo ~63cm. A gwintu jakiego byscie Pany nie zalozyli, to trzeszczenia plastikow sie nie uniknie.

Dokładnie, ale u mnie ustało po powrocie na 1BV.....jest błoga cisza, tylko roleta czasami się odezwie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu wywaliłem wszystkie wahacze i łączniki z przodu i wystawiłem nowe. Wszelkie stuki, puki i skrzypienia ustały.

Natapane z P8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?

Powiem Ci ze mam podobnie. Od trzech lat jezdze na gwincie i tak jakby z roku na rok co raz bardziej rozlazly byl. Wahacze tez mam ori przy 266k ale ostatnio zagladalem to tylko banany raczej do wymiany, ale bez tragedii. I tak auto gorzej sie prowadzi. Moze stabilizatory?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki mam poduszke prawa wylana,widac czerowny olej wokół niej (zaschniety),pytanie czy powinienem wymienic komplet czy moge tylko jedną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na głównej Divisionu info odnosnie smyczy do nabycia dla członków B6D jakby ktoś chciał :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jestem ile wy robicie km na rok i chetnie bym sie przejechal waszymi autami.

Ja w swojej mam przelotu 458 jak kupowalem w 2010 r to mial 218.

Zawiasy mialem rozne od 1bv po 1ba o skonczywszy na eibachu i bilstein b8. Zderzak tez juz zdarzylem urwac i to nie raz, nie mowiac o oslonach pod autem.

Co do komfortu to siedzenia tez maja znaczenie i te z b7 wedlug mnie ta wygodniejsze niz z b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może i ja dorzucę swoje kilka groszy, obecnie jeżdżę na setup-ie :

Koła:19"

Opony: 235/35/19

Springi: Eibach sportline

Amory: 1BV

Ogólnie przesiadlem się z Ba i jest twardo, nie ma mowy o komfortowym poruszaniu się po nawet wyboistej drodze a co dopiero dziurawej :) nawet na 16" z opona 205/55/16.

Co do plastików to wcześniej zero trzaskow, obecnie coś tam z tyłu skrzypi przy słupku;)

Razem ze springami i amorkami wymieniłem również całe kpl zawieszenie,i od tamtej pory od strony zawieszenia nie mam żadnych dziwnych dźwięków, luzow itp. Swoją drogą ciekawe jak długo to potrwa na tych 19 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?

Powiem Ci ze mam podobnie. Od trzech lat jezdze na gwincie i tak jakby z roku na rok co raz bardziej rozlazly byl. Wahacze tez mam ori przy 266k ale ostatnio zagladalem to tylko banany raczej do wymiany, ale bez tragedii. I tak auto gorzej sie prowadzi. Moze stabilizatory?

Stabilizatory raczej wątpie, mam z resztą przód z RS4 na nowych gumach. Bardziej obstawiam jednak wahacze tak jak pisali poprzednicy, chociaż u mnie nie ma żadnego stukania, pukania czy innych nieporządanych dźwięków. Podejrzewam że po prostu gumy na sworzniach już mają dość, chociaż u mnie luzów większych tam nie ma.

Amory z tyłu mam nowe ori + odboje dedykowane do 1BE.

Przednie amory kupie nowe na dniach i wrzuce razem z nówkami springami Eibach Pro-Kit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?

Powiem Ci ze mam podobnie. Od trzech lat jezdze na gwincie i tak jakby z roku na rok co raz bardziej rozlazly byl. Wahacze tez mam ori przy 266k ale ostatnio zagladalem to tylko banany raczej do wymiany, ale bez tragedii. I tak auto gorzej sie prowadzi. Moze stabilizatory?

Stabilizatory raczej wątpie, mam z resztą przód z RS4 na nowych gumach. Bardziej obstawiam jednak wahacze tak jak pisali poprzednicy, chociaż u mnie nie ma żadnego stukania, pukania czy innych nieporządanych dźwięków. Podejrzewam że po prostu gumy na sworzniach już mają dość, chociaż u mnie luzów większych tam nie ma.

Amory z tyłu mam nowe ori + odboje dedykowane do 1BE.

Przednie amory kupie nowe na dniach i wrzuce razem z nówkami springami Eibach Pro-Kit

U mnie stukow tez nie ma. Auto poprostu troche zrobilo sie za elastyczne. Moze faktycznie te gumy maja dosc. Co prawda to juz 13 lat :). Dzisiaj zmienilem tez opony na nowe letnie i troche jakby lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy 1BE a 1BV jest bardzo wyczuwalna różnica. 1BV jest twarde.

Znaczenie mają też ścianki w oponie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam na sprzedaż oryginalny termostat do B6 1.8T, wariował mi wskaźnik temp. wymieniłem czujniki termostat a okazało się że problem tkwił w przerwanym kablem od licznika :) z ceną się dogadamy jeśli będzie ktoś chętny (autko 2003r 120kw 163 PS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam na sprzedaż oryginalny termostat do B6 1.8T, wariował mi wskaźnik temp. wymieniłem czujniki termostat a okazało się że problem tkwił w przerwanym kablem od licznika :) z ceną się dogadamy jeśli będzie ktoś chętny (autko 2003r 120kw 163 PS)

A jednak :-)

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy 1BE a 1BV jest bardzo wyczuwalna różnica. 1BV jest twarde.

Znaczenie mają też ścianki w oponie.

Jeśli chcemy być aż tak skrupulatni, to nawet ciśnienie w oponach wpływa na komfort....nie wspomnę już o runflatach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...