Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ilu trzeba ludzi do założenia opon???

Trzech.

Dwóch się bije o parametry, a trzeci zakłada

Hahaha

[emoji23] [emoji23] [emoji23]

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ilu trzeba ludzi do założenia opon???

Trzech.

Dwóch się bije o parametry, a trzeci zakłada

Hahaha

Grześ rozwaliłeś mi system :polew::polew::polew:

Opublikowano (edytowane)

A który rozwala się na drzewie? :grin:

To gdzie ten śnieg? Bo nie wiem czy opony mam już zdejmować i pakować do wysyłki :decayed:

Lokalnych starszych specjalistów od zmniejszania ET i naciągu wąskich opon na szeroką felgę to i tak nie przekona, ale może któryś z początkujących adeptów optycznego podnoszenia mocy swoich A4-ek to przeczyta i się zastanowi czy lans jest cenniejszy od bezpieczeństwa:

http://kolo.naszemiasto.pl/artykul/indeks-nosnosci-i-predkosci-opony-dlaczego-nalezy-sie-ich,2404177,art,t,id,tm.html

(Materiał powstał przy współpracy z serwisem Oponeo.pl)

"O ile w przypadku indeksu prędkości niewielkie odstępstwa są dopuszczalne, z indeksem nośności nie wolno eksperymentować. Przede wszystkim takie ogumienie szybciej się zużyje i będzie bardziej podatne na uszkodzenia. Może pęknąć w czasie jazdy, a jeśli usterka zakończy się wypadkiem, ubezpieczyciel będzie miał podstawę do odmowy wypłaty odszkodowania."

http://www.tirendo.pl/indeks-predkosci/

"Należy wybierać ogumienie o nośności równej bądź wyższej niż ta, zalecana przez producenta. Montowanie opon o niższym obciążeniu jest kategorycznie zakazane, gdyż grozi szeregiem negatywnych konsekwencji- niestabilnością prowadzenia pojazdu, obniżeniem poziomu bezpieczeństwa oraz szybszym zużyciem opony."

Szybsze zużywanie się opon. Hmmm, skąd ja to znam... :whistling:

Rozbawiają mnie też stwierdzenia, że węższą oponą lepiej jeździ się w koleinach... jednocześnie ignorując fakt, że przez niższy indeks nośności ma się gorszą stabilność prowadzenia taczki :grin:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Ludu, nie mogę wrzucić żadnych zdjęć z serwera Google. Komunikat o złym formacie się pojawia, a format *.jpg

Natapane z P8

Opublikowano

Ucho 77

18 8j z et35 bez dystansu lanie siada? Czy na przod trzeba dystans?

Bo.myslalem 35tyl i 40przód

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

:hi:

Dzieje się tutaj widzę :decayed:


Dejta se już pokój z tym indeksem :facepalm: każdy jest dorosły i odpowiada za siebie i swoje czyny, a swoją drogą może w drugą stronę ile osób jeździ na zużyty starych oponach ale najważniejsze że im się indeks zgadza tak.



Ludu, nie mogę wrzucić żadnych zdjęć z serwera Google. Komunikat o złym formacie się pojawia, a format *.jpg

Przez to spróbuj

http://postimage.org/

Opublikowano

To po weekendzie

Natapane z P8

Opublikowano (edytowane)

każdy jest dorosły i odpowiada za siebie i swoje czyny, a swoją drogą może w drugą stronę ile osób jeździ na zużyty starych oponach ale najważniejsze że im się indeks zgadza tak.

Ci i ci są potencjalnie niebezpieczni na drodze. Pół biedy jak sami owiną się wokół drzewa... selekcja naturalna, reszta żyje dalej :hi:

Gorzej jak wpadną na przeciwny pas i uderzą w samochód z rodzinką na pokładzie... ileż to takich historii już było?

Ja rozumiem, że z różnych pobudek chce się być największym masta-kastą-sensejem w swojej wsi czy tam być tym kogutem stojącym najwyżej na gnojowniku, ale LYtości - powinny być tego lansu jakieś granice!

Żebym to ja jeszcze teoretyzował... ale moje doświadczenie i filmik który zamieściłem jest dla mnie niezbitym dowodem na to, co od dawna jest oczywiste... dziwnym przypadkiem moi oponenci coś zamilkli... :whistling:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Inaczej co masz w dowodzie w pozycji F1 ??

Opublikowano (edytowane)

Wiem do czego zmierzasz... ile razy mamy do tego wracać? Pisałem o tym już kilka stron wcześniej. Pisałem też o tym, że w zakręcie to jedna z opon musi przejąć znacznie większy ciężar niż w czasie jazdy na wprost.

DMC samochodu moje 88-ki ogarniały z prawie 100kg zapasem... a jednak:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8ZFBCLTVXUUdmUUk/view?usp=sharing

Pisałem też o tym, że tak naprawdę to tylko raz, może dwa razy moje auto było zapakowane na full...

Wiem za to jaki indeks nośności zaleca producent:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8NW5td1g5N0prNnc/view?usp=sharing

F1 - 2155kg :hi:

Opony Pirelli PZERO 225/40R18 88Y z 2011r, kupione jako NOWE w połowie 2012r. Dwa lata po zakupie i mega zadowoleniu zaczęły się problemy. Co jeszcze pominąłem?

Śniegu, który to rzekomo miał mi skrzypieć jak widać na filmiku brak.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano (edytowane)

Może też trafiłeś na jakąś wadliwą partie...ja akurat mam u siebie co prawda 92 indeks i wzmacniane, ale 88 też śmiało wkładał bym.

U mnie też wiadomo trochę mnie jest..

F1 2010 kg

Edytowane przez Tomi_81
Opublikowano

Ucho 77

18 8j z et35 bez dystansu lanie siada? Czy na przod trzeba dystans?

Bo.myslalem 35tyl i 40przód

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Nie wiem,nie znam się

:grin:

A na poważnie felga będzie ~10mm od krawędzi blotnika :wink:

A co z wczorajszymi felami?

Et40 Odpuść chyba że coś szerszego dasz

Opublikowano

Nie wiem,nie znam się

Jaki skromy :decayed:


Et40 Odpuść chyba że coś szerszego dasz

Raczej ja mam 8j et 43 plus 6mm dystans i bida z nędzą :)

Zresztą gdzieś mam fotki

Opublikowano

Ucho 77

18 8j z et35 bez dystansu lanie siada? Czy na przod trzeba dystans?

Bo.myslalem 35tyl i 40przód

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Nie wiem,nie znam się

:grin:

A na poważnie felga będzie ~10mm od krawędzi blotnika :wink:

A co z wczorajszymi felami?

Et40 Odpuść chyba że coś szerszego dasz

Ja juz korby dostaje z tym obuwiem do auta.

To co wczoraj pokazalem tj.9j z et 40

Mam jeszcze do wyboru 8j z ET kolejno

35,40,42

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz żeby to jakoś wyglądało bez dystansów bierz 35

Tylko nie pamiętam co tu za dystans był :eusathink: ale chyba 17mm oczywiśćie tylko przymiarka była :decayed:

image.jpg

Edytowane przez Tomi_81
Opublikowano

f1cc8a2fd4add1f2f96129c8143781a5.jpg

Tak wygląda 19/9.5 et 45 z 3 mm dystansem z przodu jest to samo bez dystansu

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

TOMI wlasnie et 35 i dystans 17 wiec moze 40 i mniejszy dystans.

Juz nie ogarnia majac teraz 9j i et 40 zacisk pod 320 nie wejdzie a majac 8j tak samo d*pa co nie ?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Takie cudo et 40 i 9j

3d486d3f867aefb9cb58dac470f327f4.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie bulwersuj się Tutejsi znawcy uważają, że będą OK... że to w fabryce wymyślają "mongolskie teorie" - zalecenia, minimalne wytyczne i takie tam

To ja napisałem i chodziło wtedy o rozmiar opony więc patrz co cytujesz - swoją drogą mówisz o zaleceniach producenta a sam jeździsz na 225/40 a PONOĆ POWINNO się tylko na 235 :kox:


dziwnym przypadkiem moi oponenci coś zamilkli...



Niektórzy w tym czasie pracują.
Opublikowano

A który rozwala się na drzewie? :grin:

To gdzie ten śnieg? Bo nie wiem czy opony mam już zdejmować i pakować do wysyłki :decayed:

Lokalnych starszych specjalistów od zmniejszania ET i naciągu wąskich opon na szeroką felgę to i tak nie przekona, ale może któryś z początkujących adeptów optycznego podnoszenia mocy swoich A4-ek to przeczyta i się zastanowi czy lans jest cenniejszy od bezpieczeństwa:

http://kolo.naszemiasto.pl/artykul/indeks-nosnosci-i-predkosci-opony-dlaczego-nalezy-sie-ich,2404177,art,t,id,tm.html

(Materiał powstał przy współpracy z serwisem Oponeo.pl)

"O ile w przypadku indeksu prędkości niewielkie odstępstwa są dopuszczalne, z indeksem nośności nie wolno eksperymentować. Przede wszystkim takie ogumienie szybciej się zużyje i będzie bardziej podatne na uszkodzenia. Może pęknąć w czasie jazdy, a jeśli usterka zakończy się wypadkiem, ubezpieczyciel będzie miał podstawę do odmowy wypłaty odszkodowania."

http://www.tirendo.pl/indeks-predkosci/

"Należy wybierać ogumienie o nośności równej bądź wyższej niż ta, zalecana przez producenta. Montowanie opon o niższym obciążeniu jest kategorycznie zakazane, gdyż grozi szeregiem negatywnych konsekwencji- niestabilnością prowadzenia pojazdu, obniżeniem poziomu bezpieczeństwa oraz szybszym zużyciem opony."

Szybsze zużywanie się opon. Hmmm, skąd ja to znam... :whistling:

Rozbawiają mnie też stwierdzenia, że węższą oponą lepiej jeździ się w koleinach... jednocześnie ignorując fakt, że przez niższy indeks nośności ma się gorszą stabilność prowadzenia taczki :grin:

Kolego indeks nośności określa się do max obciążenia przy max prędkości i nie sądzę że byś w zakręt wchdzil z max predkoscia bo mowisz ze przy zakrecie jest inny nacisk na opone i ze będziesz zapierdalal v max z full zaladowanum autem z rodzina na pokladzie.

A co do skrzypienia to po prostu kupiles c**jow opone i tyle wytrzymała 2 lata i na szrot.

Opublikowano

f1cc8a2fd4add1f2f96129c8143781a5.jpg

Tak wygląda 19/9.5 et 45 z 3 mm dystansem z przodu jest to samo bez dystansu

naciepane z GT-I9195

Secio no pięknie jest lecz 18 to opcja max,nie ukrywam ze boli mnie ze bede musial kupic kolo 8j

Majac teraz 9 wolałbym zostac na 8,5 taki kompromis,tylko ze te fejki nie sa w takim rozmiarze.

Ps. australijska produkcja "pdw"

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=6054356735

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...