Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mniejsz ekran? Jesteś pewny, a nie różni się rozdzielczością obrazy tylko?

tak, Low ma 6,5 cala, a High 7 cali. Grzesiek tutaj to wszystko rozpisał:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295399-nawigacja-mmi-3g-basic-high-3g-sim-wersje-wyposazenia/

Niby nic, a widać różnicę.....dzięki trochę jestem bardziej uświadomiony. Jeszcze tylko jak byś mi powiedział, czy przekładka na wersję high jest możliwie tania, czy droga zabawa. Jutro jadę oglądać auto i chciałbym mieć jasną sytuację....

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tomekhxc, spróbuj zrzucić trochę płynu, podłącz węża ogrodowego do przewodów nagrzewnicy i dawaj ciśnieniem w jeden a później w drugie wejście. Jak woda przejdzie, to nagrzewnica drożna. Zrób też może test na CO2...

tapatak napisał z hjułałej p8

Opublikowano

Mniejsz ekran? Jesteś pewny, a nie różni się rozdzielczością obrazy tylko?

tak, Low ma 6,5 cala, a High 7 cali. Grzesiek tutaj to wszystko rozpisał:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295399-nawigacja-mmi-3g-basic-high-3g-sim-wersje-wyposazenia/

Niby nic, a widać różnicę.....dzięki trochę jestem bardziej uświadomiony. Jeszcze tylko jak byś mi powiedział, czy przekładka na wersję high jest możliwie tania, czy droga zabawa. Jutro jadę oglądać auto i chciałbym mieć jasną sytuację....

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8dkF3VHZFdXdDcTg/view?usp=sharing

Tu masz w szczegółach omówione MMI 3 generacji :hi:

Opublikowano

Zrób też może test na CO2...
póki nie wyklucze wszystkich przyczyn to musze sie tą nagrzewnicą zająć a czarny scenariusz biore na koniec , chociaz nie mam żadnych objawów uszczelki ale też biore taka opcje pod uwage, dziwne mi bylo przy wymianie termostatu że tyle płynu wyciekło z układu a dolałem może z 0,5l i tyle do zbiorniczka , także napewno coś nie halo , przepłukam nagrzewnice bo dziwne że płyn wlatuje a na wylocie ledwo co , ewentualnie wymienie nagrzewnice bo koszt nieduży a ponoć sie da wymienic bez zrzucania deski...
Opublikowano

Tomasz nie tylko Ty miałeś taką sytaucje !

4h.tyle czasu zajęło mi odpowietrzanie 1.8T weże od nagrzewnicy zdjęte (a auto odpalone) i nic i jak u Ciebie jedyne co rosło to poziom płynu w zbiorniczku.

Finalnie skończyło sie tak,3 osoby jeden kręcił gazem ja trzymalem zdjęte przewody od nagrzewnicy a 3osoba masowała węże na chłodnicy

Opublikowano

Wedlug mnie gdzies siedzi baniA powietrza i nie chce przepuscic.

Opublikowano

dobra i przy tym temperatura na blacie by szalała?

Opublikowano (edytowane)

Na szybko pytanie:

W jaki sposób sprawdzić, jakie nr miał oryginalny pilot? (te z obudowy?) Wyrzuciłem ori obudowę, bo kupiłem nową, a teraz potrzebuję tych numerów, żeby dokupić nowy pilot....

Czy może z VCDS jakieś dane mnie nakierują?


Tomekhxc, tak, jak czujnik nie będzie zalany płynem, to głupoty pokazuje :)

Mój mechanior dorobił sobie rurkę przezroczystą, którą nakręca na zbiorniczek wyrównawczy i leje w nią płyn (żeby poziom płynu był sporo wyżej jak przewody do nagrzewnicy) i zaczyna odpowietrzać...

Edytowane przez Maciek0502
Opublikowano

Tomekhxc

Ja do nagrzewnicy nie idzie płyn do bombel jest i tyle.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

tylko że d*pa ... też zrobiłem wlew płynu wyrzej , nagrzewnice mam drożną , przepchałem powietrzem , płynem i normalnie leci , ani śmieci czy kamienia , a dalej zamiast zasysac to wywala płyn .....obawiam sie że to powietrze idzie inna drogą ..... spod uszczelki....

Opublikowano

tylko że d*pa ... też zrobiłem wlew płynu wyrzej , nagrzewnice mam drożną , przepchałem powietrzem , płynem i normalnie leci , ani śmieci czy kamienia , a dalej zamiast zasysac to wywala płyn .....obawiam sie że to powietrze idzie inna drogą ..... spod uszczelki....

Głowica do roboty. Niedawno miałem podobnie. Jak juz udało się auto odpowietrzyc to za 3 dni juz był ten sam efekt ze przestawało grzać i zbiornik był mokry

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

Głowica do roboty
chyba dwie :decayed:
Opublikowano

Głowica do roboty

chyba dwie :decayed:
No to koszty x2

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

No to koszty x2

no raczej, ale zbytnio sie tym nie przejmuje bo przy okazji pozmieniam te nieszczęsne napinacze , jeszcze rozrzadu nie słychać ale bedzie gotowe , uszczelniacze, wyczyszcze klapy i jak wyciągać to raz a dobrze
Opublikowano

Po oględzinach......i po audi. Przez telefon, że stan bdb, oczywiście przebieg ori 275k, wszystko w oryginale, wymieniona szyba czołowa.....w rzeczywistości, wnętrze mega zadbane, lakier generalnie ok, ale auto po strzale z przodu, maska i błotniki źle spasowane, silnik chodzi jak traktor, więc pewnie opiłki załatwiły układ paliwowy i wtryskowy......także kolejny rodzynek odpadł :angry: a był na prawdę ładny....na fotkach :grin:

Byłem u Zdunka i maja w rozliczeniu A4B8 2010r 171kkm automat wyposażenie ok, ale d*py nie urywa. Cena 49,900 - robione drzwi kierowcy 430 mikronów i maska 300 mikronów, reszta w okolicach 170 mikronów. Silnik chodzi całkiem ładnie, jeździ bardzo płynnie.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-ksanon-ledy-nawigacja-automat-143-km-metalik-ID6yCbnz.html#33cee6ff95

Jakby ktoś mógł mi jeszcze raz pomóc z vinem, to będę wdzięczny :wink:

Opublikowano

Pytanko, co może być przyczyną wycieku?bec2afd0d41a47b10e0d9b350d0e136b.jpg4450ca74d9ada7cf883f59820079248f.jpga8aea06c293fcc1d3a4f405e266a2b47.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Po oględzinach......i po audi. Przez telefon, że stan bdb, oczywiście przebieg ori 275k, wszystko w oryginale, wymieniona szyba czołowa.....w rzeczywistości, wnętrze mega zadbane, lakier generalnie ok, ale auto po strzale z przodu, maska i błotniki źle spasowane, silnik chodzi jak traktor, więc pewnie opiłki załatwiły układ paliwowy i wtryskowy......także kolejny rodzynek odpadł :angry: a był na prawdę ładny....na fotkach :grin:

Byłem u Zdunka i maja w rozliczeniu A4B8 2010r 171kkm automat wyposażenie ok, ale d*py nie urywa. Cena 49,900 - robione drzwi kierowcy 430 mikronów i maska 300 mikronów, reszta w okolicach 170 mikronów. Silnik chodzi całkiem ładnie, jeździ bardzo płynnie.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-ksanon-ledy-nawigacja-automat-143-km-metalik-ID6yCbnz.html#33cee6ff95

Jakby ktoś mógł mi jeszcze raz pomóc z vinem, to będę wdzięczny :wink:

Ja bym sobie w ogóke odpuścił szukania takiego auta w PL gdzie wiadomo że 95% sprowadzanych jest po przygodach lub zdjęte z szafy (albo to i to :))

W DE spokojnie znajdziesz fajnie wyposażone auto od prywatnej osoby w kwocie 10-12tys ojro

tak na szybko. Fajna opcja, privatanbieter, bezwypadkowy z historią

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234297881&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=4

Opublikowano

Niby tak. Ja dlatego nie szukam z komisów, tylko od osób prywatnych, ale jak widać też jest ciężko. Ten, którego oglądałem u Zdunka wychodzi, że jest z komisu,......z zagłębia kombinatorów w Kościerzynie. Mam tam dwóch znajomych, jeden z nich sam prowadzi komis i odradził mi zakup z takiego źródła. No nic, szukamy dalej.... :wink:

Opublikowano

Pany kto z Was ma zamontowaną kiere z B8 polift w swojej B6/B7?

Opublikowano

Pany kto z Was ma zamontowaną kiere z B8 polift w swojej B6/B7?

Ja w B7 a bo co? :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...