JawoR36 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) 1.9/2.0TDI z B7 to jest taka sama pompa jak 1.9TDI z B6. Jedyna różnica, która może występować to kolanko wychodzące z pomp, jedne mają pod kątem, drugie proste. Nie pamiętam, które mają kolanko, a które proste, ale poza tym niczym się nie różnią. Co więcej, samo kolanko można "przeszczepić" ze starej pompy.Edit: Wydaje mi się że różnica była między starym silnikiem AWX np, a AVF nowszym i wyżej. Edytowane 2 Stycznia 2017 przez JawoR36
Wandej Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie: - podsufitkę kompletną - zderzaki s-line - lotka klapy bagażnika avant s-line - nakładki progowe s-line Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r To proszę o kontakt orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl
MichałA4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak...... Znalazłem takie coś : http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?
grzes283 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie: - podsufitkę kompletną - zderzaki s-line - lotka klapy bagażnika avant s-line - nakładki progowe s-line Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r To proszę o kontakt orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl To samo, ale zapytaj czy: - avant, - bez szyberdachu - komplet z lampkami, raczkami etc. - jest nawiew w słupkach B - jest dobry stan ? Dzięki za info A przy okazji....jakie springi byś mi polecił? 2.0 tdi na seryjnym zawieszeniu. Chciałbym dać go trochę niżej. Coś jak przy 1bv lub centa niżej
JawoR36 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak...... Znalazłem takie coś : http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html będzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Co to w ogóle za magiel założyłeś? Ps. Ta sama pompa, tylko trochę brudniejsza u mnie kosztuje 70zł.
rafi10612 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak...... Znalazłem takie coś : http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html będzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha. Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
MichałA4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Magiel wpadł z b7 : image hosting 30 mb print screen windows image upload no limit Wspomaganie chodzi też bez problemu tak samo jak wcześniej, wycieków też żadnych nie ma, jedynie ta pompka po dwóch dniach od złożenia całości zaczęła sobie bzykać wcześniej przy starym maglu takie rzeczy działy się tylko jak płyn się kończył, ale tej fontanny ze zbiorniczka nie było Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......Znalazłem takie coś :http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.htmlhttp://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.htmlbędzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdiWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka No właśnie lookałem na allegro to ta z literką T jest od 2.7 i 3.0 TDI i ma 130 bar , od 2.0 TDI ma 120 bar a nasza ori ma 110 bar to tak wstepnie ustaliłem, wiadomo że dobrze było by gdyby była najmocniejsza wtedy była by poprostu wydajniejsza.
staniek Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Sprawdź może jeszcze sitko w zbiorniczku zanim kupisz pompę. Przy spienionym/napowietrzonym płynie pompa może hałasowac. Mi po wymianie płynu, nie wiedziec czemu, wywaliło sitko w zbiorniczku i była fontanna. I, o ile pamiętam, pompa też zaczęła hałasowac.
MichałA4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Kurczę sprawdzę jeszcze raz, odciągnę ten płyn ze zbiorniczka i zobaczę jak to sito wygląda może faktycznie nie zwróciłem na nie zbytnio uwagi było siedziało solidnie to nie zawracałem sobie nim głowy.
MichałA4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej
turzol Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej Was juz do reszty z tym Febim pogieło juz nie pomne że powinieneś zalać syntetyk a Febi 6162 to minerał który nijak nie spełnia żadnych norm grupy VAG i jest do aut BMW
MichałA4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Mówiłem Artur mordeczko 6 lat na tym jeżdżę i nie było problemów to niby czemu teraz miały by być, w maglu wywleczonym z b7 też był ten sam płyn, więc nie kombinowałem ze zmianą i taki sam zalałem... No ale teraz jak jest jazda to biorę wszystko pod uwagę.
Animal Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Nie wiem jak w przypadku magla i pompy z B7 ale w B6 jak byk jest napisane, że ma być minerał. Kiedyś jeszcze w poprzednim aucie przy wymianie magla przez przypadek zalałem syntetyk i dobrze na pompę to nie wpłynęło.
Marecki1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Panowie jakie minimalne ET felgi musie byc zeby wpasował sie zacisk 320mm i nie obcierało???
RicS3 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Chłopaki kto ma etkę i mógłby mi po VIN-ie sprawdzić o jakim numerze mam półośki w audi? Chcę wymienić ale nie mam teraz do kogo podjechać na podnośnik czy kanał żeby zerknąć pod spód i sprawdzić ten nr bezpośrednio na półosi.
Bart_poznan Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać prawdopodobnie będziesz miał takie : 8E0407271AT Lewa 8E0407272AT Prawa
RicS3 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać prawdopodobnie będziesz miał takie : 8E0407271AT Lewa 8E0407272AT Prawa ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery?
turzol Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać prawdopodobnie będziesz miał takie : 8E0407271AT Lewa 8E0407272AT Prawa ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery? W Exeo dla manuala wlasnie szly te z końcówkami AT. Także śmiało możesz zakładać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się