Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Fajne są te chińczyki ale jednak dla mnie nie ma kilku funkcji z których korzystam przy rnsie a mianowicie wybieranie kontaktów,klikam z kiery ,wybieram kontakt na liczniku i dzwonie, i co najważniejsze to wyświetlanie nawigacji na liczniku, zawsze nawi odpalam na rnsie a później korzystam tylko z wyświetlania na liczniku, wcześniej jak używałem chińczyka jakiś czas to problemem była tez jakość dźwięku w porównaniu z rnsem i jakość wyszukiwania stacji radiowych i ich odbiór nie wiem jak jest teraz.

Chyba że może ktos korzysta z nowszych wersji chińczyków i te wszystkie opcje działają to prosił bym o info to może jeszcze raz podejdę do chinola :)

Też właśnie jestem ciekaw jak wygląda współpraca ze wzmacniaczem antenowym i dźwiękowym. Napewno jest alternatywą, TV online przez Kodi bez drogiego tunera i walki z zasięgiem. Masz neta masz tv. Czterordzeniowy procek 1.6, 1 GB RAM jest w stanie stabilnie pracować

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie od jakiegoś czasu walczę z parującym bixem od strony kierowcy. Czyściłem mechanizm regulacji, zmieniłem oring i nic to nie dało - przy tych mrozach lampa w środku jest cała w lodzie. Jako, ze śruba od mechanizmu regulacji jest juz wyrobiona to chciałbym wymienić cały mechanizm - począwszy od prętu regulacji na zębatkach skończywszy. Idzie to gdzieś dostać? Ewentualnie ktoś z Was ma na handel taki zestaw z dobrymi oringami na pręcie?

Obecny mechanizm ogarniałem według poradnika na forum i niestety nic to nie dało... A ze śruba jest wyrobiona to wolałbym wymienić cały mechanizm i wtedy dodatkowo uszczelnić (na wszelki wypadek) tylny dekiel. Jeżdzę teraz jednookim bandytą bo prawa lampa w ogóle nie paruje, a w lewej przez ten lód juz soczewki nie widać :facepalm:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeróbki i liczniki to tylko Fazi ;)

Jakiś kontakt do niego masz, bo na naszym forum go nie znalazłem ;/

+48 782 085 890
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie od jakiegoś czasu walczę z parującym bixem od strony kierowcy. Czyściłem mechanizm regulacji, zmieniłem oring i nic to nie dało - przy tych mrozach lampa w środku jest cała w lodzie. Jako, ze śruba od mechanizmu regulacji jest juz wyrobiona to chciałbym wymienić cały mechanizm - począwszy od prętu regulacji na zębatkach skończywszy. Idzie to gdzieś dostać? Ewentualnie ktoś z Was ma na handel taki zestaw z dobrymi oringami na pręcie?

Obecny mechanizm ogarniałem według poradnika na forum i niestety nic to nie dało... A ze śruba jest wyrobiona to wolałbym wymienić cały mechanizm i wtedy dodatkowo uszczelnić (na wszelki wypadek) tylny dekiel. Jeżdzę teraz jednookim bandytą bo prawa lampa w ogóle nie paruje, a w lewej przez ten lód juz soczewki nie widać :facepalm:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A oring kierunku i od kostki wiazki zmieniales? No i ten co jest na tym preciku od regulacji, jego tez mozna wymienic spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, wymieniłem wyłącznie oring na pręciku. A raczej dałem jeszcze jeden bo nie miałem na tyle małego żeby podmienić :doh: Mówię o pręciku tym poniżej:

P1010199b.jpg

Natomiast wyrobioną mam śrubę tą od regulacji (po prawej stronie na zdjęciu) dlatego myślałem o wymianie całego mechanizmu wraz z pręcikiem:

P1010206g.jpg

Wiesz może jaki rozmiar oringów najlepiej zastosować? To pojadę do hydraulicznego i może coś dobiorę :hi:

Edytowane przez kaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, wymieniłem wyłącznie oring na pręciku. A raczej dałem jeszcze jeden bo nie miałem na tyle małego żeby podmienić :doh: Mówię o pręciku tym poniżej:

P1010199b.jpg

Natomiast wyrobioną mam śrubę tą od regulacji (po prawej stronie na zdjęciu) dlatego myślałem o wymianie całego mechanizmu wraz z pręcikiem:

P1010206g.jpg

Wiesz może jaki rozmiar oringów najlepiej zastosować? To pojadę do hydraulicznego i może coś dobiorę :hi:

Ja od klimy zielony zakładałem

20121020_160726.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jest u nas jakiś kolega forumowicz co sprowadza auta i ma autohandel dobrze pamiętam ?.. Miszka czy jakos tak ?

Miszel.... Wpisz sobie w gogle mpmoto otomoto ;)

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, wymieniłem wyłącznie oring na pręciku. A raczej dałem jeszcze jeden bo nie miałem na tyle małego żeby podmienić :doh: Mówię o pręciku tym poniżej:

P1010199b.jpg

Natomiast wyrobioną mam śrubę tą od regulacji (po prawej stronie na zdjęciu) dlatego myślałem o wymianie całego mechanizmu wraz z pręcikiem:

P1010206g.jpg

Wiesz może jaki rozmiar oringów najlepiej zastosować? To pojadę do hydraulicznego i może coś dobiorę :hi:

Z tego co pamietam to szerokosc musiala byc 1.8mm , bo jak zalozylem 2mm to bardzo ciasno wlazil precik (to akurat na plus) ale regulacja tak ciezko chodzila, ze mialem wrazenie, ze zaraz cos strzeli prze jej kreceniu, wiec zostawilem ostatecznie ten 1.8mm, a srednice zmierz, bo nie pamietam. Najlepiej to wez ten precik ze soba jezeli masz taka mozliwosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O boże, co to za tematy o zakładaniu gumy na pręcika :decayed:

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Właśnie nie mam możliwości żeby pojechać z pręcikiem po uszczelkę. Chyba że rozbiorę lampę i podjadę samochodem Panny do sklepu bo na piechotę nie uśmiecha mi się iść w taką pogodę. Zbyt wygodny jestem :grin: Ale dzięki za info, będzie trzeba się tym zająć na dniach :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O boże, co to za tematy o zakładaniu gumy na pręcika :decayed:

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Nie wciagaj nas w swoje problemy, nie wszystkich swoją fajką ;) jakbys nie zauwazyl to my tu o lampach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...