xsebo1 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 2.0 fsi też wciąga olej, szału nie będzie Dolewki są irytujące...
Elendir Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 A,przy nowym czworniku olej może szybciej uciekać? Bo jakieś dziwne wrażenie mam ze jakby więcej go ubywalo.
yarosyaros Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 2.0 fsi też wciąga olej, szału nie będzieDolewki są irytujące... Tak kolego, tylko że większość tego wciągania następuje przez pierścienie, myślę że w dolot idzie troszkę mniej jak naszych ALT
zaldar Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Witam zastanawia mnie fakt że prawie żadna b7 2.0 alt oleju nie bierze może w tym temacie jest ratunek dla starszych altów Pozdrawiam
marcelinio301 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) zaldar 2.0 ALT FSI to prawie każdy bierze olej A4 b6 czy b7 Edytowane 15 Marca 2015 przez marcelinio301
xsebo1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Ludzie ogólnie nie chwalą się tym zjawiskiem, bo nie ma czym. Nie zmienia to faktu ze wszystkie Alt serwisowane na oleju long life wcinają olej od ok 100 tys. Fsi czy tfsi biorą już od samego początku, przy bardzo łagodnym traktowaniu silnika piszą że mniej bierze. Możliwe że serwis stosuje jakiś dodatek. Od dawna interesuje się dwu litrowymi silnikami vag, wyniki pochodzą z opinii i komentarzy użytkowników Edytowane 15 Marca 2015 przez xsebo1
marcelinio301 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 2.0 ALT FSI TFSI powiedzmy ze to cały czas ta sama konstrukcja. Wcinanie oleju wiekszosci zależy od ciężkiej nogi. A główne znaczenie ma to jak poprzedni właściciel dbał o auto.
Dajmon Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 A,przy nowym czworniku olej może szybciej uciekać? Bo jakieś dziwne wrażenie mam ze jakby więcej go ubywalo. Myślę, że więcej ale tylko do momentu (do czasu), gdy ten nowy czwórnik zostanie tak samo zasmarkany/umorusany wewnątrz olejem jak ten dotychczasowy stary czwórnik. Umorusany czwórnik ma wówczas zmniejszoną wewnętrzną powierzchnię. U niektórych kolegów do takiego stopnia, że robi się aż masło.
marcelinio301 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Ten czy inny czwornik nic nie da! Złe rozwiązanie jest odpowietrzenie korby i tyle.... Edytowane 15 Marca 2015 przez marcelinio301
xsebo1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Zgadzam się z kolegą, zasmarany dolot, kierownica powietrza, przeplywka i w konsekwencji spalanie go w cylindrach - na pewno nie miało tak być w zamyśle. Po wyczyszczeniu dolotu 300 km i znowu wszystko zarzygane. Trzeba upgrade odmy robić Po wyczyszczeniu zbiera się pięknie, nie na długo.
marcelinio301 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Jeżeli chodzi o moją modę odmy 2.0 to wszystko jest nadal ok Fajnie by bylo zrobić modę czlowiekowi (rwa kulszowa mnie dopadla)
Elendir Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Ja pierdziele ten interes wlewam 10w40 pół litra na tysiąc i tyle szkoda kasy więcej wlkladac generalnie pozatym olejem to zabardzo nie ma co naprawiać, no wycieraczki 100 zł bo mają jakiś unikatowy zaczep haha no myślę o jakimś xado ceramizerze pod kątem zabezpieczenia silnika bo pierścieni pewnie nie naprawi ale trochę sobie liczą za te cudo Ukraińcy
Majki1985 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Może ja się nie znam ale po wymianie odmy na oryginał i zalaniu olejem 10 w 40 zero ubytku pozdrawiam
Respect15 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Ma ktos moze opracowanego pdfa/ instukcje z fotkami krok po kroku jak przerobic ta odme? W sposob jaki byl wymieniony na poczatku? Czyli odciac dolot i dac przewod z filtrem stozkowym do gruszki odmy? I czy sa efekty tego? 40 tys temu mialem wymienione pierscienie + caly kapitalny silnika i teraz hapie 700-800ml/1000 10w-40 mobil
xsebo1 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Nie lej gownianego mobila czy polskiego castrola, instrukcje znajdziesz w wątku. Cały bajer polega na tym żeby odpowietrzenie skierować bezpośrednio do gruszki olejowej przelotowo. Możesz wykorzystać czwórnik jaki już masz zaslepiajac niepotrzebne wyjścia. Ja posluchalem opinii jednego z użytkowników i zalałem motul x-chees 5w40 i zmniejsza się mu apetyt. Próbowałem nawet 5w50 i dolewka co 600 km. Teraz zrobiłem trasę 700km i ubyło pół miarki. Łatwo trafić na podróbki, w jednym tylko sklepie u mnie jest dostępny na zamówienie
Respect15 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 No ale przy takim ubytku to jest duzy problem, jakbym dolewal co 600 km to bym sie tak nie martwila tak musze dolewac co 200. Chodzi mi o instrukcje z fotkami krok po kroku jak to zrobic
xsebo1 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Stan oleju można sprawdzić po 10 minutach jeśli jest zamontowany filtr oleju Mann lub Knecht. Na każdym innym faktyczny stan oleju będzie po nocy. To że piszczy komputer i widać ikonę oleju zazwyczaj oznacza nieszczelności w odpowietrzeniu silnika. Jeśli faktycznie zjada 0,5 litra co 200 km to coś jest z nim nie tak i nadaje się do remontu lub wymiany. Mi zjadł najwięcej 0,5l przez 100 km ale jechałem ile fabryka dała 220 km/h Edytowane 24 Marca 2015 przez xsebo1
crookers20 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 xsebo1 A skąd ty masz tą informację że tylko na tych dwóch filtrach mierzy się po 10 min. ?? tak z ciekawości pytam.
xsebo1 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Z własnego doświadczenia i opinii kolegów. Widzę że nie znasz altów kolego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się