Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 To jezeli u mnie do chodzi do ezektora to co ktorys z przewodow? Kurcze wczoraj je ogladalem jeden kiedys wymienilem z serwisu ale nie powiem dokladnie od czego on byl falowaly obroty to pamietam.Ja mam auto od roku i jak wymienialem w ubieglym roku odme to szwagier mechanik juz mowil ze mam mokro z tylu tyle ze dopiero niedawno temu zobaczylem ze to z ezektora leci myslalem wtedy ze moze jakies przewody przewodziki.Ale nie ma co wracac czekam na sms z aso i lece po nowiutki ezektor i sie okaze czy auto do rzeki czy podpalic moze
Melman1980 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Ale cieknie ci cały czas z ezektora czy to jest jakas pozostalosc? No dziwny jest jakis ten układ. Jakas delikatna mgielka tam moze isc ale wychodzi na to ze wiekszsoc scierwa w nim pozostaje zamiast leciec dalej....
Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Wiesz co przyjezdxam do pracy gasze auto plama na ezektorze odpalam znowu gasze czekam chwile znowu plama teraz sprawdzilem i jest mokro czyli caly czas na swiezo wczoraj wycieralem Ale cieknie ci cały czas z ezektora czy to jest jakas pozostalosc? No dziwny jest jakis ten układ. Jakas delikatna mgielka tam moze isc ale wychodzi na to ze wiekszsoc scierwa w nim pozostaje zamiast leciec dalej.... I pytanie co masz na mysli ze ma leciec dalej czyli gdzie Edytowane 11 Lutego 2016 przez Majki1985
Melman1980 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Przepustnica, serwo:) ale to raczej powinny być tylko spaliny a nie spaliny z duza ilościa mgiełki olejowej bo od strony przepsutnicy i hamulcow jest podciśnienie ktore ciagnie coś od czwornika
Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) U mnie wyraznie jest olej i to nie malo.Teraz auta nie odpalalem znowu sprawdzam palce upieprzone jak on to przepuszcza to ja nie wiem a moze ten olej ktory powinien wlasnie splynac nie splywa i wydostaje sie przez ezektor juz sam nie wiem nie znam sie Edytowane 11 Lutego 2016 przez Majki1985
Melman1980 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Wymien ezektor i wtedy zobaczymy. Po tym manewrze bedziesz mial drozna cała odmę z poprawionym czwornikiem wiec pobor oleju powinien ci spasc tak mi sie zdaje No chyba, że masz już tyle przedmuchów ze skrzyni, że odma nawet drożna nie nadąża odseparować oleju i spora część leci w dolot spowrotem do komory spalania
Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Obys mial racje ok dam znac po wymianie i jak zrobie jakies 500 km napewno sie odezwe cierpliwosci
staszek_kolasa Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Panowie PW, bo się trochę zamęt robi...
Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Masz racje staszek tez o tym pomyslalem
Madox Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Ogólnie mógłby ktoś zebrać to w całość w jednym poście jakie numery czwórnika, eżektora itd ? Co powinno sie wymienić w komplecie żeby dało to jakieś efekty ? Bo ja powiem szczerze zaczynam już sie gubić, a widzę światełko w tunelu że coś można z tym olejem może zrobić
Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 06B103235q czwórnik aso ok 40zl ezektor 06B133753c 121zl za chwile jade odebrac
audii89 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 U mnie jak odepne werzyk laczacy czwornik z ezektorem to podcisnienie od ezektora jest dosc duze aby wyciagalo olej z czwornika
Majki1985 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Ezektor zarypany olejem jak diabli ale niestety nie moglem sciagnac ostatniego cienkiego wezyka plastikowego ma ktos moze nr tego przewodziku bo jak peknie a peknie na bank to bym musial miec na zapas tj ten przewod ktory idzie od ezektora z prawej strony w dol
Madox Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 06B103235q czwórnik aso ok 40zl ezektor 06B133753c 121zl za chwile jade odebrac Czy przy okazji warto wymienić któreś wężyki ?
xsebo1 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Zlokalizować nieszczelnosc jest bardzo trudno. Owin ręcznikiem papierowym kilka wężyków, mgła olejowa pokaże się po kilku tysiącach. Zlokalizowalem w ten sposób nieszczelnosc na czwórniku. Przy ruszaniu z 1 biegu wyraźnie mocniejszy jest, wogóle inaczej rusza z miejsca
Melman1980 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie czyli jeśli mojemu bratu audi A4 B7 ALT 2006 bierze około 0.4l na 1000km i ma suchy dolot powietrza suchy eżektor to cały olej przepala się w silniku?tak? Ja mam taką teorię, że tam gdzie za przeproszeniem sra w dolot duża ilość oleju to nie jest tylko problem odmy ale również silnika. Jest go na tyle duzo w przedmuchach, że odma nie daje rady a dokładnie czwórnik
Majki1985 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Wczoraj byl u mnie kumpel mechanik b.dobry mechanik i mowil ze wymiana ezektora nic nie da tj raz a dwa mowil ze jezeli mam mozliwosc zrobienia moda odmy to smialo robic ze nic sie z silnikiem nie stanie
Makale Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Na pewno zadbany silnik tyle oleju nie bierze. Nie ukrywając: jak się dba tak się ma. Niktórym bierze nawet litr na 1000 km, ale to dużo przez odmę też. Edytowane 14 Lutego 2016 przez Makale
Melman1980 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Majki takiemu mechanikowi nie uwierze, że stweirdził brak skutecznosci wymiany ezektora. Ezektor bierze udzial w odpowietrzeniu skrzyni i tyle. wiec musi byc sprawny. Druga sprawa ze swoim błedem za bogatej mieszanki jezdzilem do najlepszego mechanika w powiecie radomskim tzw znachora mozg nad mozgi i stwierdzil ze ten czwornik nie ma zadnego wplywu na moj blad i co mylil sie strasznie. Wymienialem przeplywki itd wszsytko totalnie bez sensu oświecili mnie na forum dopiero. Wymien eżektor i obserwuj Edytowane 14 Lutego 2016 przez Melman1980
martikawka Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) I kolego melman co zaobserwowales po wymianie ezektora ? Miałeś może wcześniej falowanie obrotów na jalowym biegu Edytowane 14 Lutego 2016 przez martikawka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się