Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jezeli u mnie do chodzi do ezektora to co ktorys z przewodow? Kurcze wczoraj je ogladalem jeden kiedys wymienilem z serwisu ale nie powiem dokladnie od czego on byl falowaly obroty to pamietam.Ja mam auto od roku i jak wymienialem w ubieglym roku odme to szwagier mechanik juz mowil ze mam mokro z tylu tyle ze dopiero niedawno temu zobaczylem ze to z ezektora leci myslalem wtedy ze moze jakies przewody przewodziki.Ale nie ma co wracac czekam na sms z aso i lece po nowiutki ezektor i sie okaze czy auto do rzeki czy podpalic moze

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale cieknie ci cały czas z ezektora czy to jest jakas pozostalosc? No dziwny jest jakis ten układ. Jakas delikatna mgielka tam moze isc ale wychodzi na to ze wiekszsoc scierwa w nim pozostaje zamiast leciec dalej....

Opublikowano (edytowane)

Wiesz co przyjezdxam do pracy gasze auto plama na ezektorze odpalam znowu gasze czekam chwile znowu plama teraz sprawdzilem i jest mokro czyli caly czas na swiezo wczoraj wycieralem

Ale cieknie ci cały czas z ezektora czy to jest jakas pozostalosc? No dziwny jest jakis ten układ. Jakas delikatna mgielka tam moze isc ale wychodzi na to ze wiekszsoc scierwa w nim pozostaje zamiast leciec dalej....

I pytanie co masz na mysli ze ma leciec dalej czyli gdzie Edytowane przez Majki1985
Opublikowano

Przepustnica, serwo:) ale to raczej powinny być tylko spaliny a nie spaliny z duza ilościa mgiełki olejowej bo od strony przepsutnicy i hamulcow jest podciśnienie ktore ciagnie coś od czwornika

Opublikowano (edytowane)

U mnie wyraznie jest olej i to nie malo.Teraz auta nie odpalalem znowu sprawdzam palce upieprzone jak on to przepuszcza to ja nie wiem a moze ten olej ktory powinien wlasnie splynac nie splywa i wydostaje sie przez ezektor juz sam nie wiem nie znam sie

Edytowane przez Majki1985
Opublikowano

Wymien ezektor i wtedy zobaczymy. Po tym manewrze bedziesz mial drozna cała odmę z poprawionym czwornikiem wiec pobor oleju powinien ci spasc tak mi sie zdaje :) No chyba, że masz już tyle przedmuchów ze skrzyni, że odma nawet drożna nie nadąża odseparować oleju i spora część leci w dolot spowrotem do komory spalania

Opublikowano

Obys mial racje ok dam znac po wymianie i jak zrobie jakies 500 km napewno sie odezwe cierpliwosci

Opublikowano

Panowie PW, bo się trochę zamęt robi... :)

Opublikowano

Masz racje staszek tez o tym pomyslalem

Opublikowano

Ogólnie mógłby ktoś zebrać to w całość w jednym poście jakie numery czwórnika, eżektora itd ? Co powinno sie wymienić w komplecie żeby dało to jakieś efekty ? Bo ja powiem szczerze zaczynam już sie gubić, a widzę światełko w tunelu że coś można z tym olejem może zrobić :)

Opublikowano

06B103235q czwórnik aso ok 40zl ezektor 06B133753c 121zl za chwile jade odebrac

Opublikowano

U mnie jak odepne werzyk laczacy czwornik z ezektorem to podcisnienie od ezektora jest dosc duze aby wyciagalo olej z czwornika

Opublikowano

Ezektor zarypany olejem jak diabli ale niestety nie moglem sciagnac ostatniego cienkiego wezyka plastikowego ma ktos moze nr tego przewodziku bo jak peknie a peknie na bank to bym musial miec na zapas tj ten przewod ktory idzie od ezektora z prawej strony w dol

Opublikowano

06B103235q czwórnik aso ok 40zl ezektor 06B133753c 121zl za chwile jade odebrac

Czy przy okazji warto wymienić któreś wężyki ?

Opublikowano

Zlokalizować nieszczelnosc jest bardzo trudno. Owin ręcznikiem papierowym kilka wężyków, mgła olejowa pokaże się po kilku tysiącach. Zlokalizowalem w ten sposób nieszczelnosc na czwórniku. Przy ruszaniu z 1 biegu wyraźnie mocniejszy jest, wogóle inaczej rusza z miejsca

Opublikowano

Panowie czyli jeśli mojemu bratu audi A4 B7 ALT 2006 bierze około 0.4l na 1000km i ma suchy dolot powietrza suchy eżektor to cały olej przepala się w silniku?tak? Ja mam taką teorię, że tam gdzie za przeproszeniem sra w dolot duża ilość oleju to nie jest tylko problem odmy ale również silnika. Jest go na tyle duzo w przedmuchach, że odma nie daje rady a dokładnie czwórnik

Opublikowano

Wczoraj byl u mnie kumpel mechanik b.dobry mechanik i mowil ze wymiana ezektora nic nie da tj raz a dwa mowil ze jezeli mam mozliwosc zrobienia moda odmy to smialo robic ze nic sie z silnikiem nie stanie

Opublikowano (edytowane)

Na pewno zadbany silnik tyle oleju nie bierze. Nie ukrywając: jak się dba tak się ma.

Niktórym bierze nawet litr na 1000 km, ale to dużo przez odmę też.

Edytowane przez Makale
Opublikowano (edytowane)

Majki takiemu mechanikowi nie uwierze, że stweirdził brak skutecznosci wymiany ezektora. Ezektor bierze udzial w odpowietrzeniu skrzyni i tyle. wiec musi byc sprawny. Druga sprawa ze swoim błedem za bogatej mieszanki jezdzilem do najlepszego mechanika w powiecie radomskim tzw znachora mozg nad mozgi i stwierdzil ze ten czwornik nie ma zadnego wplywu na moj blad i co :) mylil sie strasznie. Wymienialem przeplywki itd wszsytko totalnie bez sensu oświecili mnie na forum dopiero. Wymien eżektor i obserwuj

Edytowane przez Melman1980
Opublikowano (edytowane)

I kolego melman co zaobserwowales po wymianie ezektora ? Miałeś może wcześniej falowanie obrotów na jalowym biegu

Edytowane przez martikawka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...