Gość MIECZ81 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam, miałem problem z drżeniem kierownicy ale to jednak wina opon
kkk6969 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 U mnie też tak jest ale tylko jak wiozę teściową na tylnym siedzeniu
rico11 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 u mnie tak samo jak u ciebie kierownica mrowi i lewarek zmiany biegów i tak samo jak ty też nie mogę sobie z tym poradzić. Wymieniałem już poduszki pod skrzynia i pod silnikiem, sprawdzałem zbieżność ( była O.K więc nie nic nie ustawiali) a kiera nadal drży. Mój mechanik już mi mówi że wymyślam sobie jakieś problemy, ale mnie to cały czas denerwuje i chciałbym żeby tego mrowienia nie było , ale nie chciałbym wymieniać połowy samochodu. Jeśli ktoś zna przyczynę drgań, bardzo proszę o opisanie co trzeba zrobić by wszystko było O.K
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 przeciez to diesel. jezeli jestes nadwrazliwy, np po przesiadce z benzynki to musisz sie zaadoptowac. do weryfikacji: grupy 013, 023. jezeli brak odchylek. jezeli poziom drgan, bylby wiekszy niz norma, za zbyt nadmierne drgania odpowiedzialne moga byc, poduszki silnika, plecionka, mocowanie wydechu.
dariodario Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 I jeszcze uszczelniacze pompek. Zwłaszcza po kilkuset tys km
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 przeciez to diesel. jezeli jestes nadwrazliwy Witam A ja sie z tym nie zgodze. Mam AJMa w Borze i nie ma czegoś takiego jak jakieś drgania, mrowienia czy czym podobne i nie ważne czy jade 1 czy 100 czy 200 km/h. Mysle ze coś leży i dlatego przenosi drgania na auto. Pamiętaj ze jak juz zdecydujesz sie na wymiane czegokolwiek to tylko na markowe firmy. Pozdro ZC
IRO293 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 U mnie przebieg 191 tys zero mrowienia i drgań
IRO293 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Więc coś musi być na rzeczy myslę,że trzeba by szukać porady w dobrym punkcie ASO,podkreślam DOBRYM.
RALF76 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam Ja w moim AVFie nie mam żadnych drgań - jak stoje na światłach i muza "dobrze gra" wogóle nie czuje że silnik chodzi - jedynie na to wskazuje obrotomierz. Jeżeli muza nie gra trochę słysze delikatny klekot diesla ale to normalka Przebieg oryginał 200k Pozdrawiam
Proof Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 myslę,że trzeba by szukać porady w dobrym punkcie ASO,podkreślam DOBRYM. Nie znam takiego.ASO wymienia części a nie naprawia samochody. Musisz znaleźć odpowiedniego mechanika,jak coś to zapraszam do grodu Kraka
IRO293 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 myslę,że trzeba by szukać porady w dobrym punkcie ASO,podkreślam DOBRYM. Nie znam takiego.ASO wymienia części a nie naprawia samochody. Musisz znaleźć odpowiedniego mechanika,jak coś to zapraszam do grodu Kraka Przecież kolega nie napisał,że nie chce wymienić części :>
Musashi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Czyli raczej jeszcze nikt tego problemu nie rozwiązał. To jest już moje piąte audi, w drugim mam to samo, NIGDY więcej tej marki, drogie części co na dodatek badziewne. :polew: :polew: uwielbiam takie posty, nie pomyslales ze moze nie audi sa badziewne tylko takie wymeczone egzemplarze kupiles? przeczytales co tobie napisalem? porownywales do sprawnego auta?
hidden22 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 ja mam 265000 tyś. nic nie stuka puka itd chodzi jak nóweczka
GRazny Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 a oponki (ząbkowanie) i felgi (pogięte - na zimowych to samo?)... ale wtedy "mrowienie" zmieniałoby częstotliwość... skoro kolego piszesz o "drogich częściach" to nie jest czasem tak że zaoszczędziłeś sobie ostatnio na którejś poduszce kupując zamiennik ? (bo poduchy są tu chyba najbardziej prawdopodobne... pompki... może plecionka)
Musashi Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 A do tego kolegi z Poznania co pisze że kupiłem wymęczone auto to niejeden chciałby mieć ten egzemplarz, 200 tyś i oryginał szyby, lakier, przebieg najważniejsze, a środek jak nówka.Widzialem wiele A4 co miały 200tyś km niby (to ja myślę że moja ma 20 tyś przebiegu przy tamtych) to nie ja na podstawie jednego czy dwoch egzemplarzy oceniam wszystkie produkty jako badziewne, znam marke bardzo dobrze. od 15 lat uzytkuje rozne modele. po roznych nieudanych eksperymentach z innymi markami typu mecedes, bmw, peugeot, renault, fiat, opel, i jeszcze pare innych powrocilem do audi
luks000 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam, podłanczam się pod temat. Tyle że umnie drżenie następuje powyżej prędkości 110km. Miałem ostatnio ostre hamowanie i przeleciałem przez płytki rów ale troche zamieszenie pewnie odczuło plastiki osłany silnika połamane , tarcza hamulcowa pękła !! Było to na kołach letnich. teraz nowe zimówki nowe alu i nadal drżenie kierownicy i przenosi się to na kierownice lewarek. ktoś mi podpowiada że to może półoś... opony 2 razy wyważane. Co Wy na to ?? pzdr
grzechu76 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Moje AWX ma 207 tysi nalatane na biegu jałowym nie powiem troszkę wibruje ale to diesel przecież, oczywiście po starcie zapominam że jadę dieslem nic nie drży. Moim zdaniem kolego albo przesadzasz albo twoja audziunia ma nalatane z pół bani a nawet więcej. Pozdrawiam
michu22 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam, mialem podobny problem jak kolega, powyzej predkosci 140 mialem drgania. Okazalo się że wina tkwi w drążku stabilizatora:)
lukas309 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 183000 tys. przejechane bardzo delikatne drgania na biegu jałowym odczuwalne tylko po dotknięciu lewarka Grzechu76 moze co gorsza jest po jakimś bummmm :gwizdanie: :gwizdanie: luks000 mam nadzieje że zbieżność ustawiłeś po tym zdarzeniu ???
Kowicz Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Siemka Ostatnio wymieniałem sprzęgło z dwumasa na jednomas + wzmocnienie u Radzika. Przy okazji wymieniłem wszystkie poduszki skrzyni i silnika i po złożeniu wszystkiego do kupy auto strasznie drży na jałowym, podobnie przy jeździe na niskich obrotach (do 2000). Jak wrzucę bieg poniżej 1500obr to w aucie robi się strasznie głośno i się trzęsie. Plecionkę też wymieniłem ale dalej to samo. Macie może jakieś pomysły? Czy to sprzęgło może powodować takie mrowienie na całym aucie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się