nazarAudi Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Problem jest taki: odpalam samochod wszystko jest ok, przejade se jakis kawalek poki z benzyny na gaz sie przelaczy wszystko ok, na gazie po jakims zaczyna drgac, szarpac samochod,przelacze na benzyne wszystko ok. Musze jeschac jakis dluzszy czas na benzynie potem na gaz biore i ok juz jest. co to moze byc??
wojtek26 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Bez informacji jakie masz komponenty instalacji, ile jest na niej przejechane i bez pokazania ustawień i map nie wiele mozna powiedziec. Moze to byc: zabrudzone wtryskiwacze, zła regulacja, ogólnie błedy w montażu.
nazarAudi Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 wszystko bylo normalnie przez ten czas od kiedy gaz mam, ze 7 000 tys mam przejechane, BRC 24, a i nie dodalem najwazniejszego,check engine miga jak tak sie dzieje,a poprzelaczeniu na benzyne przestaje. no i jeszcze zaczelo sie to jak postal samochod z tydzien w garazu bez uzytkowania zadnego.
sebaa Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Obstawiam źle dograne mapy. Gaz zakładałeś jak było ciepło. Teraz temperatury są niższe i to może być problemem. Zauważyłem, że wiele ALTków ma problemy z gazem, gdy jest nierozgrzany. Wiem, że w prawidłowo założonej i wyregulowanej instalacji nie powinno być takich problemów, no ale gazowników mamy jakich mamy. U mnie sprawdzając kiedyś awaryjne odpalanie zimnego silnika na gazie nie mogłem go utrzymać na obrotach.
Łukasz 23 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Miałem coś podobnego z takim szarpaniem przy przełączaniu się z Pb na lpg, są dwie obcje : mapa do ustawienia lub już się wtryski przybrudziły ,u mnie wystąpiły oba te objawy jak się okazało że po ustawieniu mapy się już szarpanie uspokoiło niby na krótko to dopiero czyszczenie wtrysków pomogło a miałem przejechane 16tyś zaledwie od mątarzu instalki
risones Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 miałem podobne obiawy 2 razy 1 raz za niska temp. przy przełączaniu na PLG przelączylem na wyższą i ok 2 raz cewka wymieniłem i ok
nazarAudi Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 Temperature mam ustawiona wysoka na 40*C, a z cewka zaplonowa moge sprawdzic,choc na benzynie jest wszystko ok a jak mozna sprawdzic czy cewki sa dobre??? na VAG czy jak???
Mario Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Problem jest taki: odpalam samochod wszystko jest ok, przejade se jakis kawalek poki z benzyny na gaz sie przelaczy wszystko ok, na gazie po jakims zaczyna drgac, szarpac samochod,przelacze na benzyne wszystko ok. Musze jeschac jakis dluzszy czas na benzynie potem na gaz biore i ok juz jest. co to moze byc?? Podobne objawy są przy padniętej cewce lub padniętej listwie wtryskowej
meidzer Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Ja mam to samo u siebie. Po przełączeniu na gaz przy temp ok. 45C - 50C szarpie jak sie da duzo gazu. Gdy się juz nagrzeje do 90C to jest ok. Mam nową instalkę STAG 4 i gazownik nie może sobie z tym poradzić. To podobno charakterystyczne w naszych silnikach o trzeba to dobrze ustawić, ale mój gazownik jeszcze tego nie dokonał. We wtorej mam odstawić autko i przyjedzie im do pomocy człowiek ze STAG'a żeby rozwiązać problem.
sebaa Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Temperature mam ustawiona wysoka na 40*C, a z cewka zaplonowa moge sprawdzic,choc na benzynie jest wszystko ok a jak mozna sprawdzic czy cewki sa dobre??? na VAG czy jak??? VAG, jak coś, to będziesz miał podany błąd wypadania zapłonu i podany cylinder. Gaz jest dużo "czulszy" na niedomagania układu zapłonowego. Na benzynie może auto chodzić, a na gazie mogą być problemy. Dlatego przy problemach z gazem pierwsze co się sprawdza, to świece, przewody filtry.
jacekb20002 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam, ja miałem dokładnie to samo- dzis wymienilem kable wysokieg0 napięcia i kopułke i po sprawie, chodzi jak nówka. Kopułka była wypalona, a na kablach było przebicie.
uris Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Witam, ja miałem dokładnie to samo- dzis wymienilem kable wysokieg0 napięcia i kopułke i po sprawie, chodzi jak nówka. Kopułka była wypalona, a na kablach było przebicie. Kolego 1.6 nie równy 2.0 ALT ten silnik to inna bajka . Z mojego doświadczenia powiem że problem może tkwić w źle ustawionej mapie ,przerabiałem już ten temat ( mapę zawsze ustawiali mi z samego rana jak auto całkowicie się wychłodziło , było to latem .Gdy przyszła zima auto nadal jeździło poprawnie ). Tutaj niestety bez podpięcia pod kompa i fachowej ręki się nie obejdzie.
leon_stalowawola Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja mam to samo dokładnie ;-) świece wymieniłem kable zapłonowe nowe ..........gaz ma przejechane moze z 5 tyś km....... zmienie wtryski na nowe i dam znać ;-)
variocustoms Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 z doświadczenia wiem, że może to być problem -kiepskiego- gazu a nie ustawień, ja mam przełączenie przy 30 stc i nawet przy -20 stc nie ma problemów, owszem to nie Audi, znajomi zatankowali 2 różne auta na BP i mieli problemy, check engine i szarpanie, ja tankuję na Shellu i przejechałem na BRC sekwencyjnym już ok 15 tkm i no problem, czasami auto zdechło po zmianie na gaz ale wymieniłem filtry i teraz śmiga aż wesoło
Bishkopt Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ja w moim ALTku ( STAG4 ) nie mam żadnych problemów z szarpaniem przy przełączaniu ustawionym na 35 stopni. Wiec jak ktos mówi ze ten silnik tak ma, to radze zmienic gazownika. Pozdrawiam
leon_stalowawola Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 więc zmieniłem cewki zapłonowe i szarpanie ustało.............dziwne bo każdy specjalista chciał mi zmieniać wtryski........cewki taniej wyszły
fido920 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 ja mam to samo dokładnie ;-)świece wymieniłem kable zapłonowe nowe ..........gaz ma przejechane moze z 5 tyś km....... zmienie wtryski na nowe i dam znać ;-) -które kable zapłonowe zmieniałeś? całą listwę która idzie do cewek? jeśli tak to ile Cię to kosztowało?
leon_stalowawola Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 nie pamiętam muszę znaleźć fakturę bo ja robię prawie wszystko w ASO -a jak nie to lokalny magik Gondek mi robi On na to wpadł by wymienić mi cewki...... w aso kazali wtryski ................i działa:D
adamm58 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Witam mam podobny problem na gazie przejechane 13 tys stag 4 i szarpie tylko jak przyspieszam autem na benzynie ok,
Makale Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 BishkoptMi się przełącza przy 70 i nadal szarpie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się