Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 wiec zaslon chłodnice bedzie szybciej sie nagrzewac
aju Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 u mnie przy -15 i więcej nie moge dobić do 90*C (na blacie jest 90) a na klimatroniku maks 86-87*C
Daimos Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 kuzyn ma AJM-a, temperatura na VAG-u na postoju waha sie pomiedzy 85-87 stopni, podczas jazdy 89-92, temperatura na zewnatrz bez znaczenia. Wiec pozostaje tylko problem termostatu, niczego innego. potwierdzam, po 10km po mieście przy -10st mam dobre 90st. na wskaźniku, ogrzewanie na 24st, dmuchawa na III kreski termostat mam nówkę z aso od 2 lat, świeczki dogrzewające sprawdzone i sprawne temp. nie ma prawa spadać[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:43_________________________________________________ u mnie przy -15 i więcej nie moge dobić do 90*C (na blacie jest 90) a na klimatroniku maks 86-87*C u mnie taka sam temp na klimatroniku, także wszystko ok
Shimo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 W moim przypadku też mi przyszedł do głowy termostat, z tym że był wymieniany 2 miesiące temu i do tej pory jak nie było problemów, poza tym w zbiorniczku wyrównawczym nic się nie dzieje, tzn. płyn jest zimny i nie ma obiegu :/. Wczoraj było -15*C, dziś jest ok 0*C, zobaczę jak dziś się będzie zachowywać.
karbonek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 wiec zaslon chłodnice bedzie szybciej sie nagrzewac Co to jemu da jeżeli termostat jest sprawy i duży obieg jest odcięty?
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 szybciej nagrzeje sie na malym i w aucie bedzie szybciej cieplo[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 19:52_________________________________________________ Daimos znów tu tamten ma nick DiM, to nie ta sama osoba
a4 110 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 dzięki za podpowiedzi, poczekam jeszcze z wymianą termostatu do cieplejszych dni :>
P_R_Z_E_M_O Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Polecacie może jakiegos konkretnego producenta termostatów?
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 tak ori, najlepiej, potem Wahler i Vernet
gzrybol Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam Podłączę się, u mnie po 20 km jakieś 12 w mieście w korkach temp rusza się dopiero po ok 11 km, ale i tak nie do 90 stopni, termostat wymieniłem w piątek na ORI, i ORI był wymieniony był w ubiegłym roku, poza miastem 130-140 trzymałem na obrotach i nie weszło nawet na 80 stopni na climatroniku. Zaczyna mnie to irytować, czy można coś sknocić przy zakładaniu termostatu?
Shimo Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam Podłączę się, u mnie po 20 km jakieś 12 w mieście w korkach temp rusza się dopiero po ok 11 km, ale i tak nie do 90 stopni, termostat wymieniłem w piątek na ORI, i ORI był wymieniony był w ubiegłym roku, poza miastem 130-140 trzymałem na obrotach i nie weszło nawet na 80 stopni na climatroniku. Zaczyna mnie to irytować, czy można coś sknocić przy zakładaniu termostatu? No tak jak u mnie Z tym że wczoraj było około 0*C i wszystko było w porządku, pod 14km złapał 90*C i tak już zostało, a jechałem dość emerycko.
OLIVER Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 czy można coś sknocić przy zakładaniu termostatu? no raczej nie jeśli uszczelka (oring ) założony został nowy i nie zmienił położenia przy przykręceniu króćca to raczej nie... A sprawdzałeś moze ten nowy termostat czy trzyma dobrze nim go założyłeś ...? Bo ja swój sprawdzałem przed założeniem i było wszystko ok...a też długo łapie temperaturę ..
karbonek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Po trasie jak auto nie będzie dogrzane, sprawdźcie dolny wąż od chłodnicy czy nie jest ciepły. Ciepły = termostat
mily Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Bez obaw ja mam sprawny termostat i czujnik na 100% wymieniany ok miesiąc temu na ori razem z płynem. Jeżeli włączę klimatronik na HI to temperatura na balcie mi spada, ale mam też wskaźnik od temperatury oleju i ten jest cały czas w okolicach 80-90 stopniach, mimo że temperatura wody jest niższa. Więc tak ma być.
gzrybol Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 No tak ale ja jechałem dziś na 19,5 stopnia na trzech kreskach nawiew a temp na zewnątrz -5 stopni w ubiegłym roku jak było -19 łapał 90 a teraz jakoś dziwnie, może coś przy założeniu skopcili i jakiś przeciek jest.
Daimos Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 a może przyczyną jest czujnik temperatury dziwne, żeby dwa ori termostaty były niesprawne
gzrybol Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Czujnik wymieniałem w ubiegłym roku też na ori, poza tym temp na klima troniku i zegarach się pokrywają więc chyba nie czujnik, będę musiał wyjąc termostat i zobaczyć w jakiej temp się otworzy, a tak na marginesie to w którym miejscu mogę sprawdzić wąż od chłodzenia żeby określić czy termostat trzyma dobrze? czy nie ?
Killer1984 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Po trasie jak auto nie będzie dogrzane, sprawdźcie dolny wąż od chłodnicy czy nie jest ciepły. Ciepły = termostat Dziś sprawdzony - po przejechaniu ~8km temperatura na klimatroniku 77stopni, dolny wąż zimny jako ciekawostkę ( a może to coś pomoże ) dodam, że do 50stopni leci jak szalony(po około 2km już jest), jak już osiągnie te 50st. to na na jakiś czas ( zależy od temp. na zewnątrz ) się zatrzymuje i później już wolno rośnie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się