marmaj Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 dla wyjaśnienia żeby nie roztrząsać definicji "seria" - chodzi o wersje które wyjeźdżały z fabryki, u mnie np fabrycznie były felgi 18 cali. Jeżdżę na codzień po warszawie na 18 ( jest ok, nie zawadza, na nierównym nie jest super komfortowo ale za to pewnie). Jeździłem kolegi 3.0 tdi zawieszenie nie s-line na 19 ( miekko amortyzował , ale żadnej krótkiej nierówności ani dziury nie miniesz bez uderzenia i wrażenia jakbyś jechał na feldze więc myślę że mam tu pojęcie. Myślę że jak jest 19 albo więcej to już jest hardcore przy a4 b7 w Polsce oczywiście. Choć nikomu nie zabraniam ani za to nie ganię. Jest ładnie za to. W a4 b7 17 to jest pełen komfort. Wiadomo ze mody to fajna sprawa lecz chodzi mi o to wystawanie rantów felg. Wiem już że chodzi Ci o taki styl ale w Polsce nawet jak się jeździ po mega równych drogach to przy takiej feldze bez rantu to sory ale na wystarczy nawet nie krawężnik ale nierówność i można felge załatwić. Chyba że auto ma być samochodem tylko na złoty, do zabawy. Ale A4 to chyba nie takie auto żeby robić z niego obiekt muzealny do muzeum motoryzacji w Otrębusach. Co do radości z modów się zgadzam i rozumiem że wielu to lubi zwłaszcza na forum a4-klub. Pozatym żeby już nie drażnić fanów dużego koła powiem że jest to ładne ale jak tak dalej pójdzie to 24" w b9 będzie mało:) co do rebusa to już skasowałem:) zadanie matematyczne dla omnibusów:)
Tomeks Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 [q jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda zależy jaką serię postawisz, są serie dobrze wyposażone na niezłej feldze, może nie od bentleya albo lambo ale też ogarniają, no i można taką jeszcze jeździć po Polsce bez wpisanego numeru kręglarza/masażysty na pierwszym miejscu w komórce:) tak czy inaczej fura doinwestowana:), ja nie musiałem tyle inwestować ale takie zabawy to też przyjemne tylko w portfelu tonera coraz mniej na drukowanie kasiory :) Czy wiesz co oznacza słowo seria ? Nie mówimy o autach z choć lekkimi modyfikacjami czy felgami - tylko o aucie które wyjeżdżało z salonu jako golas. Czy jeździłeś na takich felgach po polskich drogach ? Ja nie więc się nie wypowiadam jak się na nich jeździ. Jedni uważają że 17 to za dużo - może i tak dla nie których co jeżdżą po roli a nie drodze i wpadają w każdy krater. Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak się chce jeździć i gdzie. Jakby ktoś liczył się z kasą na mody to o czym trzeba by było pisać te 180 storn jak mają niektórzy o swoich autach - tutaj się liczy radość z własnej pracy i efekt działania. Jeden chce kupić spasioną wersję drugiemu większą radość sprawi zmiana ,,paru rzeczy w aucie,, Mi się auto na maxa podoba a to właściciel nim jeździ i jemu ma pasować komfort. uote author=dominikt1 link=topic=177204.msg2409511#msg2409511 date=1305459621] jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda zależy jaką serię postawisz, są serie dobrze wyposażone na niezłej feldze, może nie od bentleya albo lambo ale też ogarniają, no i można taką jeszcze jeździć po Polsce bez wpisanego numeru kręglarza/masażysty na pierwszym miejscu w komórce:) tak czy inaczej fura doinwestowana:), ja nie musiałem tyle inwestować ale takie zabawy to też przyjemne tylko w portfelu tonera coraz mniej na drukowanie kasiory :) Czy wiesz co oznacza słowo seria ? Nie mówimy o autach z choć lekkimi modyfikacjami czy felgami - tylko o aucie które wyjeżdżało z salonu jako golas. Czy jeździłeś na takich felgach po polskich drogach ? Ja nie więc się nie wypowiadam jak się na nich jeździ. Jedni uważają że 17 to za dużo - może i tak dla nie których co jeżdżą po roli a nie drodze i wpadają w każdy krater. Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak się chce jeździć i gdzie. Jakby ktoś liczył się z kasą na mody to o czym trzeba by było pisać te 180 storn jak mają niektórzy o swoich autach - tutaj się liczy radość z własnej pracy i efekt działania. Jeden chce kupić spasioną wersję drugiemu większą radość sprawi zmiana ,,paru rzeczy w aucie,, Mi się auto na maxa podoba a to właściciel nim jeździ i jemu ma pasować komfort. Zg jakiś rebus
antonio Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 [q jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda zależy jaką serię postawisz, są serie dobrze wyposażone na niezłej feldze, może nie od bentleya albo lambo ale też ogarniają, no i można taką jeszcze jeździć po Polsce bez wpisanego numeru kręglarza/masażysty na pierwszym miejscu w komórce:) tak czy inaczej fura doinwestowana:), ja nie musiałem tyle inwestować ale takie zabawy to też przyjemne tylko w portfelu tonera coraz mniej na drukowanie kasiory :) Czy wiesz co oznacza słowo seria ? Nie mówimy o autach z choć lekkimi modyfikacjami czy felgami - tylko o aucie które wyjeżdżało z salonu jako golas. Czy jeździłeś na takich felgach po polskich drogach ? Ja nie więc się nie wypowiadam jak się na nich jeździ. Jedni uważają że 17 to za dużo - może i tak dla nie których co jeżdżą po roli a nie drodze i wpadają w każdy krater. Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak się chce jeździć i gdzie. Jakby ktoś liczył się z kasą na mody to o czym trzeba by było pisać te 180 storn jak mają niektórzy o swoich autach - tutaj się liczy radość z własnej pracy i efekt działania. Jeden chce kupić spasioną wersję drugiemu większą radość sprawi zmiana ,,paru rzeczy w aucie,, Mi się auto na maxa podoba a to właściciel nim jeździ i jemu ma pasować komfort. uote author=dominikt1 link=topic=177204.msg2409511#msg2409511 date=1305459621] jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda zależy jaką serię postawisz, są serie dobrze wyposażone na niezłej feldze, może nie od bentleya albo lambo ale też ogarniają, no i można taką jeszcze jeździć po Polsce bez wpisanego numeru kręglarza/masażysty na pierwszym miejscu w komórce:) tak czy inaczej fura doinwestowana:), ja nie musiałem tyle inwestować ale takie zabawy to też przyjemne tylko w portfelu tonera coraz mniej na drukowanie kasiory :) Czy wiesz co oznacza słowo seria ? Nie mówimy o autach z choć lekkimi modyfikacjami czy felgami - tylko o aucie które wyjeżdżało z salonu jako golas. Czy jeździłeś na takich felgach po polskich drogach ? Ja nie więc się nie wypowiadam jak się na nich jeździ. Jedni uważają że 17 to za dużo - może i tak dla nie których co jeżdżą po roli a nie drodze i wpadają w każdy krater. Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak się chce jeździć i gdzie. Jakby ktoś liczył się z kasą na mody to o czym trzeba by było pisać te 180 storn jak mają niektórzy o swoich autach - tutaj się liczy radość z własnej pracy i efekt działania. Jeden chce kupić spasioną wersję drugiemu większą radość sprawi zmiana ,,paru rzeczy w aucie,, Mi się auto na maxa podoba a to właściciel nim jeździ i jemu ma pasować komfort. Zg jakiś rebus chyba tak
Flyer Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Rdzewek, to kiedy podzialasz w temacie dystansow? bo nie wiem, czy nie zamawiac z USA
Rdzewek_RdK Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 dobra jutro daje 4 kpl na produkcje i to już pewne
Rdzewek_RdK Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Oddawaj Bentleye chyba załapałem kontakt na kolejny "zniszczony" kpl więc zobaczymy :gwizdanie: :gwizdanie: no i udało się lekko poprawić tył.. i bonus kiedyś strzelony :hmm: powoli też rozważam sprzedaż lambosów, więc jak ktoś ma ochotę proszę o PW ktoś też się pytał o wagę kół.. przepraszam że dopiero teraz..
Kierownik Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 :kox: :kox: piękne auto , wręcz wygląd perfekt
MARCIN607 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 ależ piękny czarnuch z Twojej B7 ki - chyba najładniejsze na forum :kox:
turdzi Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Rdzewek_RdK fajnie te fele , ja co prawda nie jestem zwolennikiem az takiej gleby i odsadzenia kol ale bez watpienia jest to jedna z najladniejszych ( jak nie najladniejsza ) B7 na forum
Rdzewek_RdK Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 są ładniejsze moim zdaniem tutaj więc bez przesady mam pytanie relingi zostawić czy usunąć ? jakieś konstruktywne opinie mile widziane, ja np zauważyłem, że z relingami auto wygląda dynamicznej (przynajmniej od boku), bez nich jest za to jest zdecydowanie niżej. No i tak się waham.. Przy okazji dzisiaj były wyjmowane amorki i bawiliśmy się nastawieniami zawieszenia, chyba znalazłem idealne połączenie świetnej trakcji i zachowanie komfortu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się