Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No niestety [emoji14]

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja mam zajawkę na offroad :) od przyszłego sezonu będzie zmiana :)

Opublikowano

a mnie zaczyna kusić quad :)

Opublikowano

No niestety [emoji14]

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

jaką masz tą Yamahę? YZ 250, czy 450?

ja ostatnio pojeździłem wr450f i stwierdziłem, że to narwany dzikus, trzeba się bardzo pilnować by krzywdy sobie nie zrobić

Opublikowano

Kilka postow wyzej wklejalem.

250f yz.

Ja osobiscie nie lubie 450tek.

Zle mi sie na nich jezdzi. Zdecydowanie bardziej pasuja mi ćwiartki.

Chce sie przymierzyc jeszcze do 2t.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

mi z 2T tylko KTM EXC 200, 300 odpowiada, ze względu na możliwość homologacji drogowej, a 4T to tylko Yamaha WR 250F, ewentualnie WR450F

takich szukam, ale obserwując rynek używek to raczej ciężko będzie w tym sezonie coś kupić

Opublikowano

Yzf to maszyna do zabijania. A juz taki exc czy wr sa lagodniejsze. Sam mam exc450 i przesiadlem sie z yzf250 i powiem ze mocy jest pod dostatkiem ale calkiem inaczej ja sie odbiera.

Opublikowano

Koledzy co możecie powiedzieć na temat quadach Yamaha raptor 660? Dobry sprzęt, miał ktoś?

tąpniete z LG F60

Opublikowano

Koledzy co możecie powiedzieć na temat quadach Yamaha raptor 660? Dobry sprzęt, miał ktoś?

tąpniete z LG F60

tez szukam quada i mialem okazje polatac raptorem 660 i jesli nie masz doswiadczenia to daruj sobie
Opublikowano

Koledzy co możecie powiedzieć na temat quadach Yamaha raptor 660? Dobry sprzęt, miał ktoś?

tąpniete z LG F60

tez szukam quada i mialem okazje polatac raptorem 660 i jesli nie masz doswiadczenia to daruj sobie

Każdy pierwszy quad powyżej 300 to szaleństwo

A jeśli chodzi o raptora 660 to jeździ jak każde inne 450

Niedługo pewnie będę sprzedawał swoje subaru 450 to chętni mogą pisać :)

Opublikowano (edytowane)

Ja właśnie docieram swojego

Edytowane przez Fido
Opublikowano

Czasem mi się zdarza wyskoczyć na tor lub na górskie winkle

Opublikowano

a to moje górskie winkle w Niemcowni :)

Opublikowano (edytowane)

Trochę winkli na F650gs w "pełnym okufrowaniu" w Rumunii:


Surówka z toru Jastrząb pod Szydłowcem na początku sezonu. Najsłabsze moto w stawce 72 konie.

Edytowane przez lc
Opublikowano

Jutro wrzucę coś ze Slovakiaringu i Poznania

Opublikowano

Witam,

Parę dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem motocykla WSK B1. Motor nie posiada dowodu, nie mam żadnej umowy ani nawet tablicy rejestracyjnej, na szczęście numery z tabliczki zgadzają się z tymi na ramie. Motocykl oczywiście chciałbym zarejestrować i mniej więcej wiem jak się za to zabrać ale potrzebuję informacji od osób, które przechodziły już przez taką drogę. Pierwsza opcja jaka przyszła mi do głowy to "zasiedzenie", wiem że musi upłynąć co najmniej 3 lata od daty nabycia i tu mam pytanie: jak udokumentować te trzy lata (bo podobno sąd tego wymaga). Druga opcja, oddać motor na zaprzyjaźniony złom, po chwili go odkupić i już jako właściciel dalej kontynuować proces rejestracji.

Bardzo proszę aby wypowiedziały się osoby, które znają temat a nie tacy co "gdzieś tam słyszały..."

Pozdrawiam,

Opublikowano

cześć ja niestety w tym roku zakończyłem sezon wypadkiem, F4i FS idzie na części jakby ktoś czego potrzebował pisać pw, gg 848341

Opublikowano

Dzisiejsze pętle tam i z powrotem :)

Opublikowano

Co to za moto ?

tąpniete z LG F60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...