kamil-vag Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Dziś trafiła do mnie A3 kumpla... po niedawnej wymianie oringów u mechanika znowu problemy z odpalaniem i dziwne dudnienie... Wnioski na szybko: Śruby mocujące pompowtryski ledwo dokręcone ? Wypadł jeden brok z ośki dźwigienek... Powtórzę n-ty raz - w TDI PD zaglądajcie pod pokrywę co jakiś czas, sprawdzajcie broki, dokręcenie śrub mocujących, bo to główne powody problemów z oringami i wytartymi wałkami... Jutro wytargam PD i zobaczę jak wyglądają oringi przy takim słabym dokręceniu śrub
jaras99 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Kupiłem zgodnie ze wskazowkami z 1 posta spline M8 do odkrecenia dźwigienek zaworowych. Biore sie za robotę a tu niespodzianka, M8 za mały. W moim przypadku wygląda na to że trzeba chyba M12 zastosować, patrząc na średnicę łba śruby. Spotkał sie ktoś z czymś podobnym?
kamil-vag Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Poprawię w wolnej chwili, tam jest śruba M8x90 a nasadki potrzebujesz takie: 1
jaras99 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 Dzieki. Lece po nasadke i dzialam
misiek95 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 https://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7624850422.html Używał ktoś z was? jakie opinie?
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 12 godzin temu, misiek95 napisał: https://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7624850422.html Używał ktoś z was? jakie opinie? Michał ktoś w jakimś temacie ze słabymi korekcjami zakładał i była znaczna poprawa... pytanie jak taki oring długo wytrzyma w porównaniu z tymi Bosch'owskimi ? Sama cena zachęca
Dev Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 22 godziny temu, misiek95 napisał: https://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7624850422.html Używał ktoś z was? jakie opinie? jak dobrze wypolerujesz gniazda to wystarczy ori
misiek95 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 W dniu 1.11.2018 o 10:14, kamil-vag napisał: Michał ktoś w jakimś temacie ze słabymi korekcjami zakładał i była znaczna poprawa... pytanie jak taki oring długo wytrzyma w porównaniu z tymi Bosch'owskimi ? Sama cena zachęca Ten "komplet" dotyczy jednego pompowtryskiwacza. Więc szału nie ma 16 godzin temu, Dev napisał: jak dobrze wypolerujesz gniazda to wystarczy ori Polerowałem, zabieliłem frezem powierzchnie pod miedzianą podkładke i poskładałem to najlepiej jak sie dało. Po roku znowu drgawki na wolnych obrotach nieregularne
s1Nn Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Siema mam pytanie. Pompki bx/al ktore wydajniejsze, czy to samo? Czytalem wiele opinii ze niby bx to to samo co al tylko po remoncie fabrycznym BOSCHA. Ale generalnie koncowki sa te same(1043) i katy wtrysku. Przymierzam sie do sprawdzenia pompek stad pytanie.
chris1987 Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 1,5 roku i ponad 30tys km temu zmieniłem gumki, śruby, wht - porostu cały set do regulacji pompek. Ustawiłem na 180* Czytając ten wątek zdecydowałem zmienić 180* na 225* i sprawdzić jak pracuje motor. Dziś zaglądam pod pokrywę i ku mojemu zdziwieniu wyszło na każdej pompce około ~260* ? Ustawiłem na 225* pracuje w sumie tak samo. No może Ciut lepiej, ale to raczej "subiektywne ucho" Ale jakim cudem z 180* zmieniło się na ok 260* po 30tys km? Rożnica 80* jak nie 100 stopni. 30* na 10tys km? Nie za szybko? Marnej jakości WHT-my z grzybkami?? Kupiłem ori, albo bocha - nie pamiętam. Olej Valvoline syn power 5w40 mst c3 wymieniany co 10-12tys km. Walek, szklanki stan idealny.
kamil-vag Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 No a może za słabo skontrowałeś? To, że się zużywa to normalne, bo ja robiłem kiedyś pomiary i jakieś tam były milimetrowe różnice pomiędzy nowymi a starymi, ja brałem z ASO... Kiedyś ktoś wrzucał temat, że założył śruby z erlinga i je na momencie rozklepalo...
chris1987 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Śruby bosch albo ori. Nie pamiętam. Bym musiał odkopać zdjęcie albo fakturę. Na 100% ustawiłem na 180*. Przy tym kącie nie ma jak się pomylić
KierowcaTadek Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 W tym PDFie jest jak byk napisane, że trzeba wymienić 8 śrub 038 103 714A a w relacji o tym ani słowa. Dlaczego tak?
Cinek2000 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 Wystarczy zabielić czy regenerować otwory?
greg2505 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 4 godziny temu, Cinek2000 napisał: Wystarczy zabielić czy regenerować otwory? Zbież ostre krawędzie i zobaczysz jak będzie, słabo widać na fotkach
Cinek2000 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 Był mechanik i powiedział że wżery są za głębokie a pytanie teraz jakia jest cena regeneracji gniazd planowanie głowicy i nowego wałka rozrządu bo jest wytarty
various Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 Witam, Panowie, zakupiłem AWXa, generalnie wszystko jest ok. Po odpaleniu przez 30s lekko jakby "wypadają zapłony", potem się normuje (natomiast prawdpodobnie nie ma grzania świec). Korekcje ok, BIPy na 2 wtryskach w okolicy -40. Jako, że jestem perfekcjonistą mam pytanie: Czy profilaktycznie warto wymienić uszczelnienia + śruby oraz wyregulować pompki? Niektórzy mówią, że śruby powinno się wymieniać co 50kkm :D Pzdr!
wesz82 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Ja bym nie tykal,chyba za zaczną się problemy z rozruchem.
greg2505 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 7 godzin temu, various napisał: Witam, Panowie, zakupiłem AWXa, generalnie wszystko jest ok. Po odpaleniu przez 30s lekko jakby "wypadają zapłony", potem się normuje (natomiast prawdpodobnie nie ma grzania świec). Korekcje ok, BIPy na 2 wtryskach w okolicy -40. Jako, że jestem perfekcjonistą mam pytanie: Czy profilaktycznie warto wymienić uszczelnienia + śruby oraz wyregulować pompki? Niektórzy mówią, że śruby powinno się wymieniać co 50kkm Pzdr! Może swiece żarowe sprawdź ,teraz jest chłodno i po odpaleniu może nie równo chodzić ,pompki zostaw w spokoju jak wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się