Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ostatnio rozbiłem taki kolektor młotkiem (zeliwo) - kawał żelastwa ścianka kolo 4mm - ale u mnie pekł

Ja myślę ,że bym o ziemie rozbił taki jak i każdy inny żeliwny bez problemu, toć to nie wiadomo jak wytrzymałe jest wystarczy odrobina siły , a co tu dopiero mowa z młotkiem ...

zdziwiiłbys sie jak ciężko bylo mi to rozbić pół kilowym młotkiem...

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mateusz, spotkales sie z peknieciami tego kolektora gdzies u kogos albo czytales gdzies?

Opublikowano (edytowane)

nie dowiadywałem się specjalnie nigdy.. ale z samego "słyszenia przez przypadek" wiem o takowych 4..

edit:

specjalnie dla Ciebie:

http://s25.postimg.org/8x9pu68y6/DSC_0019.jpg

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

Także widziałem na żywo peknie ty i skrzywiona flansze :)

Opublikowano

u mnie chinol tylko taki na t25 jeszcze frezowany i nie pęka

Masz z ten z tego linku co podałem ??

Czy gdzie kupowałeś ??

Opublikowano (edytowane)

Panowie zastanawiał się ktoś nad czym takim? http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-turbo-egt-afr-czujnik-i5665324461.html#thumb/1. Można alarmy ustawić np egt, a na boosta sobie zerknąć np raz w tygodniu czy wszystko ok, więc nie trzeba cały czas patrzeć na dodatkowe zegary które mnie osobiście by rozpraszały :). Zamontował bym w słoneczku. Ewentualnie vfiz ale nie wiem czy tam są alarmy. Jakieś opinie, pomysły?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Opublikowano

Mam pytanko, Z AEB chciałbym wycisnąć jakieś 240KM. Mam teraz oryginalną turbine K03 ale wiem ze to za mało jak na takie moce. Wiec lepiej przerobić ja na hybryde, kupić K03S czy K04 aby osiągnąć taką moc przy fmicu, wiekszych wtryskach i wycince kata?

Opublikowano

hybryde k03 jeśli ma być p&p . K03s nie pociągnie tyle.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Moja jest akurat zdrowa po regeneracji wiec powinna pozyć długo. Wyczytałem że koszt takiego zabiegu w granicach 1000zł? To prawda?

Mówisz że K03S hybrydowa styknie pod taką moc? A może juz lepiej zainwestować w K04?

Edytowane przez Cpt.Ryan
Opublikowano

K03s nie starczy. Do k04 musisz poprzerabiać parę rzeczy :). Są hybrydy k03 pod większe moce.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

K03s nie starczy. Do k04 musisz poprzerabiać parę rzeczy :). Są hybrydy k03 pod większe moce.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

sorki pomyliłem się, chodziło mi czy hybryda k03 starczy :P

Opublikowano

Ktoś się orientuje gdzie na Śląsku robią takie hybrydy mam k03 po przelocie 68 tyś myślę ze sie nada??

Opublikowano

Na śląsku nie wiem, ale mogę polecić kolegę McGivera, moja turbinka była u niego robiona wysyłka nie była droga a po 3 dniach miałem ją z powrotem.

Opublikowano

Zadzwoń do TurboSpec. Wsio załatwiasz wysyłkowo i maja sprawdzone produkty.

Opublikowano

Udało mi się zdobyć prawy IC od BEX z rurami i mocowaniem, brak tylko węża od DV. Panowie czy wąż musi być ori? Czy ten co mam obecnie będzie za krótki? z tego co mierzyłem musi mieć średnicę ok. 25 mm

Opublikowano

Dosztukuj

Opublikowano

Kawalek rurki fi 25mm lub cały wąż kupić 10zl pewnie wyjdzie

Opublikowano

Panowie, w marcu wybieram się do gregora na softa. Niestety moje sprzęgło nie jest już za ciekawe. Będziemy celować w około 210KM i 310NM, z tego co wyczytałem sprzęgło z dociskiem od AWX to spokojnie obrobi. Pytanko tylko czy wszystko jest P&P do gratów z AVJ (dwumasa) i czy mogę zastosować łożysko oporowe od AWX ? (zakup sprzęgła w komplecie wychodzi taniej).

Opublikowano

Ten wężyk cienki co leci do DV to stary wystarczy czy trzeba nowy dłuższy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...