Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy chcę kupić kolektor ssący do 1.8T BFB do B7 pod przeróbkę na LPG. Szukać jakiegoś konkretnego np. z BEXa czy jeden uj - wszystkie takie same?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jest ktoś kto jeździ z zamontowanym egt przed sprężarką na seryjnym kolektorze i turbo np z bex? k03s...... tu jest mordor jak z tej sprężarki pójdziemy na maks.... :lol:

Opublikowano

Koledzy chcę kupić kolektor ssący do 1.8T BFB do B7 pod przeróbkę na LPG. Szukać jakiegoś konkretnego np. z BEXa czy jeden uj - wszystkie takie same?

mam z aeba pod szeroki kanal nawiercony pod pojedyncze wtryski hany przy samym wtryskach pb

Opublikowano

aeb to nie to samo co bfb jak wiesz

Opublikowano

Ważne pytanie :D , jaki największy wynik na k03 z bex jest w Polsce? Czuje że u Mnie może być ciekawie teraz... chodzi oczywiście o moc :kox:

Opublikowano

aeb to nie to samo co bfb jak wiesz

lepiej przerobic pare wezy i zastosowac kolektor z aeba jak na odwrot i rozwiercac bfb

Opublikowano

nie tylko o węże chodzi,aeb ma mniejsze gniazda wtrysków i trzeba je dłubnąć lub same wtryski z b6 zeszlifować


Ważne pytanie :D , jaki największy wynik na k03 z bex jest w Polsce? Czuje że u Mnie może być ciekawie teraz... chodzi oczywiście o moc :kox:

a co ty tam zaś tworzysz ?

Opublikowano (edytowane)

nie tylko o węże chodzi,aeb ma mniejsze gniazda wtrysków i trzeba je dłubnąć lub same wtryski z b6 zeszlifować

Ważne pytanie :D , jaki największy wynik na k03 z bex jest w Polsce? Czuje że u Mnie może być ciekawie teraz... chodzi oczywiście o moc :kox:

a co ty tam zaś tworzysz ?

kolejny mały ruch wykonałem :D opisze wszystko jak zrobię pomiar

za tydzień wróci kumpel to zmierzymy bo wygląda ciekawie.... było 185 koni bez strat, a normalnie 225 koni a teraz jest 215 bez strat tak wstępnie bo to detem mierzone.... zobaczymy co wyjdzie na hamowni :D ludzie wcześniej pisali o 230 -240 to chyba maks i tak pytam ile jest najwięcej zrobione na tej sprężarce bo może pobiję wynik :kox:

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

no to dobrze rezasz,Adrian wspomniał o Tobie dobre słowo :wink:

Opublikowano (edytowane)

Bezpieczne 240 KM na K03s to sfera marzeń, chyba że sprężara z małym nalotem lub nowa. Oczywiście da się tylko kwestia jak długo :kox:

Edytowane przez audicoman
Opublikowano

Jaki sens ma zniszczenie k03-073 bo inaczej tego nie nazwę. Chcesz żeby ktoś na Ciebie zwrócił uwagę i komentował?

Cytując klasyka, takimi akcjami to sie ludzie jarali 10 lat temu :)

Opublikowano

Jaki sens ma zniszczenie k03-073 bo inaczej tego nie nazwę. Chcesz żeby ktoś na Ciebie zwrócił uwagę i komentował?

Cytując klasyka, takimi akcjami to sie ludzie jarali 10 lat temu :)

Wampir, źle to rozumiesz, Ja nie zawzinam się na niuta i nie pompuje uj wie ile z dołu... jest 1.3 bara potem standardowo opada.... tu robotę mają zrobić inne czynniki....o tym wkrótce

Ps pokaż loga 118 kanału, interesuje mnie wysterowanie n'ki i twoje doładowanie.... przypuszczam że może być nawet "bogaciej" jak u mnie znając gregora ;D chłopak lubi też wycisnąć dużo

Opublikowano (edytowane)

omg :D zle przeczytałem ;P najlepszy wynik na k03s.. gregor chyba 250ps zrobił..

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

254 widzialem :wink:

Opublikowano

no ale co z tego wszystkiego.. w zimie przy - 5 masz 250ps w lecie po chwili pałowania masz 220ps..

Opublikowano

Przy minus 5 stopniach zima nie bedziesz miec 250km

Opublikowano

no ale co z tego wszystkiego.. w zimie przy - 5 masz 250ps w lecie po chwili pałowania masz 220ps..

Rozumiem, że to przez "gęstość " powietrza, ilość tlenu ? Taka dysproporcja ?

Opublikowano

Owszem, ale tutaj trzeba znac bardzo dobrze zasady termodynamiki. Do pewnej temperatury daje to dobre wyniki potem jedt tylko coraz gorzej.

Opublikowano (edytowane)

omg :D zle przeczytałem ;P najlepszy wynik na k03s.. gregor chyba 250ps zrobił..

Na jego stronie nie znalazłem więcej jak 240, 250 coś jest ale już na tej Jego "k03RS" a tu mowa o zwykłej bex'owej....

254 widzialem :wink:

To też kwestia hamowni :D Jakbym pojechał do rogala to miałbym wynik jak n k04 :D ... Zmierzymy zobaczymy, tak jak napisałem inne czynniki też są ważne

no ale co z tego wszystkiego.. w zimie przy - 5 masz 250ps w lecie po chwili pałowania masz 220ps..

A propo pałowania to na mój gust podkręcone porządnie k03 z seryjnym kolektorem nadaję się co najwyżej na niedługie sprinty..... potem między innymi egt robi się lipne pomimo dobrego zapłonu, niedużej temp dolotu i dobrego Afr

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

ja zrobilem w swoim 1.8T 262km i 400nm na seryjnej k03s w seryjnym 1.8T na moim dynomecie który w porównaniu do innych hamowni pokazuje czesto -15/20KM

patrz tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311441-porownanie-hamowni/?hl=%2Bporownanie+%2Bhamowni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...