cinkers Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Koledzy chcę kupić kolektor ssący do 1.8T BFB do B7 pod przeróbkę na LPG. Szukać jakiegoś konkretnego np. z BEXa czy jeden uj - wszystkie takie same?
koziol1172 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Jest ktoś kto jeździ z zamontowanym egt przed sprężarką na seryjnym kolektorze i turbo np z bex? k03s...... tu jest mordor jak z tej sprężarki pójdziemy na maks....
pioteros Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Koledzy chcę kupić kolektor ssący do 1.8T BFB do B7 pod przeróbkę na LPG. Szukać jakiegoś konkretnego np. z BEXa czy jeden uj - wszystkie takie same? mam z aeba pod szeroki kanal nawiercony pod pojedyncze wtryski hany przy samym wtryskach pb
koziol1172 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Ważne pytanie , jaki największy wynik na k03 z bex jest w Polsce? Czuje że u Mnie może być ciekawie teraz... chodzi oczywiście o moc
pioteros Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 aeb to nie to samo co bfb jak wiesz lepiej przerobic pare wezy i zastosowac kolektor z aeba jak na odwrot i rozwiercac bfb
krzysiekml Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 nie tylko o węże chodzi,aeb ma mniejsze gniazda wtrysków i trzeba je dłubnąć lub same wtryski z b6 zeszlifować Ważne pytanie , jaki największy wynik na k03 z bex jest w Polsce? Czuje że u Mnie może być ciekawie teraz... chodzi oczywiście o moc a co ty tam zaś tworzysz ?
koziol1172 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) nie tylko o węże chodzi,aeb ma mniejsze gniazda wtrysków i trzeba je dłubnąć lub same wtryski z b6 zeszlifować Ważne pytanie , jaki największy wynik na k03 z bex jest w Polsce? Czuje że u Mnie może być ciekawie teraz... chodzi oczywiście o moc a co ty tam zaś tworzysz ? kolejny mały ruch wykonałem opisze wszystko jak zrobię pomiar za tydzień wróci kumpel to zmierzymy bo wygląda ciekawie.... było 185 koni bez strat, a normalnie 225 koni a teraz jest 215 bez strat tak wstępnie bo to detem mierzone.... zobaczymy co wyjdzie na hamowni ludzie wcześniej pisali o 230 -240 to chyba maks i tak pytam ile jest najwięcej zrobione na tej sprężarce bo może pobiję wynik Edytowane 13 Marca 2016 przez koziol1172
krzysiekml Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 no to dobrze rezasz,Adrian wspomniał o Tobie dobre słowo
audicoman Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Bezpieczne 240 KM na K03s to sfera marzeń, chyba że sprężara z małym nalotem lub nowa. Oczywiście da się tylko kwestia jak długo Edytowane 13 Marca 2016 przez audicoman
wampir Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Jaki sens ma zniszczenie k03-073 bo inaczej tego nie nazwę. Chcesz żeby ktoś na Ciebie zwrócił uwagę i komentował? Cytując klasyka, takimi akcjami to sie ludzie jarali 10 lat temu
koziol1172 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Jaki sens ma zniszczenie k03-073 bo inaczej tego nie nazwę. Chcesz żeby ktoś na Ciebie zwrócił uwagę i komentował? Cytując klasyka, takimi akcjami to sie ludzie jarali 10 lat temu Wampir, źle to rozumiesz, Ja nie zawzinam się na niuta i nie pompuje uj wie ile z dołu... jest 1.3 bara potem standardowo opada.... tu robotę mają zrobić inne czynniki....o tym wkrótce Ps pokaż loga 118 kanału, interesuje mnie wysterowanie n'ki i twoje doładowanie.... przypuszczam że może być nawet "bogaciej" jak u mnie znając gregora ;D chłopak lubi też wycisnąć dużo
Imhotet Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) omg zle przeczytałem ;P najlepszy wynik na k03s.. gregor chyba 250ps zrobił.. Edytowane 13 Marca 2016 przez Imhotet
Imhotet Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 no ale co z tego wszystkiego.. w zimie przy - 5 masz 250ps w lecie po chwili pałowania masz 220ps..
Dev Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Przy minus 5 stopniach zima nie bedziesz miec 250km
Sedrak Dan Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 no ale co z tego wszystkiego.. w zimie przy - 5 masz 250ps w lecie po chwili pałowania masz 220ps.. Rozumiem, że to przez "gęstość " powietrza, ilość tlenu ? Taka dysproporcja ?
Dev Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Owszem, ale tutaj trzeba znac bardzo dobrze zasady termodynamiki. Do pewnej temperatury daje to dobre wyniki potem jedt tylko coraz gorzej.
koziol1172 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) omg zle przeczytałem ;P najlepszy wynik na k03s.. gregor chyba 250ps zrobił.. Na jego stronie nie znalazłem więcej jak 240, 250 coś jest ale już na tej Jego "k03RS" a tu mowa o zwykłej bex'owej.... 254 widzialem To też kwestia hamowni Jakbym pojechał do rogala to miałbym wynik jak n k04 ... Zmierzymy zobaczymy, tak jak napisałem inne czynniki też są ważne no ale co z tego wszystkiego.. w zimie przy - 5 masz 250ps w lecie po chwili pałowania masz 220ps.. A propo pałowania to na mój gust podkręcone porządnie k03 z seryjnym kolektorem nadaję się co najwyżej na niedługie sprinty..... potem między innymi egt robi się lipne pomimo dobrego zapłonu, niedużej temp dolotu i dobrego Afr Edytowane 13 Marca 2016 przez koziol1172
gregor10 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 ja zrobilem w swoim 1.8T 262km i 400nm na seryjnej k03s w seryjnym 1.8T na moim dynomecie który w porównaniu do innych hamowni pokazuje czesto -15/20KM patrz tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311441-porownanie-hamowni/?hl=%2Bporownanie+%2Bhamowni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się