WIŚNIA 2 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 a do AJL-a w sumie też powinna podejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan_1727 0 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ja panowie mam bova firmy properfekt typI i jakoś nic mi nie spada zachowóje się jak na oryginalnym zaworze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Panowie jaką byście polecili dłuższą skrzynię do silnika AEB? a po co ci dłuzsza skrzynia jak seria ciągnie do 240km/h ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 wydaje mi się że chodziło mu o pierwszy bieg lub o pierwsze 2 biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Bez sensu wkładanie innej niby dłuższej skrzyni do prawie seryjnego 1.8T To już lepiej dołożyć szperę zakupić i włożyć do swojej skrzyni:wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 mozna zapodac Quaif-a, ale kosztuje ponad 4000zł http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf6q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek_kamil 0 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 He jakby w Audi było takie dojście do skrzyni jak w Corsie miałem to bym brał FWD i spawał 100%. Wyjęcie mechanizmu i włożenie zaspawanego zajmowało mi na kanale 1.5h a na parkingu 2.5h . Taka tania alternatywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ktoś tam pisał niedawno, że wtryski z BEXa powinny podejść bez rzeźby do AEB? zakupiłem właśnie takowe. Się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozjemca 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Nie podej Ktoś tam pisał niedawno, że wtryski z BEXa powinny podejść bez rzeźby do AEB? zakupiłem właśnie takowe. Się zobaczy. Nie podejdą p&p bo są krótsze. Musisz listwę obniżać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 To chyba jakiś straszny problem nie jest? Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 skrzynię szukaj od 2.8i A z któregoś diesla nie podeszła by skrzynia? Skrzynia z diesla będzie dłuższa od skrzyni z 2.8?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 09:25_________________________________________________ Panowie jaką byście polecili dłuższą skrzynię do silnika AEB? a po co ci dłuzsza skrzynia jak seria ciągnie do 240km/h ??? Ano właśnie po to aby pojechać jeszcze szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Przy 260km/h b5 jest już niestabilne i droga robi się wąska. Sprawdzone To auto nie zostało zaprojektowane do takich prędkości myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ostatnio padła mi przepływka w AEB i mam zamiar zakupić ori z ASO. Zastanawiam się czy jest jakaś różnica między przepływką z AEB a przepływką z S3 lub TT ( 225Ps ) ?? Dodam tylko tyle że u mnie jest już obudowa przepływki 3" z VR6 a auto jest jeszcze przed strojeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ostatnio padła mi przepływka w AEB i mam zamiar zakupić ori z ASO. Zastanawiam się czy jest jakaś różnica między przepływką z AEB a przepływką z S3 lub TT ( 225Ps ) ?? Dodam tylko tyle że u mnie jest już obudowa przepływki 3" z VR6 a auto jest jeszcze przed strojeniem. Nie podejdzie do Ciebie... Mam wklad przeplywki na ktorym moje auto jezdzilo przy starym ecu, jesli cie to interesuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Kupuj kolego od kolegi CoLo sam wkład bo cała przepływka w serwicie kosztowała mnie cos koło 980zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Artur odezwę się po nowym roku, JUZIU miałem na myśli sam wkład ponieważ odpowiednią obudowę już mam, myślałem że może jest jakiś wkład który będzie lepszy niż seryjny z AEB biorąc pod uwagę że i tak auto dopiero na wiosnę będzie strojone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Artur odezwę się po nowym roku, JUZIU miałem na myśli sam wkład ponieważ odpowiednią obudowę już mam, myślałem że może jest jakiś wkład który będzie lepszy niż seryjny z AEB biorąc pod uwagę że i tak auto dopiero na wiosnę będzie strojone spoko napisałem żebyś wiedział ile to kosztuje w servisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Te z S3 maja inna wtyczke i sa dokladniejsze. Jak mnie pamiec nie myli to inaczej tez przeliczaja powietrze. Spoko odzywaj sie gdyby cos. Ktos juz to zrobil wiec nie wiem czy bede mial to na 100% Ale mozliwe, ze bede mial druga sztuke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 panowie kończę jutro z rana odseparowywanie stożka od turbiny i mam pytanie czy lepiej jest zainstalować stożek suchy (taki posiadam na stanie) czy jechać jutro na giełdę i brać mokry ? Boję się że mokry może mi uwalić przepływkę która łączy się bezpośrednio z filtrem. Czy warto jest dać uszczelkę pomiędzy szczyt blachy separującej a maskę czy to zbędny bajer bo zimne powietrze i tak będzie ssane z dołu? Zrobiłem osłonę pomiędzy podłużnicą a plastikowym nadkolem pod stożkiem. Zrobić ją jako całościówkę czy tak jak mam teraz z szczeliną ok 8cm od błotnika jako dolot zimnego powietrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Maciek-nie spinaj się z odseparowaniem stożka od gorącego powietrza, bo powietrze wychodzące z turbiny i tak jest gorące i przechodzi przez IC, więc tu się skup na dobrym dopływie powietrza na IC przy standardowym IC będzie temp. ok. 20* wyższa od otaczającej i choć byś nie wiem, jak schłodził powietrze ze stożka-stock IC nie da rady schłodzić tego niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się