Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale roboty raptem 15 minut, nic zobacze jak będzie na takich jeżdził może lepiej częściej wymieniać tym bardziej na lpg niż męczyć platyny do 100 tyś:wink: Zreszta zawsze mozna po 15 tyś skontrolować przerwe i jeżdzić dalej jeśli nie cofa, wiadomo w zwykłych szybciej się wypalają i przerwa się zwiększa.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Racja, ale wiesz ze gorsze świece = bardziej obciążone cewki, więc jak ci któraś padnie to dopiero zobaczysz ze ci się to nie oplaci

Opublikowano

Co jakiś czas wracam na poszczególne strony tego wątka, może wreszcie ktoś by uporządkował wiedzę i dał najważniejsze informacje:

1. Numery czesci i wersje: DV/n75/cewki/zaworki jednokierunkowe

2. Wersje wtrysków jakie wychodzily

3. Coś na temat dp/tipów/IC

4. Wersje turbawek z parametrami K03/S/04

5. Rodzaje swiec /akcje serwisowe cewek

6. Badanie szczelności dolotu

7. Blow/offy Bov-y

8. Wyciecie drugiej sondy lambda i katalizatora.

itd....

Na pierwszej stronie. Swoiste kompedium wiedzy.

Opublikowano

Jestem za, mógłbym to zrobić ale możliwości edycji 1 postu nie mam

Opublikowano
Jestem za, mógłbym to zrobić ale możliwości edycji 1 postu nie mam

To zrób w kolejnym poście i poproś moda o podwieszenie w pierszym poście

Opublikowano

Panowie 160 g/s na przepływce i 0.7 boostu to chyba mało jak na AJLa?

Opublikowano

idealnie, jak temperatura sie podniesie to i boost wzrośnie

Opublikowano

To git bo już zacząłem się martwić co jest nie tak:decayed:

Opublikowano
Jestem za, mógłbym to zrobić ale możliwości edycji 1 postu nie mam

To zrób w kolejnym poście i poproś moda o podwieszenie w pierszym poście

No wlasnie, moglibysmy tam wcisnac na prawde sporo informacji, ja mam już linki gotowe do ciekawych informacji, także tuningowo-rezaczowych.

Opublikowano
Jestem za, mógłbym to zrobić ale możliwości edycji 1 postu nie mam

To zrób w kolejnym poście i poproś moda o podwieszenie w pierszym poście

No wlasnie, moglibysmy tam wcisnac na prawde sporo informacji, ja mam już linki gotowe do ciekawych informacji, także tuningowo-rezaczowych.

No to działać, nie gadać:decayed:

Opublikowano
Panowie 160 g/s na przepływce i 0.7 boostu to chyba mało jak na AJLa?

tyle to ja mam w avj bez programu xD a dokladnie 162.2 za tydzien juz będzie po programie juz umówiony jestem w tune-up zdam relacje xD

Opublikowano

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.

Opublikowano
Panowie 160 g/s na przepływce i 0.7 boostu to chyba mało jak na AJLa?

tyle to ja mam w avj bez programu xD a dokladnie 162.2 za tydzien juz będzie po programie juz umówiony jestem w tune-up zdam relacje xD

Nie zdziwię sie jak po programie będziesz miał maksymalnie tyle samo :)

Opublikowano
Panowie 160 g/s na przepływce i 0.7 boostu to chyba mało jak na AJLa?

tyle to ja mam w avj bez programu xD a dokladnie 162.2 za tydzien juz będzie po programie juz umówiony jestem w tune-up zdam relacje xD

tyle to w moim avj po programie na seryjnych gratach nie wyciąga

Opublikowano

Odbiję trochę od tematu: padła mi DV-ka i teraz którą zakupić???

Jeśli chodzi o silnik, to na chwilę obecną jest seria + TIP z nierdzewki od Bakusia... Planuję z czasem wrzucić DP, wtryski 380cc z BAMa i K04-015... Więc którą wybrać???

Zawór DV obejściowy VW Seat 1,8 T 06A145710N wzmoc (3117616264) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

FMIC - BOV typ DV

Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (3155644976) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Każdy da radę do ok 1.3b

Opublikowano
Każdy da radę do ok 1.3b

Myślę, że na K04 - 015 nie ma co więcej pompować... ale może się mylę. ;)

A wg Ciebie który, konkretnie?

Albo jeszcze to: Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

ori albo forge, te properfekty miewają dziwne problemy

Opublikowano
ori albo forge, te properfekty miewają dziwne problemy

No i bajka, biorę ORI-flame hehe, dzięki. ;) Niebawem nawiedzę Baq-Garage w celu nabycia DP... Bo TIP który mam, to pierwsza liga. Polecam Panowie wyroby z kwasiaka u Bakusia. :)

Opublikowano
Odbiję trochę od tematu: padła mi DV-ka i teraz którą zakupić???

Jeśli chodzi o silnik, to na chwilę obecną jest seria + TIP z nierdzewki od Bakusia... Planuję z czasem wrzucić DP, wtryski 380cc z BAMa i K04-015... Więc którą wybrać???

Zawór DV obejściowy VW Seat 1,8 T 06A145710N wzmoc (3117616264) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

FMIC - BOV typ DV

Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (3155644976) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak Cie interesuje to mam Forge'a 007, uzywka w bardzo dobrym stanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...