Łepski Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Czy każdy może sobie przełożyć koras czy to się później jeszcze wyważa? Jak ze wszystkim są dwie szkoły. Jedni wyważają, inni nie Jeżeli zdajesz sobie sprawę, jakie są tam prędkości obrotowe - zapewne wyważysz:decayed:
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 To jest fabrycznie już wyważony element, co innego gdy samemu wymienia sie łożyska i uszczelki a potem składa ponownie
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Tzn, ze to jest Melett czyli zamiennik czy tez Melett produkuje dla Borg Werner?
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 BW nie sprzedaje chyba swoich zestawów naprawczych, a melett jest chyba najlepszym producentem zamiennikow turbin i ich elementów, jest to angielska firma więc nie jakas tania chinszczyzna Podejrzewam że spora większość nawet tych lepszych firm regenerujacych turba używa części melett
Venom666 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Moze mnie ktos oświecic po co jest puszka aluminiowa montowana na bloku do ktorej idzie przewód z zaworu upustowego ?
pioteros Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 ja nie wiem o jakiej puszcze mowisz chyba ze chodzi ci o oil catch tank ale nie podlacza sie go do DV tylko do innego zaworka o ksztalcie grzybka - separatora odmy, OCT jest po to żeby łapał mgiełke olejową ktora paruje ze skrzyni korbowej, żeby nie brudziła dolotu
elpiotrek Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 czesc, czy DownPipe musi byc z kwasu? czy moze byc z normalnej rury? material, z ktorego jest wykonany ma jakies znaczenie?
JUZIU Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 czesc, czy DownPipe musi byc z kwasu? czy moze byc z normalnej rury? material, z ktorego jest wykonany ma jakies znaczenie? nie ma znaczenia moim zdaniem, ja mam u siebie pospawany z zwykłej rury i daje rade
elpiotrek Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 aha, ok a napisz czy rzeczywiscie jest duza róznica podczas jazdy z DP i bez
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada. Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska.
gelus Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 DP to downpipe wiec to wylot z turbiny a nie dolot, pomyliles z TIPem
pioteros Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 na DP turbo szybciej wstaje Dev, za mało śpisz chyba
JUZIU Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. pomyliłeś Dp z tipem:wink: dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz
_Bartek_ Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. pomyliłeś Dp z tipem:wink: dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz A masz jakieś mody porobione czy stock?
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 ale cep ze mnie Pomyliłem z Tip-em A co do snu to macie rację
JUZIU Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. pomyliłeś Dp z tipem:wink: dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz A masz jakieś mody porobione czy stock? modów mam sporo ale jak miałem sam soft to wyciołem kata i może troche lepiej (szybciej) turbo wstawało
pioteros Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 popytalem jednej z firm ktora sprzedaje rdzenie meletta do k03/k03s, jest rok gwarancji bez limitu km, a w razie co oni nie zajmuja sie rozpatrywaniem gwarki tylko wysylaja turba do producenta wiec mysle ze za 850zł + nowy aktuator to jest niezla cena za praktycznie nowe turbo o ile muszle i klapka są ok
roman_tyk Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 a ile oni zycza sobie za wsadzenie ich srodka w jakas obudowe?
pioteros Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 nie wiem pewnie tyle ile za robote przy wymianie turba, ja chyba skusze sie w nastepnym miesiacu na to bo icek mi sie podtapia od oleju reszte wymienie sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się