Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc sam przekladasz i do przodu

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czy każdy może sobie przełożyć koras czy to się później jeszcze wyważa?

Jak ze wszystkim są dwie szkoły. Jedni wyważają, inni nie :wink:

Jeżeli zdajesz sobie sprawę, jakie są tam prędkości obrotowe - zapewne wyważysz:decayed:

Opublikowano

To jest fabrycznie już wyważony element, co innego gdy samemu wymienia sie łożyska i uszczelki a potem składa ponownie

Opublikowano

Tzn, ze to jest Melett czyli zamiennik czy tez Melett produkuje dla Borg Werner?

Opublikowano

BW nie sprzedaje chyba swoich zestawów naprawczych, a melett jest chyba najlepszym producentem zamiennikow turbin i ich elementów, jest to angielska firma więc nie jakas tania chinszczyzna

Podejrzewam że spora większość nawet tych lepszych firm regenerujacych turba używa części melett

Opublikowano

ja nie wiem o jakiej puszcze mowisz :) chyba ze chodzi ci o oil catch tank ale nie podlacza sie go do DV tylko do innego zaworka o ksztalcie grzybka - separatora odmy, OCT jest po to żeby łapał mgiełke olejową ktora paruje ze skrzyni korbowej, żeby nie brudziła dolotu

Opublikowano

czesc,

czy DownPipe musi byc z kwasu? czy moze byc z normalnej rury? material, z ktorego jest wykonany ma jakies znaczenie?

Opublikowano
czesc,

czy DownPipe musi byc z kwasu? czy moze byc z normalnej rury? material, z ktorego jest wykonany ma jakies znaczenie?

nie ma znaczenia moim zdaniem, ja mam u siebie pospawany z zwykłej rury i daje rade

Opublikowano

aha, ok

a napisz czy rzeczywiscie jest duza róznica podczas jazdy z DP i bez

Opublikowano

Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.

Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska.

Opublikowano

DP to downpipe wiec to wylot z turbiny a nie dolot, pomyliles z TIPem

Opublikowano

na DP turbo szybciej wstaje

Dev, za mało śpisz chyba :D

Opublikowano
Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.

Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska.

pomyliłeś Dp z tipem:wink:

dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz

Opublikowano
Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.

Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska.

pomyliłeś Dp z tipem:wink:

dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz

A masz jakieś mody porobione czy stock?

Opublikowano

:facepalm: ale cep ze mnie

Pomyliłem z Tip-em

A co do snu to macie rację :kwasny:

Opublikowano
Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.

Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska.

pomyliłeś Dp z tipem:wink:

dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz

A masz jakieś mody porobione czy stock?

modów mam sporo ale jak miałem sam soft to wyciołem kata i może troche lepiej (szybciej) turbo wstawało

Opublikowano

popytalem jednej z firm ktora sprzedaje rdzenie meletta do k03/k03s, jest rok gwarancji bez limitu km, a w razie co oni nie zajmuja sie rozpatrywaniem gwarki tylko wysylaja turba do producenta

wiec mysle ze za 850zł + nowy aktuator to jest niezla cena za praktycznie nowe turbo o ile muszle i klapka są ok

Opublikowano

a ile oni zycza sobie za wsadzenie ich srodka w jakas obudowe?

Opublikowano

nie wiem pewnie tyle ile za robote przy wymianie turba, ja chyba skusze sie w nastepnym miesiacu na to bo icek mi sie podtapia od oleju :) reszte wymienie sam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...