Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie jakie są objawy słabo działającego zaworu DV albo nie działającym DV ?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Slaby silnik i na dodatek turbo dostaje w d...

Opublikowano

sebol cos masz nie tak... przeplywka zawyza ci wartosci i to sporo bo wedlug niej masz ok 240KM... albo cos z nia nie tak albo z dolotem i dlatego faluja ci obroty

Opublikowano
sebol cos masz nie tak... przeplywka zawyza ci wartosci i to sporo bo wedlug niej masz ok 240KM... albo cos z nia nie tak albo z dolotem i dlatego faluja ci obroty

Auto jest po modach (FMIC, Forge007, TIP, DP 2,75", wtryski 380cc, wydech 2,5 ", turbo prawie hybryda 0,9-1 bara pompuje) i ma 195KM/270Nm.Zakładając, że przeplywka jest ok. co może być nie halo i czy mocy nie jest za mało troszkę? Ogarniał temat GTO.

Opublikowano

mimo wszystko przeplywka cos zle mierzy, za duzo, moze sie jakos gubi, masz sterownik na 5 wtyczek czy na dwie? bo w starszych AEBach te przeplywki byly chyba troche slabsze, mialy numer zaczynajacy sie od 058

a mocy jakby troche przy malo jak na taki setup? masz graty lepsze niz zwykly BEX ktory ma 190KM a ty masz ich tylko o 5 więcej

Opublikowano

Przepływka mierzy bardzo dobrze,

po programie nie możesz brać przelicznika przepływki na moc bo to się sprawdza najlepiej przy serii.

Sebol, zamontuj przepływkę z S3 i zrób korektę, 220 napewno pęknie na tym setupie:wink:

Opublikowano

booster ale chodzi ci tylko o obudowe? bo przeplywka z S3 nie podejdzie do AEBa, bo ma 5 pinów a w AEBie są tylko 4

Opublikowano

chodzi tylko o obudowe 3"

może być od VR6

Opublikowano

ale ponowne strojenie bedzie raczej wskazane pod wieksza obudowe, przeplywka swoje bedzie mierzyla tak jak do tej pory ale w rzeczywistosci wieksza ilosc powietrza bedzie zasysana przez dolot ze wzgledu na wieksza srednice

Opublikowano

tak jak pisałem wyżej, przy obudowie przepływki 3" musi być korekta, inaczej będzie ubogo z paliwem.

MAF będzie przeliczał więcej bo większa ilość powietrze przez niego przepłynie

Opublikowano

Jest dokladnie tak jak Booster pisze.

Sprawdzalem u siebie, po zalozeniu 3" obudowy na lambdzie bylo widac roznice

Opublikowano

mam podobny kit do sebola i też mi stroił Gto i u mnie do tego przepływka zamyka sie ale jest wszystko wysrojone tak jak powinno i ale wcale nie potrzebna jest obudowa 3 cale bo to nic nie da jak jest dobrze na seryjnej wystojone. Widocznie inna jest przyczyna falowania obrotów

Opublikowano

SebolA4- jak turbo trzyma 0.9bara do odcinki to masz cos spaprane ze tylko 204 wyszly, albo masz te 1bar w piku. a przy 6000rpm max 0.7bara. bo przy 1barze do konca to na k03s wychodzi ponad 230ps...

Opublikowano
SebolA4- jak turbo trzyma 0.9bara do odcinki to masz cos spaprane ze tylko 204 wyszly, albo masz te 1bar w piku. a przy 6000rpm max 0.7bara. bo przy 1barze do konca to na k03s wychodzi ponad 230ps...

Nie pisałem, że trzyma do odcinki tylko,że max pompka taka jest.Schodzi do 0,7 bara jak piszesz przy odcince.

Właśnie domyślam się,że przy takich parametrach z przepływki powinno być więcej KM, ale pytanie brzmi gdzie szukać przyczyny.Turbo dość zdrowe bo przy testach GTO 1.45 bara dmuchało chilowo i sam stwierdził od razu, ze to seria nie jest i daje radę.Kompresja na wszystkich cylindrach w okolicy 12,5 bara.Sprzęgło nie ślizga.Błędy na vcdsie: przekroczone max. obroty (program GTO), za bogata mieszanka (większe wtryski?),błąd z sondy bo pada (jestem w trakcie zakupu).

Opublikowano
SebolA4- jak turbo trzyma 0.9bara do odcinki to masz cos spaprane ze tylko 204 wyszly, albo masz te 1bar w piku. a przy 6000rpm max 0.7bara. bo przy 1barze do konca to na k03s wychodzi ponad 230ps...

Nie pisałem, że trzyma do odcinki tylko,że max pompka taka jest.Schodzi do 0,7 bara jak piszesz przy odcince.

Właśnie domyślam się,że przy takich parametrach z przepływki powinno być więcej KM, ale pytanie brzmi gdzie szukać przyczyny.Turbo dość zdrowe bo przy testach GTO 1.45 bara dmuchało chilowo i sam stwierdził od razu, ze to seria nie jest i daje radę.Kompresja na wszystkich cylindrach w okolicy 12,5 bara.Sprzęgło nie ślizga.Błędy na vcdsie: przekroczone max. obroty (program GTO), za bogata mieszanka (większe wtryski?),błąd z sondy bo pada (jestem w trakcie zakupu).

sonda to bardzo ważne urządzenie żeby wszystko dobrze banglało wiec zobacz co bedzie po wymianie sondy

Opublikowano

czy sprężynki w DV (forge 007) mają znaczenie na tak zwane psyt psyt od doładowania turbo ? Tz czy np jak moje turbo pompuje w okolicaach 1 bara a sprężynka jest czerwona to ten psikus będzie mniejszy ? :facepalm: mam nadz że wiecie o co mi chodzi :decayed:

Opublikowano

tak bo im twardsza sprezyna tym mniej sie otwiera, puszcza powietrze bardziej stopniowo

Opublikowano

czyli np przy doładowaniu 1 bara lepiej bedzie zieloną spręzynkę ?

Opublikowano

nie wiem tak naprawde trzeba sprawdzic, bo jak mniej sie otwiera to jest mniejsza szczelina, a jak przez mniejsza szczeline dmucha sie tym samym cisnieniem to niby powinno byc glosniej, zalezy od budowy danego BOVa

Opublikowano

sprawdzę to bo sam ciekawy jestem. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...