Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

raczej to drugie

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dlatego na razie śmigam na ori sofcie a virusa zrobię jak Bóg przykazał :hi:

żeby to mialo ręce i nogi trzeba wiedzieć co ruszyć :)

Opublikowano
dlatego na razie śmigam na ori sofcie a virusa zrobię jak Bóg przykazał :hi:

żeby to mialo ręce i nogi trzeba wiedzieć co ruszyć :)

I tu jest milicjant pogrzebany :decayed:

Opublikowano

Więc tak:problem mam taki, że zaczęło mi się ślizgać seryjne sprzęgło. Moc w jaką celuje to coś ponad 200 koni ( może 220 ) .

Wymiana na seryjne sprzęgło odpada. Jakiego szukać? Konieczna jest wymiana dwumasy przy większym sprzęgle itp? (jak narazie nie odczułem żeby mi coś trzęsło samochodem ani nic z tych rzeczy co by wskazywało na dwumasę)

Jest ktoś na forum kto handluje takimi rzeczami?

Opublikowano

Seryjne zaloz, od diesla 130koni

220km to nic nadzwyczajnego

Opublikowano

Wiem, że to nic nadzwyczajnego. Jednak seryjne od AVJ zaczęło się ślizgać przy 190 koniach więc seryjne od 1.8T nie wchodzi w grę. A seryjne od diesla normalnie podejdzie?

Jeśli chodzi o sprzęgła to jest kompletnie zielony więc prosiłbym Was o wyrozumiałość.

A co jeśli chodzi o sprzęgło z BEX-a? Aczkolwiek domniemam że z diesla mocniejsze ponieważ więcej niutków. Ale wolałbym nic nie przerabiać dlatego pytam o BEX-a?

Opublikowano

wyślij swoje do Radzikowskiego. Będziesz miał swoje ale wzmocnione, czas realizacji ok 2 tygodnie.

Opublikowano

wzmacniane będzie dużo twardsze na pedale niż seryjne, co kto lubi

Opublikowano

To teraz powiedzcie mi jak z tą dwumasą czy gdybym zmieniał na sprzęgło z BEX-a lub z 1.9tdi to czy ona jest do wymiany?

Opublikowano

dwumasa będzie pasować ale jak już wymieniac to na nowe... ile ma twój dwumas nalatane?

Opublikowano

Ja mam sprzęgło od Radzika na seryjnym dwumasie i jakoś jeździ a moc około 300Ps :whistling:

Opublikowano
dwumasa będzie pasować ale jak już wymieniac to na nowe... ile ma twój dwumas nalatane?

Przebieg niby 190 tysięcy. Więc typowy ale jak kupowałem auto 4 miesiące temu to sądzę, że dość realny przebieg :wink:

Opublikowano

Mam małe pytanko, szukałem ostatnio u siebie przyczyn wolno wstającej turbiny i przejrzeniu juz prawie wszystkiego i braku pomysłów wyjąłem zawór dv któy w tamtym roku kupiłem niby ten wzmocniony z końcówką N, no i mam dylemat bo po podaniu ciśnienia z boku czyli tak jak fabrycznie jest montowany przy ok 1 bar przepuszcza dosyć mocno:facepalm: membrana jest cała i szczelna, troche mnie to zdziwiło aż znalazłem stary fabryczny i szybki test po podaniu 3 bar z boku trzyma bez problemu, nie wiem czy to zyebana dv czy co, w N jest sporo mocniejsza sprężyna ale i tak puszcza, narazie załozyłem go odwrotnie bo troche lepiej trzyma ale zastanawiam sie jaki teraz co kupic znowu z N czy z P na końcu? czy może jeszcze coś innego?

Opublikowano

Chłopaki da radę sprawdzić ciśnienie oleju? Jak tak to która grupa na vagu? I jakie jeszcze parametry oleju można sprawdzić vagiem? Zapala mi się czerwona kontrolka oleju a stan mam dobry.

Opublikowano
Chłopaki da radę sprawdzić ciśnienie oleju? Jak tak to która grupa na vagu? I jakie jeszcze parametry oleju można sprawdzić vagiem? Zapala mi się czerwona kontrolka oleju a stan mam dobry.

Nie da sie, trzeba podpiąc manometr.

Opublikowano

A jest jakiś czujnik ciśnienia oleju ? Czy od oleju jest tylko jeden czujnik ( na dole od poziomu) ?

Opublikowano

jest czujnik ciśnienia, zmierz ciśnienie manometrem i zakasuj rękawy do roboty zanim będzie za późno

temperaturę chyba da się podejrzeć :eusathink:

Opublikowano

A oświecisz mnie i powiesz mi gdzie jest ten czujnik?

---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ----------

Wiecie co? Gdyby rzeczywiście auto nie miało ciśnienia to gdy go przegazuję i dam pochodzić na wolnych obrotach to powinna kontrolka zgasnąć. A ona jak się zapala przy przekroczeniu 2 tysiecy obrotów ( zazwyczaj zapalają się przy 4 tysiącach gdy nie ma ciśnienia ) i już do zgaszenia nie gaśnie.

Opublikowano

Koło filtra oleju, ale to nie o tym temat:doh:

Opublikowano
Koło filtra oleju, ale to nie o tym temat:doh:

Sorki :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...