gregor10 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 dlatego na razie śmigam na ori sofcie a virusa zrobię jak Bóg przykazał żeby to mialo ręce i nogi trzeba wiedzieć co ruszyć
Marc!n Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 dlatego na razie śmigam na ori sofcie a virusa zrobię jak Bóg przykazał żeby to mialo ręce i nogi trzeba wiedzieć co ruszyć I tu jest milicjant pogrzebany
niewek Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Więc tak:problem mam taki, że zaczęło mi się ślizgać seryjne sprzęgło. Moc w jaką celuje to coś ponad 200 koni ( może 220 ) . Wymiana na seryjne sprzęgło odpada. Jakiego szukać? Konieczna jest wymiana dwumasy przy większym sprzęgle itp? (jak narazie nie odczułem żeby mi coś trzęsło samochodem ani nic z tych rzeczy co by wskazywało na dwumasę) Jest ktoś na forum kto handluje takimi rzeczami?
pioteros Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Seryjne zaloz, od diesla 130koni 220km to nic nadzwyczajnego
niewek Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Wiem, że to nic nadzwyczajnego. Jednak seryjne od AVJ zaczęło się ślizgać przy 190 koniach więc seryjne od 1.8T nie wchodzi w grę. A seryjne od diesla normalnie podejdzie? Jeśli chodzi o sprzęgła to jest kompletnie zielony więc prosiłbym Was o wyrozumiałość. A co jeśli chodzi o sprzęgło z BEX-a? Aczkolwiek domniemam że z diesla mocniejsze ponieważ więcej niutków. Ale wolałbym nic nie przerabiać dlatego pytam o BEX-a?
Tabasko Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 wyślij swoje do Radzikowskiego. Będziesz miał swoje ale wzmocnione, czas realizacji ok 2 tygodnie.
pioteros Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 wzmacniane będzie dużo twardsze na pedale niż seryjne, co kto lubi
niewek Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 To teraz powiedzcie mi jak z tą dwumasą czy gdybym zmieniał na sprzęgło z BEX-a lub z 1.9tdi to czy ona jest do wymiany?
pioteros Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 dwumasa będzie pasować ale jak już wymieniac to na nowe... ile ma twój dwumas nalatane?
Pawel_M Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ja mam sprzęgło od Radzika na seryjnym dwumasie i jakoś jeździ a moc około 300Ps
niewek Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 dwumasa będzie pasować ale jak już wymieniac to na nowe... ile ma twój dwumas nalatane? Przebieg niby 190 tysięcy. Więc typowy ale jak kupowałem auto 4 miesiące temu to sądzę, że dość realny przebieg
Łukasz13 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Mam małe pytanko, szukałem ostatnio u siebie przyczyn wolno wstającej turbiny i przejrzeniu juz prawie wszystkiego i braku pomysłów wyjąłem zawór dv któy w tamtym roku kupiłem niby ten wzmocniony z końcówką N, no i mam dylemat bo po podaniu ciśnienia z boku czyli tak jak fabrycznie jest montowany przy ok 1 bar przepuszcza dosyć mocno:facepalm: membrana jest cała i szczelna, troche mnie to zdziwiło aż znalazłem stary fabryczny i szybki test po podaniu 3 bar z boku trzyma bez problemu, nie wiem czy to zyebana dv czy co, w N jest sporo mocniejsza sprężyna ale i tak puszcza, narazie załozyłem go odwrotnie bo troche lepiej trzyma ale zastanawiam sie jaki teraz co kupic znowu z N czy z P na końcu? czy może jeszcze coś innego?
niewek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Chłopaki da radę sprawdzić ciśnienie oleju? Jak tak to która grupa na vagu? I jakie jeszcze parametry oleju można sprawdzić vagiem? Zapala mi się czerwona kontrolka oleju a stan mam dobry.
Łukasz13 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Chłopaki da radę sprawdzić ciśnienie oleju? Jak tak to która grupa na vagu? I jakie jeszcze parametry oleju można sprawdzić vagiem? Zapala mi się czerwona kontrolka oleju a stan mam dobry. Nie da sie, trzeba podpiąc manometr.
niewek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 A jest jakiś czujnik ciśnienia oleju ? Czy od oleju jest tylko jeden czujnik ( na dole od poziomu) ?
Marc!n Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 jest czujnik ciśnienia, zmierz ciśnienie manometrem i zakasuj rękawy do roboty zanim będzie za późno temperaturę chyba da się podejrzeć
niewek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 A oświecisz mnie i powiesz mi gdzie jest ten czujnik? ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ---------- Wiecie co? Gdyby rzeczywiście auto nie miało ciśnienia to gdy go przegazuję i dam pochodzić na wolnych obrotach to powinna kontrolka zgasnąć. A ona jak się zapala przy przekroczeniu 2 tysiecy obrotów ( zazwyczaj zapalają się przy 4 tysiącach gdy nie ma ciśnienia ) i już do zgaszenia nie gaśnie.
Łukasz13 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Koło filtra oleju, ale to nie o tym temat:doh:
niewek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Koło filtra oleju, ale to nie o tym temat:doh: Sorki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się