Booster Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zasadniczo nie zapytałem czy pomiar był robiony na zimnym czy ciepłym silniku, lecz wnioskuję że na zimnym gdyż specjalnie podpinali rozrusznik by wykonać pomiar.Bardzo ciężko jest znaleźć słupek BFB, dodatkowo auto jest po Chiptuningu dlatego próbuję uzyskać jak najwięcej informacji. nie musisz szukać specjalnie BFB. AVJ, AMB, BEX pasują P&P
MarioM1982 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Łącznie z rozrządem, który chcę przełożyć ze starego silnika gdyż był wymieniany pół roku temu?
Booster Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 łącznie z rozrządem, te silniki różnią się jedynie sterownikiem, poza Bex-em tam jest kilka podzespołów osprzętu inne, słupek ten sam
soul87 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 dla ścisłości, to AVJ ma chyba minimalnie mniejsze sprzęgło jakbys tez je chcial przekladac.
Venom666 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 A ja mialem chlopu odpowiedziec,,,,:polew::polew::polew: Staralem sie nie nabijac:grin::grin: Szczerze to nieslyszalem o podtlenku LPG..... moze masz poprostu i stalacje gazowa,a jesli tak jest to jaki producent.Chyba ze masz podtlenek azotu ale tego sie nie da i tankowac na stacji. Temperatura wody na liczniku to jedno a niekoniecznie moze sie zgadzac z rzeczywistoscia bo to pokaze tylko VAG No i wazniejsza jest temp.oleju i spalin (EGT) oraz sklad mieszanki (AFR) :polew::polew:
krzysiekml Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 228 mm jak reszta,od avj w dół tarcza bez sprężyn
?uki1984 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 zgadza się, BEXa nie było zastapil go 2.0tsi 211KM W B7 jest 200KM a 211km w B8
Venom666 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ejjjjjjj no czuje sie taki wysmiewany :polew::polew::polew::polew::polew:
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 zgadza się, BEXa nie było zastapil go 2.0tsi 211KM W B7 jest 200KM a 211km w B8 racja, za bardzo uogolnilem
Venom666 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Proszę o poradę, znalazłem silnik bfb na wymianę mojego zajechanego i poprosiłem sprzedawce o pomiar ciśnienia sprężania. Wyniki wyszły 13;10:13;13. Z tego co wyczytałem różnica nie powinna być większa niż 10%, zaś wartości powinny się zamykać w granicach 7-13. Czy warto kupować taki silnik? Niech zrobia probe olejowa,,, bedziesz wiedzial czy pierscienie czy glowica spowodowaly spadek na tym jednym garku
?uki1984 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Helou!Znalazł się już jakiś wolontariusz, który miałby ochotę zebrać esencję tego tematu i zrobił jakiegoś FAQa? Przebiłem się przez wszystkie posty w temacie i sporo się dowiedziałem, ale co z tego jak zaraz zapomnę i będę musiał czytać od nowa A w temacie jest sporo zbędnej gadaniny niestety... Trochę postów pozgłaszałem, ale nawet ich wywalenie nie uszczupli tematu na tyle, by zainteresowani chcieli przeczytać go w całości. Później jest po kilkanaście razy pytanie o to samo niestety, a to generuje kolejne posty nie na temat... Trzeba to ogarnąć koniecznie... ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Proszę o poradę, znalazłem silnik bfb na wymianę mojego zajechanego i poprosiłem sprzedawce o pomiar ciśnienia sprężania. Wyniki wyszły 13;10:13;13. Z tego co wyczytałem różnica nie powinna być większa niż 10%, zaś wartości powinny się zamykać w granicach 7-13. Czy warto kupować taki silnik? Niech zrobia probe olejowa,,, bedziesz wiedzial czy pierscienie czy glowica spowodowaly spadek na tym jednym garku Max to różnica 3,5 a tam juz jest 3 wiec coś jest nie tak.
Venom666 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 CZY KTOS REFLEKTUJE NA CHInOLA K-04-15 bede mial w przyszlym tygodniu ?
Venom666 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Jak sie jeszcze uda to pewnie kolo 1400 zl
godski Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Oryginał niewiele ponad 3 tysiace. Z gwarancją. Czy jest sens?
Pawel_M Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Panowie jeżeli w AEB jest skalibrowana przepływka w obudowie 3" i pod koniec obrotów osiągam wartości 230mg/s to jaka jest moc silnika w przybliżeniu ??
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 1.09 x 230 : 0.8 = ok 313KM a 1.09 to dlatego ze 3 cale : 2.75 cala to roznica przekroju przeplywki w stosunku do ori
domialex Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ponawiam pytanie bo w sumie nikt konkretnie nie odpowiedzial. Jaki jest objaw zapetlajacych sie wtryskow?
Booster Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 1.09 x 230 : 0.8 = ok 313KMa 1.09 to dlatego ze 3 cale : 2.75 cala to roznica przekroju przeplywki w stosunku do ori
?uki1984 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Panowie jeżeli w AEB jest skalibrowana przepływka w obudowie 3" i pod koniec obrotów osiągam wartości 230mg/s to jaka jest moc silnika w przybliżeniu ?? 230 x 1,25 = 287 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się