WhiteBoy Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 W takim razie zakombinuje taki zestaw : dwumas bfb + sprzeglo awx. Żeby sprawdzić czy to wszystko pasuje to trzeba to złożyć do kupy na tip top czy wystarczy tylko przyłożyć i od razu wiadomo ?
wampir Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Moim zdaniem zalożyćna tip top, bo np u mnie jak wkladałem sprzegło to było mega ciężko włożyć wysprzęglik. Nie wiem dlaczego... Sprzęgło bierze teraz szybko z samego dołu
?uki1984 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 wyciągnij i sprawdź dla pewności,Forge jest bardzo wytrzymałą DV, w razie czego to jest w pełni rozbieralny i można sprawdzić co jest powodem nieszczelności DVki forga są wytrzymałe ale raz na jakiś czas warto zakupić zestaw serwisowy jaki jest do nich sprzedawany kosztuje jakieś 25 funtów. W dodatku forge ma 3 różne sprezyny: zielona, żółta i czerwona. Każda wytrzymuje inne doładowanie z czego analogicznie czerwona jest najmocniejsza. W skład zestawu serwisowego wchodzi nowy tloczek, oring, smar i sprezynka do wyboru z powyższych kolorów. ---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Tu jest link do tego zestawu: ---------- Post dopisany 07-09-2013 at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 22:29 ---------- Forge Motorsport | Alloy Fabrication
domialex Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Odnosnie zapetlania wtryskow. Zrobilem logi moze ktos na to looknac? http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/logi-modzonego-awt-285734/#post3763310
gregor10 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Górą wtryski delikatnie zapętla ,najlepiej program skorygować. Możliwa też nieszczelnosc bo turbo wolno wstaje troche z dolu.
Arczi387 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Witam jako że jestem nowym użytkownikiem i nie mogę zakładać nowych tematów postanowiłem napisać tutaj. Aktualnie szukam a4 b6 z silnikiem 1.8t auto będzie delikatnie modyfikowany w zimowe wieczory I właśnie tutaj mam do was pytanie Szukać wersji 150km czy silnika bex 190km. Z tego co sie orientuje słupki są te same różnią sie tylko osprzętem tzn wtryski oraz bex ma 2 ic i inny program. W samochodzie który kupie zamierzam zmienić turbo na k04 + fmic kompletny układ wydechowy wtryski od s3 i oczywiście program. I tutaj mam właśnie pytanie czy jest sens szukac bex skoro osprzęt i tak będzie zmieniony. Jeśli ktoś może niech mi powie czy osiągnie takie same wyniki modyfikując silnik 150km a bex 190km. Z góry Dziękuje i Pozdrawiam
krzysiekml Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 bex + wtryski większe + proram bedzie taniej jak k04,wtryski,fmic i program ,moce zbliżone.
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Jeszcze taniej wyjdzie bfb, core assy od k03s nowka borga warnera, wtryski i program, nie dość że taniej to i turbo nowka bedzie
krzysiekml Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 korzystał ktoś z usług tej firmy, chodzi mi o regenerację k03s Hpt
roman_tyk Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Panowie z racji tego że nie mam już siły przeglądać 150 stron wątka, tworzy się małe kompedium wiedzy nt 1.8T: Modyfikacje 1.8T
wampir Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Brawo, wrzucić to do pierwszego tematu lub gdzies podlinkować
roman_tyk Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Brawo, wrzucić to do pierwszego tematu lub gdzies podlinkować nie mam do tego praw zeby edytować kogoś wpisy.
roman_tyk Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 poproś któregoś Zielonego ok napisze ale pewnie wyjdzie ze chce cos reklamować. btw. jak macie pomysly co tam umiescic jescze, albo co ominalem to pisać na PW bo pisze z glowy... oczywiscie to jeszcze nieukonczone...
sylwiasty Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 poproś któregoś Zielonego ok napisze ale pewnie wyjdzie ze chce cos reklamować. btw. jak macie pomysly co tam umiescic jescze, albo co ominalem to pisać na PW bo pisze z glowy... oczywiscie to jeszcze nieukonczone... Brakuje jeszcze wersji silnikowych występujących w B5 czyli: - 150 PS - AEB, ANB, APU, ARK, - 180 PS - AJL.
roman_tyk Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Domjenick wrzucil link na (jako modyfikacje cz2): http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/faq-turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-100670/#post1206817 Chyba i tak nikt tego nie odnajdzie. Wersje silnikowe dodalem.
tkuczera Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 W co najlepiej zainwestować poza softem żeby w BEXie uzyskać większą moc?
pioteros Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 nie to zebym się czepial, sam nie mam czasu na ogarniecie takiego tematu, ale przydalo by się więcej info na temat roznic, napisac jakie dokładnie wtryski z jaka wydajnoscia sa w kazdym motorze, napisac ze AEB do 97roku był jednak inny a potem inny i ze ten potem był prawie identyczny jak AJL, poza sterownikiem, zegarami, polosiami, pompa paliwa, ze aeby/ajle miały na linke gaz i takie duperele dopisz ze dwumas z AVF to już jest na 240mm sprzęgle do 250km teoretycznie jeden AC-R01 czerwony wystarcza i ogolnie więcej o ulomych silnikach sprzed 99 roku, ich diagnostyka i tak dalej ale ogolnie wporzo ---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:08 ---------- no i przydalo by się to wrzucić mimo wszysto tu na forum żeby ludzie np. tapatalkiem na telefonie mogli sobie zagladac
roman_tyk Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Hej Mam na uwadze roznice w bebechach w b5, powoli bede dodawał informacje. Wiem ze brakuje bardzo dokladnych szczegółow, mam duzo informacji do przemielenia, niemniej chce zrobic bardzo dokladny topic. Modyfikacje 1.8T moze ktos jeszcze ma jakies uwagi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się