Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moim zdaniem zalożyćna tip top, bo np u mnie jak wkladałem sprzegło to było mega ciężko włożyć wysprzęglik. Nie wiem dlaczego... Sprzęgło bierze teraz szybko z samego dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągnij i sprawdź dla pewności,

Forge jest bardzo wytrzymałą DV,

w razie czego to jest w pełni rozbieralny i można sprawdzić co jest powodem nieszczelności

DVki forga są wytrzymałe ale raz na jakiś czas warto zakupić zestaw serwisowy jaki jest do nich sprzedawany kosztuje jakieś 25 funtów. W dodatku forge ma 3 różne sprezyny: zielona, żółta i czerwona. Każda wytrzymuje inne doładowanie z czego analogicznie czerwona jest najmocniejsza.

W skład zestawu serwisowego wchodzi nowy tloczek, oring, smar i sprezynka do wyboru z powyższych kolorów.

---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Tu jest link do tego zestawu:

---------- Post dopisany 07-09-2013 at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 22:29 ----------

Forge Motorsport | Alloy Fabrication

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górą wtryski delikatnie zapętla ,najlepiej program skorygować. Możliwa też nieszczelnosc bo turbo wolno wstaje troche z dolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako że jestem nowym użytkownikiem i nie mogę zakładać nowych tematów postanowiłem napisać tutaj. Aktualnie szukam a4 b6 z silnikiem 1.8t auto będzie delikatnie modyfikowany w zimowe wieczory :) I właśnie tutaj mam do was pytanie Szukać wersji 150km czy silnika bex 190km. Z tego co sie orientuje słupki są te same różnią sie tylko osprzętem tzn wtryski oraz bex ma 2 ic i inny program. W samochodzie który kupie zamierzam zmienić turbo na k04 + fmic kompletny układ wydechowy wtryski od s3 i oczywiście program. I tutaj mam właśnie pytanie czy jest sens szukac bex skoro osprzęt i tak będzie zmieniony. Jeśli ktoś może niech mi powie czy osiągnie takie same wyniki modyfikując silnik 150km a bex 190km. Z góry Dziękuje i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze taniej wyjdzie bfb, core assy od k03s nowka borga warnera, wtryski i program, nie dość że taniej to i turbo nowka bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z racji tego że nie mam już siły przeglądać 150 stron wątka, tworzy się małe kompedium wiedzy nt 1.8T:

Modyfikacje 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo, wrzucić to do pierwszego tematu lub gdzies podlinkować

nie mam do tego praw zeby edytować kogoś wpisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś któregoś Zielonego

ok napisze ale pewnie wyjdzie ze chce cos reklamować.

btw. jak macie pomysly co tam umiescic jescze, albo co ominalem to pisać na PW bo pisze z glowy...

oczywiscie to jeszcze nieukonczone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś któregoś Zielonego

ok napisze ale pewnie wyjdzie ze chce cos reklamować.

btw. jak macie pomysly co tam umiescic jescze, albo co ominalem to pisać na PW bo pisze z glowy...

oczywiscie to jeszcze nieukonczone...

Brakuje jeszcze wersji silnikowych występujących w B5 czyli:

- 150 PS - AEB, ANB, APU, ARK,

- 180 PS - AJL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domjenick wrzucil link na (jako modyfikacje cz2):

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/faq-turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-100670/#post1206817

Chyba i tak nikt tego nie odnajdzie.

Wersje silnikowe dodalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to zebym się czepial, sam nie mam czasu na ogarniecie takiego tematu, ale przydalo by się więcej info na temat roznic, napisac jakie dokładnie wtryski z jaka wydajnoscia sa w kazdym motorze, napisac ze AEB do 97roku był jednak inny a potem inny i ze ten potem był prawie identyczny jak AJL, poza sterownikiem, zegarami, polosiami, pompa paliwa, ze aeby/ajle miały na linke gaz i takie duperele

dopisz ze dwumas z AVF to już jest na 240mm sprzęgle

do 250km teoretycznie jeden AC-R01 czerwony wystarcza

i ogolnie więcej o ulomych silnikach sprzed 99 roku, ich diagnostyka i tak dalej

ale ogolnie wporzo :)

---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:08 ----------

no i przydalo by się to wrzucić mimo wszysto tu na forum żeby ludzie np. tapatalkiem na telefonie mogli sobie zagladac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Mam na uwadze roznice w bebechach w b5, powoli bede dodawał informacje.

Wiem ze brakuje bardzo dokladnych szczegółow, mam duzo informacji do przemielenia, niemniej chce zrobic bardzo dokladny topic.

Modyfikacje 1.8T

moze ktos jeszcze ma jakies uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...