barb123 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Jaki moment wytrzyma sprzeglo w BEX-e ?
Tabasko Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Panowie w przyszłym tygodniu robie u siebie sprzęgło(komplet z dwumasem) będzie seryjne ale wzmocnione . Pochwale się jak już będzie zrobione i napiszę co i jak dla zainteresowanych.
Imhotet Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Wysłałeś w koncu do Radzikowskiego ? Ile Ci krzyknał ?
Tabasko Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Nie wysyłam do Radzikowskiego, robię na Skoczylasa w Warszawie dużo dobrego o nich słyszałem no i konkretnie się z nimi gada. Napisze co i jak jak już podliczą mi koszta i będzie jeździło.
Dev Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Chiptuning, tuning silników turbo
WhiteBoy Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 [/color]Możesz też uderzyć do GTO aby Ci zamontował k04 TFSI To turbo jest od razu z kolektorem, który trochę trzeba przerobić, ale lekko ponad 300KM jest możliwe. Masz jakieś oznaczenie tej turbiny, ew. od jakiego modelu/silnika ma być to turbo?
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 pewnie wzdluzne 2.0tsi 211km z b7
krzysiekml Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 ale ponad 300KM czy dmuchnie ? no nie wiem.
WhiteBoy Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Może chodzi o 2.0 TFSI S3/Golf R - 265km? Tu jest projekt 1.8t na turbo 2.0TFSI Skoda Octavia 1.8T s3 tfsi turbo
wampir Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Tak, ale jak zaczynasz sobie liczyc wszystko itp. itd. to i tak wychodzi, ze d*pa jest z tyłu i najtaniej i najprościej wychodzi Frankenturbo za 1k dolarów bo pasuje wszystko P&P.
OLI_B5 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 A ja wymieniłem świece i DV i dalej lipa przez pierwsze kilka km było dobrze , nawet boost dochodził do 0.9 gdzie zawsze miałem 0.6, teraz znowu go szarpie i w ogóle nie jedzie ma ktos pomysły co moze jeszcze byc ?
roman_tyk Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 A ja wymieniłem świece i DV i dalej lipa przez pierwsze kilka km było dobrze , nawet boost dochodził do 0.9 gdzie zawsze miałem 0.6, teraz znowu go szarpie i w ogóle nie jedzie ma ktos pomysły co moze jeszcze byc ? a pompe paliwa zmienil?
OLI_B5 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 A ja wymieniłem świece i DV i dalej lipa przez pierwsze kilka km było dobrze , nawet boost dochodził do 0.9 gdzie zawsze miałem 0.6, teraz znowu go szarpie i w ogóle nie jedzie ma ktos pomysły co moze jeszcze byc ? a pompe paliwa zmienil? Pompa jest zmieniona , dzisiaj z ciekawosci założe starą i zobacze czy jest to samo
pioteros Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 W logach pompę sprawdź i tyle
Imhotet Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Panowie ile dmucha seryjny BEX ?
Piotrek98igo Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 czy czujnik g62 moze wplynac na auto, ze bedzie w trybie awaryjnym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się