omzig Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 W czym problem ?Ile sztuk potrzebujesz ? Tomik jak zawsze przygotowany hehe. Jakbym potrzebował, to zapewne narazie jedno, ale rzuć cenę na PW. A póki co mam dylemat czy właśnie hybrydzie K03s, czy Frankenturbo, czy Gt2x, czy jakieś Td04/05 + spawanie kolektora albo Holset... :/
Dev Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 To jak sie zastanowisz to daj znac. Ja bede teraz robil przerobke turbiny od 2.0tfsi Do mojego złoma
omzig Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 To jak sie zastanowisz to daj znac.Ja bede teraz robil przerobke turbiny od 2.0tfsi Do mojego złoma Podaj mi cene tego K03s na PW - pisałem wcześniej...
Dev Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Mam alergię na maile. Ponizej masz mój numer.
bakuś Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Holset nie, to już lepiej chinola gt30-35 ...
omzig Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Holset nie, to już lepiej chinola gt30-35 ... Dlaczego nie?
Łepski Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę
Booster Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 dokładnie, na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice
omzig Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę dokładnie,na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice Aha i wszystko jasne, zatem Holset wyoutowany. Na SR mi podpowiedzieli żeby wyspawać kolektor wydechowy i wrzucić K04 z poprzecznego... Co Wy na to???
marcindlug Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 a niby jak mialbys spasowac k04 od poprzecznego?
wampir Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 To Ci doradzili Swoją drogą ciekawy pająk https://www.facebook.com/media/set/?set=a.143631492390528.37394.103110663109278&type=3
Booster Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę dokładnie,na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice Aha i wszystko jasne, zatem Holset wyoutowany. Na SR mi podpowiedzieli żeby wyspawać kolektor wydechowy i wrzucić K04 z poprzecznego... Co Wy na to??? inne ułożenie muszli wydechowej, jeżeli nie chcesz dużo kombinować to pakuj K03S i masz 220-230KM jeżeli chcesz rzeźbić to wkładaj GT2871 albo coś większego i masz conajmniej 300+ z dużym zapasem na przyszłość
omzig Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 a niby jak mialbys spasowac k04 od poprzecznego? "Piszę o klasycznym k04 z poprzecznego, a nie o k03 z ideologią k04 ze wzdłużnego. Chinola zapewne i tak nie dopasujesz pod seryjne żeliwo, więc Cię czeka spawanie kolektora. Ja bym się skłaniał ku k04 i kolektor pod to. No ale co kto lubi." Tak mi napisał na SR i już zgłupiałem...
marcindlug Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 montaz k03 czy k04 z silnika poprzecznego do silnika wzdluznego to rozwiazanie pozbawione sensu. przeslania zacytowanego posta nie rozumiem wcale jezeli chcesz sie bawic w spawanie kolektora to pod meskie turbo a nie k04
omzig Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę montaz k03 czy k04 z silnika poprzecznego do silnika wzdluznego to rozwiazanie pozbawione sensu. przeslania zacytowanego posta nie rozumiem wcale jezeli chcesz sie bawic w spawanie kolektora to pod meskie turbo a nie k04 Wszystko rozumiem i już mam pewien plan na te 250HP. Zastanawia mnie teraz taka kombinacja jak napisał tan koleżka z SR, zresztą tez Bakuś napisał "zależy o jakim poprzecznym mowa" (ale może akurat tu chodzi mu o inne turbo i z innego poprzecznego niż np K04 z BAMa). Zakręcone, ale ciekawe... Heh, napisałem też na tamtym forum czy ktoś tak wogóle robił i czy jest sens... narazie czekam na odp.
gregor10 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Na 250km to ładujesz k03-073 + przeróbka na hybryde (rozwiert + wieksze koło kompresji) i 240-250 wyskakuje raz dwa. Ewidentym plusem jest że wszystko masz plug and play. Na taką szmoc potrzebujesz szpryc 440 (380cc@3bar z s3) , downpipe, fmic, zdrową pompe paliwa lub wydajne lpg + strojenie.
pioteros Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 a wtryski 0280155830 nadaly by sie do 250km? z pompa paliwa od S4 i regulatorem 4bar
MrTea Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Na 250km to ładujesz k03-073 + przeróbka na hybryde (rozwiert + wieksze koło kompresji) i 240-250 wyskakuje raz dwa. Ewidentym plusem jest że wszystko masz plug and play. Na taką szmoc potrzebujesz szpryc 440 (380cc@3bar z s3) , downpipe, fmic, zdrową pompe paliwa lub wydajne lpg + strojenie. A koszta tak mniej wiecej takiej hybrydy to ile? 1500-2000zl ?
gregor10 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 przy zdaniu starej k03-073 , pełna regeneracja + przeróbka na hybryde okolice 1500zl ---------- Post dopisany at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany at 00:58 ---------- a wtryski 0280155830 nadaly by sie do 250km? z pompa paliwa od S4 i regulatorem 4bar tak wydadzą do takiej mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się