Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokladnie nie wiem czemu td04 wedlug was to kicha, widzialem nie raz ogloszenia z td04 po 800-1000zl w stanie naprawde niezlym, i latają tak jak JUZIU pisze...

---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

przykladowe stare ogloszenie z racing forum, widzialem takich przynajmniej kilka

Sprzedam Turbo TD04-16T - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ----------

tu nastepne, po regeneracji za 800zl

Dużo Części Zegary EGT,Boost,TD04-16T,Traction Bar Civic/CRX ED,Darton,Mugen - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak robić to 350, bo czy robisz 300km czy 350 to koszta te same. A seria td04 po za 800zl 350koni nie wydmucha niestety,w takim kontekście to piszę.

Koła cnc są fajne , do każdej turbiny sobie można na cnc zrobić wirniczek czy to k03 czy to gt2871 nie ma znaczenia jaka turbina.

Opublikowano

grzesiek ale utarlo sie ze 350 niby 1.8t wytrzymuja, ale dla wielu jest to dosc cienka granica, wole bezpieczne 300km na ktorych pojezdze kilkadziesiat tysiecy jak 350 i jazda z dusza na ramieniu zebym korb gdzies po drodze nie pogubil, prawda jest taka ze malo kto robi naprawde dobry remont silnika przygotowujacy go do tych 350km wiec ogolnie jest to spore ryzyko w silniku ktory juz tez ma nalatane tych 150-200tys minimum

a 300km i ladnie lata, i jest realne i bezpieczne w praktycznie kazdym w miare zdrowym 1.8

Opublikowano

Fajne te TD04.. tylko ten kolektor.. faktycznie 300 kuni to dla mnie nie sa półśrodki ;P mały mistake

Opublikowano

pioteros dobrze pisze. ja mam nalatene ponad 310tys km i silnik seria nie ruszanym nie chciałem robic wiecej jak 300hp bo wiecej dla mnie to już granica tego silnika na seryjnych korbach, wole miec ten zapas i zapas na turbie też jest bo GTO mógłby jeszcze z tego turbo ugrac kilkanaście koni ale po co, lepiej zrobic to tak żeby przelatało kilkadziesciąt tys bez jęknięcia

Opublikowano
pioteros dobrze pisze. ja mam nalatene ponad 310tys km i silnik seria nie ruszanym nie chciałem robic wiecej jak 300hp bo wiecej dla mnie to już granica tego silnika na seryjnych korbach, wole miec ten zapas i zapas na turbie też jest bo GTO mógłby jeszcze z tego turbo ugrac kilkanaście koni ale po co, lepiej zrobic to tak żeby przelatało kilkadziesciąt tys bez jęknięcia

300KM na ośce? To jak to 300KM wykorzystać?

Opublikowano

torsen na przod i masz lepsza trakcje jak kazda inna oska, do tego dobry kapec :)

Opublikowano

teraz mam zimówki i jak była temp około 7 stopni to wiadomo ze 1 stoi w miejscu i 2 podobnie ale 3 bieg już jest git, specjalnie jest zmniejszone NM żeby było dobrze wystartowac, myśle że w lato na semi slickach będzie bardzo dobrze startowac z kreski

Opublikowano
to mówicie, że TD04 po regeneracji tak tanio wychodzi? a kolektor pod to wrzuci ktos przykład? jakieś dobre gotowce sa czy lub ktoś polecany kto to wyspawa? ;)

Kolektory wydechowe AUDI - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Opublikowano

Juziu a gdzie spawales kolektor? rozumiem ze juz troche przelatales na td04 i z kolektorem nie bylo problemow?

Opublikowano
to mówicie, że TD04 po regeneracji tak tanio wychodzi? a kolektor pod to wrzuci ktos przykład? jakieś dobre gotowce sa czy lub ktoś polecany kto to wyspawa? ;)

Kolektory wydechowe AUDI - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

super dzieki za info !

Opublikowano

Zgadzam się że lepiej mniej ale bezawaryjnie, a tak nawiasem mówiąc nie moc jest ograniczeniem w 1.8T a moment obrotowy.

Dlatego mozna miec 300nm i 400km w 1.8T i będzie bezpiecznie , a można mieć tak jak np ja 400Nm na k03s i bedzie to wieksze obciązenie niż 300km i 360nm na TD04 jak u Juzia , mam nadzieje ze jasno się wyraziłem.

Jak ktoś się boi to mozna zrobić 350nm i 350km i będzie tak samo wysilone jak 300km i 360nm, a auto górą będzie lepiej się odpychać.

Z tymi kolektorami od Rotora ciekawa sprawa pod TD04 , dzwonił pytał ktoś ile monet za to ?

Opublikowano
Zgadzam się że lepiej mniej ale bezawaryjnie, a tak nawiasem mówiąc nie moc jest ograniczeniem w 1.8T a moment obrotowy.

Dlatego mozna miec 300nm i 400km w 1.8T i będzie bezpiecznie , a można mieć tak jak np ja 400Nm na k03s i bedzie to wieksze obciązenie niż 300km i 360nm na TD04 jak u Juzia , mam nadzieje ze jasno się wyraziłem.

Jak ktoś się boi to mozna zrobić 350nm i 350km i będzie tak samo wysilone jak 300km i 360nm, a auto górą będzie lepiej się odpychać.

Z tymi kolektorami od Rotora ciekawa sprawa pod TD04 , dzwonił pytał ktoś ile monet za to ?

Z tego co widze to JUZIU ma kolektor od Rotora może zdradzi ile zaplacil ?;>

Opublikowano

Chce tysiąca już gadalem

Opublikowano

dokładnie mam kolektor od rotora i ja nie miałem lekko z tym kolektorem bo był poprawiany 3 razy i jeszcze sam musiałem go poprawiać, wykonanie w skali do 10 dałbym 7. Teraz jakbym robił kolektor to zdecydowałbym sie chyba żeby GTO mi wyspawał barana z kwasu i jest tak ułożona turbina że pasuje ori puszka a u mnie nie ma możliwości włożenia ori puszki. GTO ma teraz szablon takiego kolektora bo robi na td04 audi a4 b6 tu macie fotke https://www.facebook.com/photo.php?fbid=611965812207915&set=pcb.611965905541239&type=1&theater

Opublikowano

ktos sie dowiadywal zatem ile GTO zyczy sobie za kolektor ?:)

Opublikowano

nie wiem jak pod td04 ale za kolektor pod td05 zaplacilem 1700 wliczajac w to termoizolacje. spawal mi go Guzior z BRmotoRS. Polecam :)

NFxQYeR.jpg

Opublikowano

hehe :decayed: 'moda' sie zrobila na te td04/05 tez bede robil w przyszlym miesiacu a4 na tej turbince

Opublikowano

baqs rob kolektor i dp to sie zglosze po nie do ciebie, tylko dobra cene zapodaj;]

Opublikowano

To ja tez sie w kolejke ustawiam ;)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...